Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Kuur 2 gaat het niet worden. Dosis test is te hoog bij je tren. Zou 250 test - 200 tren en 200 mast doen icm de hcg, dat kan net (zelfs met de eigen productie door hcg).

Kuur 1 je test ook verlaging rekening houdende met de hcg. Max 450mg. Anavar erbij heeft weinig nut.
Thx voor je input kerel! Alleen.. Ik heb je ook naast 800 Test 400 Mast zien aanraden als oké combi. 600 om 400 kan dan niet omdat de dosering Test lager is waardoor er meer aromatiseert, klopt het wat ik nu zeg?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.403
Thx voor je input kerel! Alleen.. Ik heb je ook naast 800 Test 400 Mast zien aanraden als oké combi. 600 om 400 kan dan niet omdat de dosering Test lager is waardoor er meer aromatiseert, klopt het wat ik nu zeg?

Bij 800mg test is 400mg mast aan te raden, maar wil niet zeggen dat je geen gyno krijgt. Mast kan maar deels compenseren op hoge doseringen.

Bij 600mg zou ik 300mg mast aanraden. Het is niet omdat test lager is dat er meer aromatiseert. Hoe hoger je zet, hoe meer oestrogeen, maar die stijging blijft niet even sterk doorgaan.

Wat denk je over de volgende kuur Cools :

Mijn doel is het liefst zo min androgeen te houden.

400 mg NPP / week
600 mg Bold / week
500 iu hcg om de 3 dagen

Kuur zal 12 weken duren en de nakuur zal 4 weken 20 mg nolvadex zijn (50 mg clomid kan er ook nog bij)

Voor evt haaruitval gebruik ik momenteel minoxidil 1x per dag, 3x per week 5 procent ketoconazol shampoo, 1000 g pompoenpitolie, kan er nog wat bij?

Cools ben je hulp misschien nog even nodig morgen of overmorgen.

Vind men urine nog altijd iets donkerder dan normaal ondanks dat ik nu supplementeer met artisjok, NAC en een nier support van kruidvat.

Heb nu bouwvak dus ben net wezen bloedprikken via

https://www.testjegezondheid.nl/kies-een-test/

Test cholesterol, ALAT, kreatinine en meer ( k doe test C)

Is niet helemaal compleet maar aan de hand daarvan moet toch wel redelijkerwijs in te schatten zijn of ik nog 6/7 weken door kan gaan of dat het tijd is om off te gaan ?

Over 6/7 weken is het sowieso leuk geweest en ga ik sowieso off.

Laatst bewerkt:
Reminder voor iedereen, merken en bronnen mogen NIET besproken worden.

Bij 800mg test is 400mg mast aan te raden, maar wil niet zeggen dat je geen gyno krijgt. Mast kan maar deels compenseren op hoge doseringen.

Bij 600mg zou ik 300mg mast aanraden. Het is niet omdat test lager is dat er meer aromatiseert. Hoe hoger je zet, hoe meer oestrogeen, maar die stijging blijft niet even sterk doorgaan.

Hoe werkt dit precies dan? Zijn zeker geen grafiekjes van? :p

• #7.408
Wat denk je over de volgende kuur Cools :

Mijn doel is het liefst zo min androgeen te houden.

400 mg NPP / week
600 mg Bold / week
500 iu hcg om de 3 dagen

Kuur zal 12 weken duren en de nakuur zal 4 weken 20 mg nolvadex zijn (50 mg clomid kan er ook nog bij)

Voor evt haaruitval gebruik ik momenteel minoxidil 1x per dag, 3x per week 5 procent ketoconazol shampoo, 1000 g pompoenpitolie, kan er nog wat bij?

Kan vrij oestrogeen worden icm de pompoenpitolie. Ketoconazol raad ik af bij aas gebruik omdat het toxisch is. Piroctone olamine (octopirox) is een betere optie.

• #7.409
Cools ben je hulp misschien nog even nodig morgen of overmorgen.

Vind men urine nog altijd iets donkerder dan normaal ondanks dat ik nu supplementeer met artisjok, NAC en een nier support van kruidvat.

Heb nu bouwvak dus ben net wezen bloedprikken via

https://www.testjegezondheid.nl/kies-een-test/

Test cholesterol, ALAT, kreatinine en meer ( k doe test C)

Is niet helemaal compleet maar aan de hand daarvan moet toch wel redelijkerwijs in te schatten zijn of ik nog 6/7 weken door kan gaan of dat het tijd is om off te gaan ?

Over 6/7 weken is het sowieso leuk geweest en ga ik sowieso off.

De donkere urine komt toevallig door tren?

Voor je nieren is creatinine voldoende. Voor je lever zou er gamma-gt en bilirubine bij moeten zitten.

De donkere urine komt toevallig door tren?

Voor je nieren is creatinine voldoende. Voor je lever zou er gamma-gt en bilirubine bij moeten zitten.
Ja ik gebruik ook tren, dosis wel sterk verminderd ben van 2gr gear naar 700 bold en 300 tren gegaan.

Wou ik ook graag maar dat koste me 100 euro extra.
En lever lijkt me gek als die veel te hoog uit komt. Heb geen orals op 2 weken anavar na gebruikt, en geen druppel alcohol

En had even gekeken en toen ik geelzucht had zat men ALAT op 212.

Als die dan nu ergens tussen 40/60 zit ofzo dan kan ik daar wel iets uit afleiden toch?

Mocht men ALAT toch weer op 200 zitten dan test ik over 3 weken alle lever waarden

• #7.412
Ja ik gebruik ook tren, dosis wel sterk verminderd ben van 2gr gear naar 700 bold en 300 tren gegaan.

Wou ik ook graag maar dat koste me 100 euro extra.
En lever lijkt me gek als die veel te hoog uit komt. Heb geen orals op 2 weken anavar na gebruikt, en geen druppel alcohol

En had even gekeken en toen ik geelzucht had zat men ALAT op 212.

Als die dan nu ergens tussen 40/60 zit ofzo dan kan ik daar wel iets uit afleiden toch?

Mocht men ALAT toch weer op 200 zitten dan test ik over 3 weken alle lever waarden

Je lever kan wel een slag gehad hebben daardoor en gevoeliger zijn aan de metabolisatie van aas met als gevolg verhoogde leverwaardes.

Gamma-GT laten meten samen met bilirubine om zeker te zijn. ALAT kan al wat zeggen, maar hoeft niet altijd wat te betekenen ivm ASAT tijdens een aas kuur of krachttraing alleen.

Je lever kan wel een slag gehad hebben daardoor en gevoeliger zijn aan de metabolisatie van aas met als gevolg verhoogde leverwaardes.

Gamma-GT laten meten samen met bilirubine om zeker te zijn. ALAT kan al wat zeggen, maar hoeft niet altijd wat te betekenen ivm ASAT tijdens een aas kuur of krachttraing alleen.
ah okay! het kan dus zijn dat die wat verhoogd is! als ik morgen de resultaten heb zal ik ze eens laten zien en dan kijken wat verstandig is!

Duurt nog even met die bloedtest, is weer iets fout gegaan.

Komen ze van zelf achter want zodra ik die bloedtest heb dan boek ik het geld terug.

Komen ze aan met binnen 24 uur uitslag.. dat was donderdag morgen. 24 uur is geen 120 uur

Mijn ALAT waarde blijft verhoogd. 65 is het nu. rest van de bloedwaardes waren prima.
Iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

Weet je dat zeker? waar heb je dat gelezen?

Thx
"samenvatting: dit artikel maakt duidelijk dat krachttraining kan leiden tot verhoogde lever waarden in bloedonderzoek. Dit geldt specifiek voor ASAT en ALAT. Dit komt niet omdat krachttraining belastend is voor de lever, maar omdat bij spierafbraak deze enzymen in verhoogde mate in het bloed komen."

bron: http://www.robbertwolters.com/artikelen/krachttraining-en-leverwaarden

dit, + op het forum zie ik dit vaak passeren + mijn waarden waren ook verhoogd en ik kuurde toen nog niet

"samenvatting: dit artikel maakt duidelijk dat krachttraining kan leiden tot verhoogde lever waarden in bloedonderzoek. Dit geldt specifiek voor ASAT en ALAT. Dit komt niet omdat krachttraining belastend is voor de lever, maar omdat bij spierafbraak deze enzymen in verhoogde mate in het bloed komen."

bron: http://www.robbertwolters.com/artikelen/krachttraining-en-leverwaarden

dit, + op het forum zie ik dit vaak passeren + mijn waarden waren ook verhoogd en ik kuurde toen nog niet

Bedankt voor de info mucci!

Hey @Cools

Maatje van me wilt het volgende ondernemen, we twijfelen beide of de gewonnen massa zal blijven, hoor graag jouw mening:

Hij runt momenteel: 1gr test (bulk)
Wilt naar 12wk overgaan op een 6wks cut op 500mg test e.

Het plan van hem is om -500 kcal onder onderhoud te eten en hierbij nog 1500kcal cardio te gaan doen per week. (Gemiddeld dus -700 onder onderhoud)
Hij wilt in week 1,2 en 5,6 nog clen toevoegen

Wellicht een lastige .. maar zal dit icm met 500mg test e leiden tot spierverlies gelijk naar het bulken?

Groetjes

Terug
Naar boven