AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.541
Heb ik ook gelezen, heb daar ook gereageerd voordat galen ertussen kwam dat ik ook nog nooit een te hoog prolactine gehalte heb gehad bij bloedcontroles. Heb hier dit jaar 2x bij iemand gelezen dat er spul uit de tepel is gekomen bij leden die aan de tren zaten. Dan heb je geen bloeduitslag nodig om te weten dat zij de prolactine te hoog hadden :p bij andere middelen die geen 19nor zijn ben ik het eigenlijk nog nooit tegengekomen. Ook andere jaren niet hoewel het wel mogelijk is natuurlijk

Prolactine kan de melk/vochtproductie inderdaad stimuleren. Bij hgh gebruik is dit ook mogelijk door prolactine stimulatie/interactie.

• #7.542
Wat ook een verklaring kan zijn in sommige gevallen is als men de verkeerde finaplix pellets gebruikt om tren te maken. Deze bevatten dan per 200mg tren ook nog eens 20mg oestrogeen. Dan is de oorzaak van gyno niet ver te zoeken.

• #7.544
Wat ook een verklaring kan zijn in sommige gevallen is als men de verkeerde finaplix pellets gebruikt om tren te maken. Deze bevatten dan per 200mg tren ook nog eens 20mg oestrogeen. Dan is de oorzaak van gyno niet ver te zoeken.

Klopt, die kans is er ook.

Cools waarom prefeer je clomid over nolva? Toxiteit van nolva? Omdat clomid de HPTA sneller opstart?

Ik zit er aan te denken deze en volgende week 750iu te zetten twee maal per week. De week daarop ga ik off. Of raad je dit af?

• #7.546
Cools waarom prefeer je clomid over nolva? Toxiteit van nolva? Omdat clomid de HPTA sneller opstart?

Ik zit er aan te denken deze en volgende week 750iu te zetten twee maal per week. De week daarop ga ik off. Of raad je dit af?

Clomid is bewezen veilig voor stimulatie van test bij mannen in een zelfde toestand als na een kuur. Nolvadex niet, werkt wel, maar er zijn idd mogelijke toxiciteitsproblemen die nog verder onderzocht moet worden.

750iu 2x/week kan gewoon en dan nakuren is een goed idee.

Clomid is bewezen veilig voor stimulatie van test bij mannen in een zelfde toestand als na een kuur. Nolvadex niet, werkt wel, maar er zijn idd mogelijke toxiciteitsproblemen die nog verder onderzocht moet worden.

750iu 2x/week kan gewoon en dan nakuren is een goed idee.

Thanks man, held!

Is sommige gevallen niet, maar daar ben je alleen zeker van door het te testen. De dosis hcg kan je nog verhogen indien nodig (als teelballen er niet/onvoldoende op reageren).

Beste Cools, binnenkort krijg ik mijn hcg binnen en zal ik dus na +- 30 weken on, eindelijk met hcg beginnen. Mijn testes zijn een beetje gekrompen dus ik zal de eerste twee weken 2* 750IU zetten. Vervolgens zou ik gewoon wekelijks 2* 500IU zetten.

Mijn kuur op deze moment is deze: test e 250 mg, tren e 600 mg en mast e 200mg.

Om een goede a:e te behouden en sides te voorkomen door het toevoegen van de HCG, lijkt het me aangeraden om iets te veranderen aan de samenstelling van mijn kuur. De moeilijkheid is dat mijn test e in amps zit...

Welke aanpassingen zou jij aanraden? Tren verlagen naar 400 lijkt me alvast logisch :)

Laatst bewerkt:
Beste Cools, binnenkort krijg ik mijn hcg binnen en zal ik dus na +- 30 weken on, eindelijk met hcg beginnen. Mijn testes zijn een beetje gekrompen dus ik zal de eerste twee weken 2* 750IU zetten. Vervolgens zou ik gewoon wekelijks 2* 500IU zetten.

Om een goede a:e te behouden en sides te voorkomen door het toevoegen van de HCG, lijkt het me aangeraden om iets te veranderen aan de samenstelling van mijn kuur. De moeilijkheid is dat mijn test e in amps zit...

Welke aanpassingen zou jij aanraden? Tren verlagen naar 400 lijkt me alvast logisch :)
amps leeghalen en in een lege vial spuiten?

@Cools

Als er Bold aan een kuur wordt toegevoegd , stijgt of daalt dan de kans op androgene sides ?

En is er sneller herstel met bv 250 test / 600 Bold / 200 mast ( en evt 200 primo)

Dan Tegen over

250 test / 200 mast / 100 tren ?

• #7.552

Beste is inderdaad je tren naar 400mg te brengen. Met de hcg komt test uit op ongeveer 375mg.

• #7.553
@Cools

Als er Bold aan een kuur wordt toegevoegd , stijgt of daalt dan de kans op androgene sides ?

En is er sneller herstel met bv 250 test / 600 Bold / 200 mast ( en evt 200 primo)

Dan Tegen over

250 test / 200 mast / 100 tren ?

Stijgt altijd omdat aas altijd androgeen is. Als je bv. test verlaagt en deels vervangt door bold wordt het natuurlijk minder androgeen in totaal.

Tren is heel androgeen, dus voorkeur gaat naar test - bold - mast uit, maar 600mg bold is niet nodig. Altijd naar het totaal van aas zien en niet zomaar dosissen toevoegen zoals de meeste doen. Werkzame dosis is een totaalplaatje bij aas. 250mg test is minder anabool dan 250 test - 200 deca bv.

Stijgt altijd omdat aas altijd androgeen is. Als je bv. test verlaagt en deels vervangt door bold wordt het natuurlijk minder androgeen in totaal.

Tren is heel androgeen, dus voorkeur gaat naar test - bold - mast uit, maar 600mg bold is niet nodig. Altijd naar het totaal van aas zien en niet zomaar dosissen toevoegen zoals de meeste doen. Werkzame dosis is een totaalplaatje bij aas. 250mg test is minder anabool dan 250 test - 200 deca bv.

Maar door altijd naar het aantal Mg aas te kijken is het dan "beter / gezonder" om bv 250test 100tren te nemen dan tegenover 250 test 400 Bold ?

• #7.555
Maar door altijd naar het aantal Mg aas te kijken is het dan "beter / gezonder" om bv 250test 100tren te nemen dan tegenover 250 test 400 Bold ?

Goed vraag, waar geen duidelijk antwoord op is. Tren is sowieso zeer androgeen, maar of 100mg nu schadelijker kan zijn dan 400mg bold weet ik niet.

Ik ga straks weer een cruise in. Ik zet al sinds t begin trouw 1000 units HCG per week. In hoeverre is het verstanding om alleen de HCG voor 2 weken te stoppen? Dit ivm vakantie.

• #7.557
Ik ga straks weer een cruise in. Ik zet al sinds t begin trouw 1000 units HCG per week. In hoeverre is het verstanding om alleen de HCG voor 2 weken te stoppen? Dit ivm vakantie.

Is geen probleem, 2 weken is niet lang genoeg om voor problemen te zorgen.

Cools, als ik het goed heb komt 1000IU HCG /week overeen met 125mg Test. Dus 1500IU HCG /week zou dan uitkomen op zo'n 190mg Test. Mijn Test is 300mg /ml. Raad je aan in de cruise gewoon 0,5ml (=150mg +190mg = 340mg totaal) Test E te zetten of kan ik die dose verlagen naar bijvoorbeeld 0,2ml (=60mg + 190mg = 250mg)?

Gezien 250mg Test E /week de meest gangbare cruise dosis is.

ik heb een bloedtest laten afnemen zo'n 4maand na mn kuur.
alles valt binnen de referentiewaarden, buiten de erytrocyten en vitamine b12. Beiden ze te hoog

erytrocyten= 5,53 (referentie= 4,5-5,5) deze is te verwaarlozen maar was voor ik kuurde ook al iets verhoogd
vit B12= 846 (referentie= 197-771)

ik maak er mij niet echt zorgen over wat maar wat moet ik er echt van denken? :p
ik supplementeer trouwens niet b12

ik heb een bloedtest laten afnemen zo'n 4maand na mn kuur.
alles valt binnen de referentiewaarden, buiten de erytrocyten en vitamine b12. Beiden ze te hoog

erytrocyten= 5,53 (referentie= 4,5-5,5) deze is te verwaarlozen maar was voor ik kuurde ook al iets verhoogd
vit B12= 846 (referentie= 197-771)

ik maak er mij niet echt zorgen over wat maar wat moet ik er echt van denken? :p
ik supplementeer trouwens niet b12
Minder rood vlees eten lijkt mij?

Terug
Naar boven