XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.306
sorry hoor wat een propaganda op die eerste pagina ergogenics- wat een onzin site, je kunt voor elk standpunt je conclusies trekken die pagina is duidelijk tegen AAS.
verantwoord gebruikt is weinig risicovol. onverantwoord zeer risicovol, cholesterol en bloeddruk als voornaamste.

Linken naar meeste onderzoeken staan er bij. Voor sommigen leest ergogenics stuk makkelijker dan de onderzoeken zelf.

zijn dokter zei dat het niet meer ging verdwijnen

Hoe kan een dokter dat nu al zeggen of inschatten.

Zonder doorverwijzing of nader onderzoek bij een dermataloog of iets dergelijks.

Wat is dan de officiele diagnose die gesteld is.

Ik vind t een vreemd verhaal.

Welk merk heeft uw vriend gebruikt ? Kunt u mij dat PM-en ?

Hoe kan een dokter dat nu al zeggen of inschatten.

Zonder doorverwijzing of nader onderzoek bij een dermataloog of iets dergelijks.

Wat is dan de officiele diagnose die gesteld is.

Ik vind t een vreemd verhaal.

Welk merk heeft uw vriend gebruikt ? Kunt u mij dat PM-en ?

Ja eerlijk gezegd vind ik het ook een vreemd verhaal, wij zien hem en zagen die vreemde vlekken wij vroegen van kerel wtf is dat?!!! hij antwoorde droog van komt door slechte testosteron mijn dokter vertelde mij dat en de vlekken gaan niet meer weg zei ie. als je echt zo geïnteresseerd ben wil ik wel proberen meer duidelijkheid te vragen maar i dont care eigenlijk :P

Cools even een update van mijn libido en erectieproblemen die ik kreeg op 500 test, 250 deca, 200 primo, 2x 750 IU HCG, 50 mg provi pd.

Op jouw aanraden de test verlaagd naar 250 mg en de provi naar 25 mg pd. Dit had inderdaad snel effect, nu nergens meer last van. Blijkbaar is de 500 test icm de 250 deca en de hcg iets teveel oestrogeen voor mij. Dus erg bedankt daarvoor!

Alleen nu zit ik na de denken over een volgende kuur over een half jaar. Welke zou jouw voorkeur hebben, mede met de oestrogeenproblemen in het achterhoofd:

500 test / 500 primo / 2x 750 IU hcg
250 test / 250 deca / 500 primo / 2x 750 IU hcg

@Cools
( of iemand anders die t juiste antwoord heeft)

Is er een merkbaar verschil tussen tren E en hexa tren oftewel "supertren" haha

En moet je dan ook rekening houden met een hele andere ae verhouding?

• #7.313
Cools even een update van mijn libido en erectieproblemen die ik kreeg op 500 test, 250 deca, 200 primo, 2x 750 IU HCG, 50 mg provi pd.

Op jouw aanraden de test verlaagd naar 250 mg en de provi naar 25 mg pd. Dit had inderdaad snel effect, nu nergens meer last van. Blijkbaar is de 500 test icm de 250 deca en de hcg iets teveel oestrogeen voor mij. Dus erg bedankt daarvoor!

Alleen nu zit ik na de denken over een volgende kuur over een half jaar. Welke zou jouw voorkeur hebben, mede met de oestrogeenproblemen in het achterhoofd:

500 test / 500 primo / 2x 750 IU hcg
250 test / 250 deca / 500 primo / 2x 750 IU hcg

Beide kuren kunnen, maar zou voor de eerste gaan.

• #7.314
@Cools
( of iemand anders die t juiste antwoord heeft)

Is er een merkbaar verschil tussen tren E en hexa tren oftewel "supertren" haha

En moet je dan ook rekening houden met een hele andere ae verhouding?

Hangt van de esters in die supertren af en dus de hoeveelheid actieve stof met mg.

Hoi Cools,

Ik heb een vraagje over het volgende:

Toen ik in de nakuur zat met Clomid, was ik droger (vooral mijn buik) dan voor de nakuur. Nu is het 6 weken geleden sinds ik ben gestopt met Clomid en het lijkt alsof mijn buik dikker is dan voor mijn AAS kuurtje.

Kan het zijn dat er een extra oestrogeen activatie plaats vind door het stoppen met de Clomid waardoor ik wat vetter ben dan vantevoren?

Mijn kuurtje was alleen Test250 plus Primo 200 7 weken lang plus 2.5 week nakuur Clomid.

In ieder geval wederom bedankt voor je reactie.

• #7.320
Hoi Cools,

Ik heb een vraagje over het volgende:

Toen ik in de nakuur zat met Clomid, was ik droger (vooral mijn buik) dan voor de nakuur. Nu is het 6 weken geleden sinds ik ben gestopt met Clomid en het lijkt alsof mijn buik dikker is dan voor mijn AAS kuurtje.

Kan het zijn dat er een extra oestrogeen activatie plaats vind door het stoppen met de Clomid waardoor ik wat vetter ben dan vantevoren?

Mijn kuurtje was alleen Test250 plus Primo 200 7 weken lang plus 2.5 week nakuur Clomid.

In ieder geval wederom bedankt voor je reactie.

Is normaal, clomid blokkeert je oestrogeen en dit geeft minder vocht. Ook zorgt oestrogeen voor een hogere vetopslag.

Je hormonen moeten nog in balans komen. Even kijken na 2 a 3 weken en als het moet je kcal inname iets verlagen en/of cardio.

Terug
Naar boven