AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.521
Cools, tijdens mijn eerste kuurtje icm HCG op 2x 500IU had ik soms last van mijn ballen (een soort steek) en krompen ze ook. Nu zit ik op 2x 750IU /week en heb dit nu niet (vandaag 7e prik dus verwacht het ook niet meer) en krimpen ze ook niet.

Klopt het dat die steken/pijnlijk gevoel soms in verband staan met het krimpen of is dit puur toeval/wat anders?

Is door het krimpen idd. Sommigen hebben hogere dosis hcg nodig, 750iu omdat de leydig cellen iets minder gevoelig zijn.

• #7.523
Thanks! Heb nog steeds wel gyno sinds die npp.. pak nu sinds 3 dagen weer aro, wel HG. Of is dit een prolactine kwestie?

Is een moeilijke kwestie wat daar de oorzaak van is. Meestal is wel een hogere prolactine waarde terug te vinden bij nandrolone of tren gebruik.

Ik vroeg me trouwens af of masturbatie tijdens de nakuur invloed heeft op de aanmaak van LH en FSH

• #7.527
Ik vroeg me trouwens af of masturbatie tijdens de nakuur invloed heeft op de aanmaak van LH en FSH

Dat betwijfel ik :p Maar zou kunnen. Normaal gezien zakt je testosteron (beperkt en stijgt snel weer) in door LH te remmen, maar of dit nog enig effect heeft tijdens een nakuur zou ik niet weten.

Dat betwijfel ik :p Maar zou kunnen. Normaal gezien zakt je testosteron (beperkt en stijgt snel weer) in door LH te remmen, maar of dit nog enig effect heeft tijdens een nakuur zou ik niet weten.

Nou zal mastruberen toch uitgesloten zijn tijdens de pct ben ik bang :p

Is een moeilijke kwestie wat daar de oorzaak van is. Meestal is wel een hogere prolactine waarde terug te vinden bij nandrolone of tren gebruik.
nou, dat is dan in tegenstrijd met wat Galen zegt.
wat is jou kijk hier op dan?

Hoezo? Meestal ALS iemand te hoog prolactine krijgt zit diegene aan de tren of deca.m
nou, zag onlangs een topic passeren (vind niet meer terug:treuren:) waar net het omgekeerde naar voor kwam.
Dat prolactine ofwel binnen de waarde was of eronder.
Welke ik ook raar vond omdat iedereen 'prolactine gerelateerde gyno roept' bij tren

nou, zag onlangs een topic passeren (vind niet meer terug:treuren:) waar net het omgekeerde naar voor kwam.
Welke ik ook raar vond omdat iedereen 'prolactine gerelateerde gyno roept' bij tren

Heb ik ook gelezen, heb daar ook gereageerd voordat galen ertussen kwam dat ik ook nog nooit een te hoog prolactine gehalte heb gehad bij bloedcontroles. Heb hier dit jaar 2x bij iemand gelezen dat er spul uit de tepel is gekomen bij leden die aan de tren zaten. Dan heb je geen bloeduitslag nodig om te weten dat zij de prolactine te hoog hadden :p bij andere middelen die geen 19nor zijn ben ik het eigenlijk nog nooit tegengekomen. Ook andere jaren niet hoewel het wel mogelijk is natuurlijk

En over dat "prolactine gerelateerde Gyno"... Als er niks uit de tepel komt is het geen prolactine gerelateerde Gyno. Zo simpel is dat :)

Gyno bij tren zou komen door progesteron en bij deca door prolactine. Vandaar dat caber geen effect heeft bij gyno door tren maar een AI wel zou helpen.
https://www.steroid.com/tren.php#

• #7.538
Is hcg only niet extreem slecht voor de zaadcelletjes ?

Nee, alleen in hoge dosis kan het cellen beschadigen. Reden waarom men denkt dat hcg slecht is voor je zaadcellen is omdat hcg vooral testosteron stimuleert en de kwantiteit van je zaadcellen. Maar je hebt FSH (uit hmg bv.) voor de kwaliteit van je zaadcellen.

• #7.539
nou, dat is dan in tegenstrijd met wat Galen zegt.
wat is jou kijk hier op dan?

Ik kan ook niets in de lectuur vinden over prolactine verhoging, maar ik zie het wel terug bij bloedonderzoeken. Dus is eerder een vermoeden momenteel waarbij een dopamine verhogend middel toch werkt.

• #7.540

Dat kan natuurlijk ook voorkomen. Ik zie het vooral bij tren gebruik terug, maar niet bij iedereen.

Terug
Naar boven