Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cools ik wilde gaan nakuren met Clomid. Nu zegt iemand dat ik ook 2 keer 2500 iu hcg kan zetten en dat je dan ook hersteld.
Wellis hiervan gehoord?
Is normaal, clomid blokkeert je oestrogeen en dit geeft minder vocht. Ook zorgt oestrogeen voor een hogere vetopslag.
Je hormonen moeten nog in balans komen. Even kijken na 2 a 3 weken en als het moet je kcal inname iets verlagen en/of cardio.
Volgens mij niet. HCG heeft altijd de voorkeur omdat het herstel bevordert en dan met name om het gedurende hele cycle mee te laten lopen ipv naderhand te blasten. Right toch @Cools ?wanneer je teelballen niet of nauwelijks gekropen zijn is het gebruik van hcg dus overbodig
Daar gaan je aminootjes weinig aan doen dan denk ik?Onder onderhoud en cardio staat voor massaverlies tenzij je een fortuin uitgeeft aan amino's
Daar gaan je aminootjes weinig aan doen dan denk ik?
Volgens mij niet. HCG heeft altijd de voorkeur omdat het herstel bevordert en dan met name om het gedurende hele cycle mee te laten lopen ipv naderhand te blasten. Right toch @Cools ?
Vind ik ook niet handig nee, daarom ON cuttenIs altijd massaverlies?
Waarom cutten na n kuur, dat vind ik ook niet handig natty

wanneer je teelballen niet of nauwelijks gekropen zijn is het gebruik van hcg dus overbodig
Volgens mij niet. HCG heeft altijd de voorkeur omdat het herstel bevordert en dan met name om het gedurende hele cycle mee te laten lopen ipv naderhand te blasten. Right toch @Cools ?
Bedankt!
Ik heb mijn kcal iets verlaagd en doe iets meer cardio. Hopelijk verlies ik mijn gewonnen massa niet☻
Cools,
Ik begin nu met week 2 van mijn Pct. Ik heb besloten om Clomid te gaan nemen ipv tamoxifen.
Is dit handig nadat ik al met tamoxifen ben begonnen?
Klopt, maar bij korte kuren is het meestal overbodig als je niet gevoelig bent. HCG icm aas onderdruk je LH en FSH zeer snel en sterk. Bij lange kuren en hoge doseringen gebeurt dit sowieso, maar bij korte kuren in lagere dosering kan je eigen aanmaak het nog even volhouden.
Tja wat is een sterke en lange kuur?
iig geen beginners kuurtje wanneer meer dan 1gr en langer dan 6wkn? Wellicht speelt gewenning ook n rol?
Sommigen zullen het bij mijn kuren ook nodig hebben voor beter herstel. Wat ik opgemerkt heb is hoe langer en meer je kuurt hoe gevoeliger je aan onderdrukking wordt. Mogelijk door gevoeligere oestrogeenreceptoren en/of actiever aromatase enzym.

Korte en lichte kuurtjes, voor een beter en sneller herstel, maar wel vaker; dat is de boodschap![]()
Alhoewel ik 3 tot 6 maanden rust tussen kuren aanraad. Hangt een beetje van het persoonlijk herstel af.