XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Is het mogelijk om na enkele blasts alsnog door te kunnen blijven groeien op 250 test only voor langere tijd?

Natuurlijk zal de groei een stuk minder zijn dan wanneer er compounds bij toegevoegd zijn, maar natuurlijk weinig tot geen bijwerkingen wat ook prettig is.

Is het mogelijk om na enkele blasts alsnog door te kunnen blijven groeien op 250 test only voor langere tijd?

Natuurlijk zal de groei een stuk minder zijn dan wanneer er compounds bij toegevoegd zijn, maar natuurlijk weinig tot geen bijwerkingen wat ook prettig is.

Ligt aan jouw stats. 180cm bij 125kg @8% nee. 180cm bij 85kg @8% sure.

hey cools, Ik heb verleden jaar jou kuur opgevolgd betreft anavar 30 mg voor 4 weken. deze is goed bevallen. Nu wil ik de 6 weken 250 testo doen met 300 mg prima omdat snel reageer op oestrogeen heb ik de primo wat hoger gezet of zeg jij gewoon 250, 250 hanteren?

Komt door de cholesterol medicatie inderdaad, is grote rotzooi. Maar als hij zijn voeding niet aanpast en meer beweegt is het wel levensnoodzakelijk in de meeste gevallen.

Mijn grootvader had dit toevallig ook in lichtere mate. Q10 sowieso omdat dit verlaagt wordt door de medicatie en vitamine D deed het vooral goed.

Verlaging van Q10 zou vooral de oorzaak zijn van spierkrampen door cholesterol verlagende middelen (vooral statines).

http://www.healthline.com/health/coq10-and-statins

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3096178/
Thanks voor je reply weer! And so @Cruisecontrol88 en @Powerful

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.368
hey cools, Ik heb verleden jaar jou kuur opgevolgd betreft anavar 30 mg voor 4 weken. deze is goed bevallen. Nu wil ik de 6 weken 250 testo doen met 300 mg prima omdat snel reageer op oestrogeen heb ik de primo wat hoger gezet of zeg jij gewoon 250, 250 hanteren?

250 test - 300 primo kan. Als je gevoelig bent aan oestrogeen kan je best test ook verlagen, maar dat kan tijdens de kuur nog en primo ook omhoog dan.

oke thnx.. dus misschien beter 250 / 250 en indien aanpassen bij gevoeligheid oestrogeen?

Ik las volgens mij in een artikel van @Galen waarin geadviseerd werd hcg door te trekken tot en MET de eerste week van de nakuur omdat de SERM dan nog in moet werken. Ik heb dit de vorige keer ook gedaan en had naar mijn idee een vlot herstel.

Klopt dit? Correct me if im wrong..

Zou je deze vraag nog kunnen beantwoorden Cools?

• #7.372
Zou je deze vraag nog kunnen beantwoorden Cools?

Heeft weinig nu, in die week werkt je serm niet omdat hcg onderdrukt. En werkt meteen een serm na inname.

De kans is er dat je ook vlot hersteld was door de nakuur na je hcg te nemen. Nakuur slaat ook beter aan door hcg tijdens kuur.

Cools, stel je beslist een jaar on te zijn zonder HCG, omdat je met HCG gemakkelijk gyno krijgt. Verder ben je een gezond persoon, jonger dan 40. Is een normaal herstel (o.a. Vruchtbaarheid) dan heel waarschijnlijk?

Karma voor jou :)

Heeft weinig nu, in die week werkt je serm niet omdat hcg onderdrukt. En werkt meteen een serm na inname.

De kans is er dat je ook vlot hersteld was door de nakuur na je hcg te nemen. Nakuur slaat ook beter aan door hcg tijdens kuur.

Vanaf week 1 t/m 1e week nakuur.

Sure, zodra jij een SERM neemt zijn je gonadotrofines (en dus LH) toch niet gelijk verhoogd, daarnaast beginnen velen al met hun nakuur terwijl er eigenlijk nog aardig wat wordt afgegeven van 't depot van de geinjecteerde steroide, wat bijgevolg ook niet echt bevorderlijk zal zijn voor stijging van de gonadotrofines in de eerste week. Verder zie ik in principe geen enkel nadeel om het t/m die eerste week door te trekken, dus 'n hele makkelijke afweging wat betreft risk/benefit.

Dit is de onderbouwing van Galen.

• #7.376
Cools, stel je beslist een jaar on te zijn zonder HCG, omdat je met HCG gemakkelijk gyno krijgt. Verder ben je een gezond persoon, jonger dan 40. Is een normaal herstel (o.a. Vruchtbaarheid) dan heel waarschijnlijk?

Karma voor jou :)

Dat hangt van de gebruikte middelen af en mogelijke schade aan leydig cellen bv. Ook van de reactie van je hypofyse, maar dat gaat meestal wel goed.

Het is mogelijk alvast, maar hangt van veel factoren af.

Dat hangt van de gebruikte middelen af en mogelijke schade aan leydig cellen bv. Ook van de reactie van je hypofyse, maar dat gaat meestal wel goed.

Het is mogelijk alvast, maar hangt van veel factoren af.

Bedankt voor je eerlijke reactie. Als ik het goed begrijp is een volledig herstel mogelijk maar het is geen garantie.

Beetje off-topic maar mag ik vragen hoeveel jaar je al traint en kuurt? Leuk dat je via dit topic je ervaring op een duidelijke manier deelt :)

Bedankt voor je eerlijke reactie. Als ik het goed begrijp is een volledig herstel mogelijk maar het is geen garantie.

Beetje off-topic maar mag ik vragen hoeveel jaar je al traint en kuurt? Leuk dat je via dit topic je ervaring op een duidelijke manier deelt :)

Ik vraag me eerder af hoe oud die is :D

Je mag ALLES vragen....

Terug
Naar boven