- Waardering
- 2.952
"samenvatting: dit artikel maakt duidelijk dat krachttraining kan leiden tot verhoogde lever waarden in bloedonderzoek. Dit geldt specifiek voor ASAT en ALAT. Dit komt niet omdat krachttraining belastend is voor de lever, maar omdat bij spierafbraak deze enzymen in verhoogde mate in het bloed komen."
bron: http://www.robbertwolters.com/artikelen/krachttraining-en-leverwaarden
dit, + op het forum zie ik dit vaak passeren + mijn waarden waren ook verhoogd en ik kuurde toen nog niet
Klopt inderdaad, maar het vormt dan ook een probleem omdat het een stuk moeilijker wordt om te bepalen of dit door krachtraining komt of overbelasting van de lever.
Gamma-GT gaat pas stijgen in een gevorderd stadium en bilirubine pas als er onvoldoende gal aangemaakt wordt of afgevoerd. LDH is ook wel interessant dan en AF is weer in een later stadium.

Maar het kan omdat androgenen de vetverbranding stimuleren. Ook kan het zijn dan vocht wat verminderd en daarom zo lijkt. Je gewicht en vetpercentage meten is enige manier om het zeker te weten. Vocht kan je zien bij een huidplooimeting (vet%), afhankelijk van de hoeveelheid vocht gaat er nog wat van de meting af (als je de tangen langer op de huidplooi laat zitten).
Waarom zou iemand dat maken bro
Merk wat ik heb gaat op korte termijn ook Mast E only maken maar vooralsnog hebben ze alleen deze mix en Mast P. En aangezien ik alles van 1 brand wou hebben heb ik gewoon deze gepakt.