XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Pas op dadelijk komt Sanca langs dus on topic :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.384
Bedankt voor je eerlijke reactie. Als ik het goed begrijp is een volledig herstel mogelijk maar het is geen garantie.

Beetje off-topic maar mag ik vragen hoeveel jaar je al traint en kuurt? Leuk dat je via dit topic je ervaring op een duidelijke manier deelt :)

Klopt.

Ik heb jaren terug gekuurd, maar dat is nu toch al 10 jaar geleden. Ik heb getraind van mijn 18 tot en met 25 en nadien door ziekte niet meer voluit kunnen trainen dus tel ik niet mee.

Aangeraden door een vijftiger die al jaren zijn zomerkuurtje zo neemt: 250 sust om de twee weken, 500 pregnyl wekelijks. dit voor zes weken.
drie weken na laatste sust 10 dagen clomid.
Wat vind jij hiervan, ben zelf ook dik halfweg de 40 en wil het eens proberen zo.
Die man beweert het al jaren te doen als zomerkuurtje rond juni en zo voor de zomer droger en voller staat.
Wat is jou idee hiervan, kan wel aan alles raken bij apotheek. Dus goeie kwaliteit.
(geen pb's van leden aub, kan het niet verkrijgen voor derden!)

Cools, hoeveel mast raad je aan naast ~1gr test om een goede a:e ratio te behouden? 200mg/400mg pw?

• #7.387
Aangeraden door een vijftiger die al jaren zijn zomerkuurtje zo neemt: 250 sust om de twee weken, 500 pregnyl wekelijks. dit voor zes weken.
drie weken na laatste sust 10 dagen clomid.
Wat vind jij hiervan, ben zelf ook dik halfweg de 40 en wil het eens proberen zo.
Die man beweert het al jaren te doen als zomerkuurtje rond juni en zo voor de zomer droger en voller staat.
Wat is jou idee hiervan, kan wel aan alles raken bij apotheek. Dus goeie kwaliteit.
(geen pb's van leden aub, kan het niet verkrijgen voor derden!)

Is wat te weinig. 250 sust/week en 500iu hcg 2x/week is een betere keuze. Komt op 375mg test neer ongeveer doordat hcg eigen aanmaak stimuleert.

• #7.388
Cools, hoeveel mast raad je aan naast ~1gr test om een goede a:e ratio te behouden? 200mg/400mg pw?

400mg zou ik zeggen, maar de test (en DHT hieruit verder) is al vrij androgeen. En je oestrogeen blijft niet stijgen, maar is wel hoog op 1gram test. 200mg zou al voldoende kunnen zijn.

Meester, wat vind jij van onderstaande kuren mbt A/E? Ik denk zelf dat het bij beide mooi in verhouding is en weinig tot geen vervelende sides ga merken indien ik deze ga aanhouden. Of misschien Mast op 400 bij kuur 2..?

1. 600 Test + 400 Mast + 1500IU HCG
2. 450 Test + 300 Tren + 200 Mast + 1500IU HCG

HCG op 2x 750IU omdat daarmee mijn ballen in mijn huidige kuur wél op formaat blijven. Gister inject 5 gezet dus verwacht dat ze zich ook zo zullen houden. Heel misschien wil ik eens een oral (Anavar) proberen op 40mg. Dat zal dan niet heel erg veel uit gaan maken qua verhouding vermoed ik?

Meester, wat vind jij van onderstaande kuren mbt A/E? Ik denk zelf dat het bij beide mooi in verhouding is en weinig tot geen vervelende sides ga merken indien ik deze ga aanhouden. Of misschien Mast op 400 bij kuur 2..?

HCG op 2x 750IU omdat daarmee mijn ballen in mijn huidige kuur wél op formaat blijven. Gister inject 5 gezet dus verwacht dat ze zich ook zo zullen houden. Heel misschien wil ik eens een oral (Anavar) proberen op 40mg. Dat zal dan niet heel erg veel uit gaan maken qua verhouding vermoed ik?

Waarom geen Primo ipv Mast, lijkt me kwalitatief beter, wel duurder :p

Waarom geen Primo ipv Mast, lijkt me kwalitatief beter, wel duurder :p
Mijn eerste kuurtje (hiervoor dus) was Test-Primo 350/350. Lekker soft begonnen. Was prima hoor maar heb daar nu even geen trek in om zoveel ml weg te drukken. Of ik moet het gaan splitten of dubbel zetten. Als ik ooit nog Primo ga gebruiken zal het op 500mg zijn ofzo in een kuur waarin ik alle compounds dan meteen verdeel over 2x /week. Daarbij is Mast lekker androgeen wat goed van pas komt bij mijn HCG dosage (wat hoger dan gemiddeld) en Tren, of indien optie 1 bij 600mg Test.

En ook niet onbelangrijk. Mijn order is dubbel gepakt en verzonden. Dus heb ipv de oorspronkelijke order; 3x Tren, 3x Mast, 3x Test en 1x Deca, alles dubbel gekregen :roflol: Zou gek zijn als ik die gear niet opmaak en opeens dure Primo ga kopen (heb sowieso een prijzige source) ipv de Mast op te maken. Dit is ook de reden waarom ik de BC wat langer doortrek ipv OFF te gaan gehe.

Ga je na 10 wkn cruisen en dan herhalen?
Deca en Mast kan ook nog?
Ik ben benieuwd wat Cools zegt hierop...

Ga je na 10 wkn cruisen en dan herhalen?
Deca en Mast kan ook nog?
Ik ben benieuwd wat Cools zegt hierop...
Ik begrijp niet goed wat je met deze post bedoeld. Oorspronkelijk zou ik B-C-B OFF gaan. Maar omdat ik dubbele gear heb wil ik er nog een B aan plakken zeg maar. Uiteraard met de gear die ik al heb want het zou zonde zijn andere stuff te kopen.

En die extra blast zou dan optie 1 of 2 worden een paar posts van mij hiervoor. En ik was benieuwd wat Cools van die cycles vind qua samenstelling en AE. Capice? :P

Ik begrijp niet goed wat je met deze post bedoeld. Oorspronkelijk zou ik B-C-B OFF gaan. Maar omdat ik dubbele gear heb wil ik er nog een B aan plakken zeg maar. Uiteraard met de gear die ik al heb want het zou zonde zijn andere stuff te kopen.

En die extra blast zou dan optie 1 of 2 worden een paar posts van mij hiervoor. En ik was benieuwd wat Cools van die cycles vind qua samenstelling en AE. Capice? :P
Gewoon je eerst geplande verdubbelen :thumb: :p

Ahh OK BC OFF wordt BCB OFF je bent dit jaar weer onder de pannen
Als 2e kuurtje zou ik ook voor optie 1 gaan;)

Mijn eerste kuurtje (hiervoor dus) was Test-Primo 350/350. Lekker soft begonnen. Was prima hoor maar heb daar nu even geen trek in om zoveel ml weg te drukken. Of ik moet het gaan splitten of dubbel zetten. Als ik ooit nog Primo ga gebruiken zal het op 500mg zijn ofzo in een kuur waarin ik alle compounds dan meteen verdeel over 2x /week. Daarbij is Mast lekker androgeen wat goed van pas komt bij mijn HCG dosage (wat hoger dan gemiddeld) en Tren, of indien optie 1 bij 600mg Test.

En ook niet onbelangrijk. Mijn order is dubbel gepakt en verzonden. Dus heb ipv de oorspronkelijke order; 3x Tren, 3x Mast, 3x Test en 1x Deca, alles dubbel gekregen :roflol: Zou gek zijn als ik die gear niet opmaak en opeens dure Primo ga kopen (heb sowieso een prijzige source) ipv de Mast op te maken. Dit is ook de reden waarom ik de BC wat langer doortrek ipv OFF te gaan gehe.
bruh... nice :D

• #7.398

Kuur 2 gaat het niet worden. Dosis test is te hoog bij je tren. Zou 250 test - 200 tren en 200 mast doen icm de hcg, dat kan net (zelfs met de eigen productie door hcg).

Kuur 1 je test ook verlaging rekening houdende met de hcg. Max 450mg. Anavar erbij heeft weinig nut.

400mg zou ik zeggen, maar de test (en DHT hieruit verder) is al vrij androgeen. En je oestrogeen blijft niet stijgen, maar is wel hoog op 1gram test. 200mg zou al voldoende kunnen zijn.

Cools ik zag je bij test500 ook al 200 mast aanraden,
Is 200 mast dan altijd voldoende om te zorgen voor een goede a/e ratio?
Ook als ee bv dbol of tren bij komt kijken ?
Dit geld ook voor primo?

• #7.400
Cools ik zag je bij test500 ook al 200 mast aanraden,
Is 200 mast dan altijd voldoende om te zorgen voor een goede a/e ratio?
Ook als ee bv dbol of tren bij komt kijken ?
Dit geld ook voor primo?

Klopt, je moet ook kijken naar de eigen androgene activiteit van test (en DHT hieruit verder). Bij hogere dosissen is dit natuurlijk hoger in verhouding tot oestrogeen. Daarom hoeft er bij 1 gram test waarschijnlijk niet zoveel mast toegevoegd te worden. Ook is dit persoonsafhankelijk. De een heeft wat meer nodig dan de ander en het heeft zijn beperkingen bij hoe dosissen test (zeker icm tren of deca bv.).

Terug
Naar boven