Hola!
Even voor de duidelijkheid, ik heb een kuurverleden & ook ervaring met dbol!
Gister was ik van plan te starten met mn kuur, en nam 30mg dbol voor het trainen. Prima training gehad en wilde bij thuiskomst gaan prikken, echter liep dit even anders. Ik voelde me opeens heel vaag en raar, ik ben NIET flauw gevallen maar het zat er voor me gevoel wel aan te komen.Alles om me heen (visueel dus) werd een beetje vaag. Ik was me er bewust van dat ik niet helemaal lekker ging. Mn hartslag verhoorgde iets, maar dat kan komen omdat ik schrok en me druk maakte. Het gevoel s zelf een klein beetje euforisch (maar niet lekker). Ook had ik na een half uur een beetje zweterige handen (misschien niet door de dbol maar viel me op). Dit gevoel was ongeveer 3 uur na inname en heeft zéker 20 minuten gepiekt.
Gister dus even flink kut gevoeld, geslapen en vanochtend 10mg genomen om later de dag de overige 40mg (totaal 50 per dag) te nemen. Een uur na inname begon het gevoel WEER op te komen. Ik herkende het en had het dus iets sneller onder controle dan gister avond.
Enig idee wat dit kan zijn of iemand ervaring met dit gevoel?
Ps. Ik ga sowieso stoppen met deze dbol en over op een ander merk, of gewoon m'n kuur voortzetten ZONDER kickstart
Alvast bedankt!