AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Iedereen die kuurt heeft een eerste kuur gedaan toch? Lijkt me dan wel handig om een laatste check-up te doen.
Maar als jij het zo goed weet, geef het dan direct aan als je hier aanmerkingen op hebt.. En dan geen onnozele reactie dat de dosis te laag zijn. Ik begin liever laag, verhogen kan altijd nog.

:nope:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.502
Even een laatste check-up.
Ik zit op dit moment in een cut, zit nu rond de 13 procent en wil naar de 10 à 11 toe. Vanuit deze 10 of 11 procent wil ik de 6 weekse kuur pakken test E 250mg gecombineerd met 20mg oxandrolone per dag. Hierbij wil ik lichtelijk boven onderhoud gaan eten.
Ik heb ook HCG liggen wat ik erbij wil nemen.
Als ik het nu dus goed heb is het met gebruik van HCG het beste150mg test E te zetten en dan 2x per week 500 IU HCG?
Oxandrolone kan ik het beste 2x per dag innemen (10mg per inname moment) met een tussentijd van 12 uur.
Clomid geef je aan tussen de 10 en de 14 dagen, moet je dit aanvoelen??

Klopt, door hcg te gebruiken wordt je aanmaak ook gestimuleerd wat vergelijkbaar is met 125mg test (op 500iu 2x/week).

Oxandrolone 2x/week inderdaad. Clomid is bij een 6 weekse kuur meestal 10 dagen voldoende, maar door de hcg is 14 dagen mss beter. Hcg (zeker icm aas) onderdrukt vrijwel meteen dus paar dagen extra voor je hypofyse is dan aan te raden. Herstel gaat natuurlijk beter (heropstart aanmaak testosteron door leydig cellen), maar je hypofyse heeft ook een zetje nodig.

Dit zie je meestal (niet altijd) aan het volume van je teelballen terug. Na staken van hcg zal dit de eerste week van nakuur wss minderen en dan weer in volume toenemen.

@Cools

Paar pagina's terug had ik je al gevraagd of het mogelijk was zonder nare sides masteron op 200 en primo op 200 in 1 kuur te zetten .

Zou het bovenstaande nu net die hele strakke look kunne geven ( inb4 dieet geeft look) Met het gedacht 2 verschillende stoffen 2 aparte receptoren / 2 effecten ipv 1

Of is het dan slimmer om 1van de 2 aas op 400 te zetten ipv ze allebei apart op 200?

• #7.506
@Cools

Paar pagina's terug had ik je al gevraagd of het mogelijk was zonder nare sides masteron op 200 en primo op 200 in 1 kuur te zetten .

Zou het bovenstaande nu net die hele strakke look kunne geven ( inb4 dieet geeft look) Met het gedacht 2 verschillende stoffen 2 aparte receptoren / 2 effecten ipv 1

Of is het dan slimmer om 1van de 2 aas op 400 te zetten ipv ze allebei apart op 200?

Werken allemaal op de androgeenreceptor. Alleen is masteron androgener waardoor het voor een hardere look kan zorgen. Je kan beiden gewoon combineren, natuurlijk icm (low dose) test.

Werken allemaal op de androgeenreceptor. Alleen is masteron androgener waardoor het voor een hardere look kan zorgen. Je kan beiden gewoon combineren, natuurlijk icm (low dose) test.

en met low test bedoel je 100-150 Test toch? (iets minder totaal TestP per week aangezien het meer actieve stof bevat, ik zit er aan te denken om naar 2x50 per week te gaan?)

Cools is 25mcg T3 tijdens de nakuur katabool of is het oke wanneer er net boven onderhoud gegeten wordt om vet toename te beperken? Het zou ook die IGF-1 levels boosten.

En wat kan het beste genomen worden tegen acne in de pct?

Laatst bewerkt:
  • #7.510
Cools is 25mcg T3 tijdens de nakuur katabool of is het oke wanneer er net boven onderhoud gegeten wordt om vet toename te beperken? Het zou ook die IGF-1 levels boosten.

En wat kan het beste genomen worden tegen acne in de pct?

Tijdens de nakuur zou ik het niet nemen. Je oestrogeen is sowieso vrij laag dan, toename in vet zal zeer beperkt zijn dan. Klopt dat het igf-f stimuleert.

Acne tijdens de pct is een moeilijke, pompoenpitolie blijft beste keuze of Red maca.

Tijdens de nakuur zou ik het niet nemen. Je oestrogeen is sowieso vrij laag dan, toename in vet zal zeer beperkt zijn dan. Klopt dat het igf-f stimuleert.

Acne tijdens de pct is een moeilijke, pompoenpitolie blijft beste keuze of Red maca.

Oke dan stop ik met t3 na mn laatste injectie volgende week. Ik ga dan 2 weken op onderhoud eten. Mn schildklier zal dan wel weer draaien als ik mn pct start toch?

Heb je nog tips om het herstel van mn test (en libido) te bevorderen? Ben wel een tijdje on geweest.

Laatst bewerkt:
  • #7.512
Oke dan stop ik met t3 na mn laatste injectie volgende week. Ik ga dan 2 weken op onderhoud eten. Mn schildklier zal dan wel weer draaien als ik mn pct start toch?

Heb je nog tips om het herstel van mn test (en libido) te bevorderen? Ben wel een tijdje on geweest.

Schildklierherstel gaat vrij snel, maar hoe lang het duurt is afhankelijk van verschillende factoren.

Je nakuur is voldoende voor herstel, voor de rest goed eten, trainen en rusten.

Alleen red maca of ook normale of green maca?

Cools ik wil eigenlijk een weekje cutten nog alvorens ik mn t3 drop en mn nakuur in ga. Nu wil ik dus 3 weken hcg only zetten en dan aan mn nakuur beginnen. Is het verstandig te cutten op hcg only? Wil eigenlijk geen test meer zetten omdat ik mn oestrogeen wat wil laten droppen.

Hola!

Even voor de duidelijkheid, ik heb een kuurverleden & ook ervaring met dbol!

Gister was ik van plan te starten met mn kuur, en nam 30mg dbol voor het trainen. Prima training gehad en wilde bij thuiskomst gaan prikken, echter liep dit even anders. Ik voelde me opeens heel vaag en raar, ik ben NIET flauw gevallen maar het zat er voor me gevoel wel aan te komen.Alles om me heen (visueel dus) werd een beetje vaag. Ik was me er bewust van dat ik niet helemaal lekker ging. Mn hartslag verhoorgde iets, maar dat kan komen omdat ik schrok en me druk maakte. Het gevoel s zelf een klein beetje euforisch (maar niet lekker). Ook had ik na een half uur een beetje zweterige handen (misschien niet door de dbol maar viel me op). Dit gevoel was ongeveer 3 uur na inname en heeft zéker 20 minuten gepiekt.

Gister dus even flink kut gevoeld, geslapen en vanochtend 10mg genomen om later de dag de overige 40mg (totaal 50 per dag) te nemen. Een uur na inname begon het gevoel WEER op te komen. Ik herkende het en had het dus iets sneller onder controle dan gister avond.

Enig idee wat dit kan zijn of iemand ervaring met dit gevoel?

Ps. Ik ga sowieso stoppen met deze dbol en over op een ander merk, of gewoon m'n kuur voortzetten ZONDER kickstart

Alvast bedankt!

Cools, tijdens mijn eerste kuurtje icm HCG op 2x 500IU had ik soms last van mijn ballen (een soort steek) en krompen ze ook. Nu zit ik op 2x 750IU /week en heb dit nu niet (vandaag 7e prik dus verwacht het ook niet meer) en krimpen ze ook niet.

Klopt het dat die steken/pijnlijk gevoel soms in verband staan met het krimpen of is dit puur toeval/wat anders?

• #7.519
Cools ik wil eigenlijk een weekje cutten nog alvorens ik mn t3 drop en mn nakuur in ga. Nu wil ik dus 3 weken hcg only zetten en dan aan mn nakuur beginnen. Is het verstandig te cutten op hcg only? Wil eigenlijk geen test meer zetten omdat ik mn oestrogeen wat wil laten droppen.

Aanmaak testosteron is vrij goed dan op 500iu 2x/week, dus kan je gewoon doen.

• #7.520
Hola!

Even voor de duidelijkheid, ik heb een kuurverleden & ook ervaring met dbol!

Gister was ik van plan te starten met mn kuur, en nam 30mg dbol voor het trainen. Prima training gehad en wilde bij thuiskomst gaan prikken, echter liep dit even anders. Ik voelde me opeens heel vaag en raar, ik ben NIET flauw gevallen maar het zat er voor me gevoel wel aan te komen.Alles om me heen (visueel dus) werd een beetje vaag. Ik was me er bewust van dat ik niet helemaal lekker ging. Mn hartslag verhoorgde iets, maar dat kan komen omdat ik schrok en me druk maakte. Het gevoel s zelf een klein beetje euforisch (maar niet lekker). Ook had ik na een half uur een beetje zweterige handen (misschien niet door de dbol maar viel me op). Dit gevoel was ongeveer 3 uur na inname en heeft zéker 20 minuten gepiekt.

Gister dus even flink kut gevoeld, geslapen en vanochtend 10mg genomen om later de dag de overige 40mg (totaal 50 per dag) te nemen. Een uur na inname begon het gevoel WEER op te komen. Ik herkende het en had het dus iets sneller onder controle dan gister avond.

Enig idee wat dit kan zijn of iemand ervaring met dit gevoel?

Ps. Ik ga sowieso stoppen met deze dbol en over op een ander merk, of gewoon m'n kuur voortzetten ZONDER kickstart

Alvast bedankt!

dbol is sowieso altijd een slecht idee. Kan je bloeddruk zijn of lage bloedsuiker of een combi van de 2. Sowieso niet meer nemen dan. Je kan eens een ander merk testen of er misschien wat in zit (verontreiniging) dat de oorzaak is.

Terug
Naar boven