AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Hcg 1500iu 2x/week voor 1 week gevolgd door 750iu 2x/week 1 week moet voldoende zijn. Dan inderdaad 25mg clomid voor weekje of 4.

Zijn je teelballen sterk gekrompen trouwens?

Tot nu toe valt het mee, dus iets meer dan licht gekrompen. Week 12 nu. Hcg al beginnen tijdens de kuur of week na laatste injectie?

Zo veel oestrogeen van 500mg Test dat je Ari (moet) slikken is er toch niet..? En als je al een gyno issue hebt en bang bent dat het erger word neem dan lekker 300 Test/400 Primo of 500 Test/200 Mast bijv.

Heb afgelopen kuur 375 test en 200 mast gedaan, dat was een cut kuur. Raadt iedereen het hier af om 500 test en 200 deca in een bulk kuur te doen? Lijkt mij niet heel erg om dit te doen en arimidex ernaast te nemen om de teveelheid oestrogeen te verlagen?

Heb afgelopen kuur 375 test en 200 mast gedaan, dat was een cut kuur. Raadt iedereen het hier af om 500 test en 200 deca in een bulk kuur te doen? Lijkt mij niet heel erg om dit te doen en arimidex ernaast te nemen om de teveelheid oestrogeen te verlagen?
Nee dat raad niet iedereen je af..? Zat gasten die nogal oestrogene kuurtjes draaien en oestrogene sides toch binnen de perken houden. Ook deels met voeding (mn natrium/zout) en vp (aromase vind vooral plaats in vetcellen) te maken. Maar als je zo angstig bent voor oestrogene bijwerkingen (hoe gevoelig ben je daar überhaupt voor?) als vocht, gyno enz. raad ik het je wel af ja. En je hebt al upcoming gyno? Als je persé 500 Test +200 Deca wilt nemen (en ook nog HCG? = meer Test) kan je ari pakken als estro killer. Maar waarom niet oestrogeen -androgeen ratio op een veiligere en anabolere manier in orde maken. Dmv toevoegen van Mast of Primo en/of Test verlagen. Ari's zijn geen Haribo's en ben je bekend met rebound effect?

Maar dit is mijn mening he! Jan draait liever oestrogene cycletjes met aro/ari en Piet lost het probleem liever meteen al op door de kuur er op aan te passen zodat je dat niet nodig gaat hebben (voorkomt het, of in iedergeval grotendeels). Ik ben aanhanger van mijn kijk erop.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.644
Cools ik had hier op een vrij oud topic gelezen..kan het helaas niet meer terug vinden
Dat het eigenlijk wel een must is om altijd hcg mee te laten lopen evt samen met hmg?
Gewoon minder onderdrukking en beter en sneller herstel?

Hcg onderdrukt ook, het zorgt alleen voor sneller herstel door de leydig cellen actief te houden. Hierdoor gaat je nakuur sneller aanslaan. Maar is dus alleen nodig bij langere kuren eigenlijk.

Hmg kan erbij maar dient alleen voor je zaadcelkwaliteit.

Hcg onderdrukt ook, het zorgt alleen voor sneller herstel door de leydig cellen actief te houden. Hierdoor gaat je nakuur sneller aanslaan. Maar is dus alleen nodig bij langere kuren eigenlijk.

Hmg kan erbij maar dient alleen voor je zaadcelkwaliteit.
Langere kuren dan 6-8 wk ?

Meer is beter goddamnit whatever it takes hnggg!!!11!1!

@sRoovers Ben idd met 350-350 Test/Primo begonnen. Zeer fijne kuur, geen sides (echt nada), wel de positieve sides als pump ofc. +9-10kg. Vp + 2-3 denk ik. Achteraf minder snel cals moeten uppen en dealen met 6-7kg en ongeveer gelijkend vp, van je fouten leer je. Verder wat Cools zegt; > androgeen dan oestrogeen = hardheid. Met welke middelen je dit doet, daar zit wel een verschilletje in natuurlijk gezien je met MT/Tren toch een scherpere look krijgt dan Primo of Mast. Maar die combi die Cools opnoemt is wel the most safe uiteraard, wat hoog in Cools zijn prioriteitenlijstje staat :)

Zit even te denken in mezelf; als met met 'veilige' middelen zo hard mogelijk wilt komen te staan zou ik kiezen voor low Test, High primo, moderate Mast en Anavar. Mast kan ook high misschien maar dan komt je androgeen misschien veel te hoog te liggen?

@Cools & @drumbell bedankt voor jullie reactie! maar is nog geen volledig antwoord op mijn vraag/vragen ;-)
"maar stel dat je meer gains wilt dan net boven de naturalgrens met jouw voorgestelde kuren. Wat is dan het meest verantwoorde/gezonde om te doen? jouw kuren maar dan langer, hogere dosering, bridgen of andere middelen?

@drumbell, jij doseert nu dus hoger, kuur je ook langer dan de 6 weken?

Zo veel oestrogeen van 500mg Test dat je Ari (moet) slikken is er toch niet..? En als je al een gyno issue hebt en bang bent dat het erger word neem dan lekker 300 Test/400 Primo of 500 Test/200 Mast bijv.

Heb afgelopen kuur 375 test en 200 mast gedaan, dat was een cut kuur. Raadt iedereen het hier af om 500 test en 200 deca in een bulk kuur te doen? Lijkt mij niet heel erg om dit te doen en arimidex ernaast te nemen om de tevelheid oestrogeen te verlagen?
Nee dat raad niet iedereen je af..? Zat gasten die nogal oestrogene kuurtjes draaien en oestrogene sides toch binnen de perken houden. Ook deels met voeding (mn natrium/zout) en vp (aromase vind vooral plaats in vetcellen) te maken. Maar als je zo angstig bent voor oestrogene bijwerkingen (hoe gevoelig ben je daar überhaupt voor?) als vocht, gyno enz. raad ik het je wel af ja. En je hebt al upcoming gyno? Als je persé 500 Test +200 Deca wilt nemen (en ook nog HCG? = meer Test) kan je ari pakken als estro killer. Maar waarom niet oestrogeen -androgeen ratio op een veiligere en anabolere manier in orde maken. Dmv toevoegen van Mast of Primo en/of Test verlagen. Ari's zijn geen Haribo's en ben je bekend met rebound effect?

Maar dit is mijn mening he! Jan draait liever oestrogene cycletjes met aro/ari en Piet lost het probleem liever meteen al op door de kuur er op aan te passen zodat je dat niet nodig gaat hebben (voorkomt het, of in iedergeval grotendeels). Ik ben aanhanger van mijn kijk erop.

Ben niet erg gevoellig voor vocht maar zag een lichte verandering bij mijn tepel van 375 test en 100 mast. Toen de mast van 100 naar 200 gegooid en ging bijna weg. Had arimidex erbij genomen en het veranderde nog iets. Misschien zit het wel tussen mijn oren en wil ik gewoon goed letten dat ik geen gyno krijg! Ik wil zeker 500 test gaan proberen en 200 deca. Zal een AI bij de hand houden, mocht gyno wel erg worden gooi ik de doses wel naar beneden.

Nee ben niet bekend met het rebound effect van Arimidex, dat is?

Ben niet erg gevoellig voor vocht maar zag een lichte verandering bij mijn tepel van 375 test en 100 mast. Toen de mast van 100 naar 200 gegooid en ging bijna weg. Had arimidex erbij genomen en het veranderde nog iets. Misschien zit het wel tussen mijn oren en wil ik gewoon goed letten dat ik geen gyno krijg! Ik wil zeker 500 test gaan proberen en 200 deca. Zal een AI bij de hand houden, mocht gyno wel erg worden gooi ik de doses wel naar beneden.

Definieer 'lichte verandering', werd ie fluoriserend roze? Veel mensen denken gelijk dat ze gyno hebben als hun nipple ook maar een beetje gevoelig of puffy look begint te krijgen maar zo steekt het natuurlijk niet in elkaar.

Lees maar eens zou ik zeggen :D

Heb afgelopen kuur 375 test en 200 mast gedaan, dat was een cut kuur. Raadt iedereen het hier af om 500 test en 200 deca in een bulk kuur te doen? Lijkt mij niet heel erg om dit te doen en arimidex ernaast te nemen om de tevelheid oestrogeen te verlagen?

Nee hoor ik raad je zelfs nog eerder aan om 500mg test-e te zetten met 400mg deca

Definieer 'lichte verandering', werd ie fluoriserend roze? Veel mensen denken gelijk dat ze gyno hebben als hun nipple ook maar een beetje gevoelig of puffy look begint te krijgen maar zo steekt het natuurlijk niet in elkaar.

Lees maar eens zou ik zeggen :D
Meer de puffy look... arimidex verhielp het wel dus ik denk dat dat genoeg zegt? VP is gehele jaar 8-12% dus beeld je niet in dat ik een of andere fatass bent ;)

Puffy is vocht/vet geen gyno
het was 1 van de 2.. of vocht of gyno.. en aangezien arimidex oestrogeen verlaagd en dus ook vocht verlaagd.. was de issue sorted, miss niet geheel gyno maar heb alsnog geen ander middel gevonden behalve arimidex waarmee ik vocht kan verlagen..

Vandaar 500 test en 200 deca, gewoon arimidex erbij...

Wat is er anders te doen om vocht te verlagen?

Kerel Ari slikken omdat je een puffy nippletje hebt vind ik persoonlijk van de zotte maar goed. Je voelt/merk het verschil tussen gyno en vocht toch wel? Vocht/vet is gewoon zacht. Gyno voel je een serieuze verharding. Niet groot dan wel klein.

Vocht verlagen; > A tov < E (dus Mast/Primo ernaast en/of Test verlagen), zout/natrium inname in de gaten houden, niet met een hoog vp beginnen (meer kans op estro sides). Ari/Aro..

Als jij vocht wilt tegengaan dmv Ari moet je dat gewoon lekker doen.

Pagina 1

200mg deca of 100mg NPP/3 dagen - 250mg test: ter bescherming/herstel of voorkomen van bepaalde blessures en een goed immuunsysteem.
Je kan test ook vervangen door hcg (hmg kan er ook bij).

Je gaat ook vrij hoog zitten met test.
200-300 is beter dan 500 met hetzelfde resultaat
Ik zou test vervangen door NPP = minder vocht dan deca evt mast/primo erbij
Vocht hoort er gewoon bij, onder controle, anders moet je niet kuren

Cools,

hoe zit het verschil tussen nova en clomid qua opstart van lichaamseigen test?
kan zo geen onderzoeken vinden waar dit behandeld is.

Kerel Ari slikken omdat je een puffy nippletje hebt vind ik persoonlijk van de zotte maar goed. Je voelt/merk het verschil tussen gyno en vocht toch wel? Vocht/vet is gewoon zacht. Gyno voel je een serieuze verharding. Niet groot dan wel klein.

Vocht verlagen; > A tov < E (dus Mast/Primo ernaast en/of Test verlagen), zout/natrium inname in de gaten houden, niet met een hoog vp beginnen (meer kans op estro sides). Ari/Aro..

Als jij vocht wilt tegengaan dmv Ari moet je dat gewoon lekker doen.
Als arimidex compleet fout is om ernaast te hebben wil ik de keuze zeker nog eens overwegen... Ik wil wel 500 test gewoon een keer proberen en kijken wat dat doet ten opzichte van 375 test..

Het wordt een bulk kuur, maar is het dan geen aardig idee om 500 test 200 deca en 100 mast te doen? Zodat de A:E verhouding wat beter is? Dan proberen de arimidex eruit te laten en opletten of het vocht bij tepel wordt of echt gyno... indien gyno mogelijk test iets lager of arimidex er dan bij..

Terug
Naar boven