Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Als je niet boven de 40 a 50mg (niet zeker welke) komt gedurende 4 weken is een nakuur in principe niet nodig.

5 weken op 30mg kan nog net. Hogere dosering op die lengte geeft een licht nakuurtje. 6 weken 30mg ook.

Maar dan spreken we telkens over 50mg gedurende 10 dagen inderdaad. Werkt dan nog eens 14 dagen door je nakuur.

50mg of hoger gedurende 6 weken vraagt om een iets langere nakuur (14 dagen op 50mg).

Maar in principe is het volledig onnodig bij anavar only. Dit gezien je vrijwel geen oestrogeen tijdens hebt en erna. Dus als je stopt met anavar zit je met laag androgeen en oestrogeen waardoor je eigenlijk aan het nakuren bent zonder nakuur te nemen ;) Want clomid en nolva blokkeren de oestrogeenreceptor om zo een signaal te geven aan je hypothalamus om mee GnRH te produceren en zo mee LH en FSH door de hypofyse.

Maar er is dus vrijwel geen androgeen en oestrogeen in je lichaam na anavar only :p Dus nodig is het eigenlijk nooit.

Cools, wil je eens uitleggen hoe dat zit? Ik ben verward nu. Je hebt het over een nakuur met Clomid, wat dan je oestrogeenreceptor blokkeert. Met Anavar is er geen oestrogeen omdat het niet aromatiseert, dus komt dat op hetzelfde neer. Zoals je zegt, je bent na Anavar aan het nakuren zonder nakuur omdat er geen oestrogeen is. Waarom is het in sommige gevallen dan wel nodig om na te kuren met Clomid en wat is het verschil? Anders zou je dus na een kuur van 6 weken Test/Primo nog 14 dagen Anavar kunnen nemen, zonder nakuur met Clomid en zou dat op hetzelfde neerkomen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.282
Cools, wil je eens uitleggen hoe dat zit? Ik ben verward nu. Je hebt het over een nakuur met Clomid, wat dan je oestrogeenreceptor blokkeert. Met Anavar is er geen oestrogeen omdat het niet aromatiseert, dus komt dat op hetzelfde neer. Zoals je zegt, je bent na Anavar aan het nakuren zonder nakuur omdat er geen oestrogeen is. Waarom is het in sommige gevallen dan wel nodig om na te kuren met Clomid en wat is het verschil? Anders zou je dus na een kuur van 6 weken Test/Primo nog 14 dagen Anavar kunnen nemen, zonder nakuur met Clomid en zou dat op hetzelfde neerkomen?

Nakuren met 14 dagen anavar werkt niet omdat androgenen ook onderdrukken, dus ga je niet van herstellen.

Clomid blokkeert je oestrogeenreceptor waardoor je lichaam meer testosteron gaat aanmaken. Dit gebeurd niet met anavar.

Tijdens mijn eerste keer tren heeft zich gyno ontwikkeld die na de kuur weer is verdwenen. Nu wil ik opnieuw een Test/Tren kuurtje doen, zou een goede AI verhouding helpen tegen de gyno de zich mogelijk weer ontwikkeld? En wat zou de AI verhouding in balans brengen?
Zat zelf te denken aan:
300mg test e
200 tren e
200 mast e

Naar mijn idee zou dit een aardig verhouding zijn, wat denk jij er van @Cools . Bij voorbaat dank.

a:e*
Tren zou naar 400 kunnen test naar 150

Tijdens mijn eerste keer tren heeft zich gyno ontwikkeld die na de kuur weer is verdwenen. Nu wil ik opnieuw een Test/Tren kuurtje doen, zou een goede AI verhouding helpen tegen de gyno de zich mogelijk weer ontwikkeld? En wat zou de AI verhouding in balans brengen?
Zat zelf te denken aan:
300mg test e
200 tren e
200 mast e

Naar mijn idee zou dit een aardig verhouding zijn, wat denk jij er van @Cools . Bij voorbaat dank.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.286
Zat zelf te denken aan:
300mg test e
200 tren e
200 mast e

Test verlagen naar 150mg - 200mg tren - 200mg mast

Ik vraag mij af of test 500 eerder gynomastie geeft of als je bv 250 test en 200 deca samen gebruikt.

Vriend van mij heeft slechte? testosteron gebruikt, en heeft nu op heel zijn rug soort van brandplekken heel vreemd

Brandplekken?

Niet gewoon acne/puisten?

Foto?

Cools, vind je dit een 'gyno veilige kuur'
375mg test e
100mg tren e
dit voor 6 of 8 weken

dus jij zegt dat 375tren 100test gyno veiliger is?
de 'oestrogene gyno' kan ik stoppen, de prolactine gyno niet :o
weet uberhaupt niet of dat prolactine verhaal klopt

Waarom kun je dat niet stoppen? Test zo laag mogelijk naast tren is de veiligste manier. Naar oestrogeen omzettende middelen verlagen en androgenen middelen verhogen is net zo makkelijk opgelost

Mijn Gyno was zo extreem erg geworden tijdens de test tren mast win kuur dat het nog groter uitgroeide dan een olijf. Ik heb de test verlaagd naar 150mg en de winstrol eruit geknikkerd en ik was weer geheel Gyno vrij op 600mg tren

sorry hoor wat een propaganda op die eerste pagina ergogenics- wat een onzin site, je kunt voor elk standpunt je conclusies trekken die pagina is duidelijk tegen AAS.
verantwoord gebruikt is weinig risicovol. onverantwoord zeer risicovol, cholesterol en bloeddruk als voornaamste.

sorry hoor wat een propaganda op die eerste pagina ergogenics- wat een onzin site, je kunt voor elk standpunt je conclusies trekken die pagina is duidelijk tegen AAS.
verantwoord gebruikt is weinig risicovol. onverantwoord zeer risicovol, cholesterol en bloeddruk als voornaamste.

Dat is ook echt een bagger site haha daar moet je alles behalve je informatie vandaan halen ;)

Terug
Naar boven