AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.681

Fosfatidylcholine moet dat dan zijn. Nou dat is een moeilijke, als je on bent wordt er minder gal geproduceerd door remming (inhibitie) van het Cholesterol 7 alpha-hydroxylase enzym (CYP7a1).

Teveel gal wil je dan ook weer niet hebben en fosfatidylcholine zou zich kunnen ophopen als de afvoer van gal niet goed verloopt. Als je off bent stijgt je eigen aanmaak weer.

Dus tijdens een kuur zeg ik ja, maar altijd oppassen en een galafdrijvend middel bij de hand houden moest je wat geel worden. En buiten een kuur sowieso lagere dosis of een ander ondersteunend middel zoals calcium ascorbaat (verhoogt galzuuraanmaak) en/of fosfatidylserine (beschermd levercellen).

Cools ik ben sinds maandag bezig met mn pct. Clomid 25mg en pak daarbij 5mg aro. Mn libido en erecties zijn gewoon goed nog, en voel me top. Nog zin om te trainen en kracht etc gaat nog niet achteruit. Heb nu 4 weken geen test e gezet, en 1 week zonder hcg nu.

Nu heb ik wel erge acne op mn rug en wil hiervoor pompoenpitolie capsules pakken, maar zal dit niet ten kosten gaan van het herstel? Libido, gains, kracht etc? Aangezien DHT onderdrukt wordt dan.

• #7.683
Cools ik ben sinds maandag bezig met mn pct. Clomid 25mg en pak daarbij 5mg aro. Mn libido en erecties zijn gewoon goed nog, en voel me top. Nog zin om te trainen en kracht etc gaat nog niet achteruit. Heb nu 4 weken geen test e gezet, en 1 week zonder hcg nu.

Nu heb ik wel erge acne op mn rug en wil hiervoor pompoenpitolie capsules pakken, maar zal dit niet ten kosten gaan van het herstel? Libido, gains, kracht etc? Aangezien DHT onderdrukt wordt dan.

Als je de aro dropt zal beter zijn voor je acne. Pompoenpitolie gaat maar beperkt werken in een nakuur door laag oestrogeen. Verlaging van DHT is tijdens de nakuur ook niet negatief omdat het om herstel gaat en dus LH en FSH productie en daaruit verder testosteron.

Fosfatidylcholine moet dat dan zijn. Nou dat is een moeilijke, als je on bent wordt er minder gal geproduceerd door remming (inhibitie) van het Cholesterol 7 alpha-hydroxylase enzym (CYP7a1).

Teveel gal wil je dan ook weer niet hebben en fosfatidylcholine zou zich kunnen ophopen als de afvoer van gal niet goed verloopt. Als je off bent stijgt je eigen aanmaak weer.

Dus tijdens een kuur zeg ik ja, maar altijd oppassen en een galafdrijvend middel bij de hand houden moest je wat geel worden. En buiten een kuur sowieso lagere dosis of een ander ondersteunend middel zoals calcium ascorbaat (verhoogt galzuuraanmaak) en/of fosfatidylserine (beschermd levercellen).
is dit ook van toepassing voor choline bitartrate?

Cools je weet dat ik 500 test wil proberen, ook al is dit niet helemaal jouw advies, wat denk je dat de beste combi is? (bulk kuur)

500 test 200 deca en Arimidex erbij
500 test 200 deca 100 mast en eerst kijken of dat prima lukt zonder Arimidex

Of nog een andere optie?

Heb weinig zin in primo omdat ik geen 5/6cc wil zetten. Wil natuurlijk een goede verhouding A:E om vocht/gyno te beperken!

Cools,

Als je bijvoorbeeld 1000mg test e zet kan je dan een percentage benoemen hoeveel procent er omgezet word naar DHT ongeveer? Of is dit per dosis of persoon weer verschillend...

Als je de aro dropt zal beter zijn voor je acne. Pompoenpitolie gaat maar beperkt werken in een nakuur door laag oestrogeen. Verlaging van DHT is tijdens de nakuur ook niet negatief omdat het om herstel gaat en dus LH en FSH productie en daaruit verder testosteron.

Heb ook nog een pot B5 staan. Proberen waard?

Nee meende serieus dat 1 weekje nakuur mss wel genoeg zou zijn met dbol en provi.
Wil wel eens horen van cools waarom WEL 14 dagen na te kuren met dbol
Even een side step, haalde provi nou niet het grootste gedeelte van de werking van dbol weg?

1.Dianabol vormt niet makkelijk estrogenen, de 1,2-dubbele binding en de 17AA remmen aromatase zeer sterk. Het probleem is dat het herleid wordt tot 17-alpha-methyl-estradiol wat noemelijk sterker is dan gewoon estradiol.

2.Estrogeen doet de bloeddruk niet zoveel stijgen als testosterone. En dan nog is het enkel omdat het aldosterone verhoogt, dus een laag zout dieet kan hier al soelaas brengen

3.Estrogeen wordt in postmenopausale vrouwen gebruikt om depressie te behandelen.

4.De schouders zijn geen typisch vrouwelijk plaats voor vetafzetting. Hoeveel vrouwen ken jij met vette schouders ?

5.Estrogeen is veruit een van de meest anabole hormonen ter wereld, het is de sterkste steroide wat vetafbraak betreft en het heeft meer immuniteit-verhogende, hart-beschermende, kanker-voorkomende eigenschappen dan wat dan ook.

Dianabol zet TOTAAL NIET om in DHT of iets dat er ook maar op gelijkt. Boldenone heeft nagenoeg geen affiniteit voor 5-alpha-reductase, en de 17Alpha alkylatie tot methandrostenolone zal die helemaal nihil maken. Daarenboven is Dianabol een HEEL, HEEL zwak androgeen en zal het zelf op zich nagenoeg geen enkel virilizerend effect hebben. Hoogst waarschijnlijk is dit waarom het zo estrogeen werkt. Het is dan ook voor 80% afhnakelijk van estrogeen voor zijn werking, en van alle middelen zowat het minst waarschijnlijk om bovenstaande effecten te bekomen.

Het omgekeerde zal eerder waar zijn.

Slim gedacht, het werkt nagenoeg niet androgeen en bijna volledig estrogeen. Voeg er dan een anti-estrogeen aan toe, dan werkt het al helemaal niet meer. :rolleyes:

Imo gaat het voor een goeie of in ieder geval betere a/e verhouding zorgen en oestro sides tegaan gaan .
Op papier geeft het idd een betere a/e verhouding maar zelf ook met verschillende dosissen Provi gekuurd en merkte er echt helemaal niks van. Dat Provi de werking van dbol teniet doet is niet zo. Het doet namelijk gewoon niet zoveel in de praktijk :p Mjah misschien dat het voor een ander wel wat doet...

• #7.696
@Cools
Wat zijn eigenlijk de nadelen van tè veel provi? Meestal zeggen ze 25 tot 50mg naast 500mg test. Meest voorkomende is 25mg per 250mg, maar stel
Iemand gaat hier boven zitten, wat kunnen dan de gevolgen zijn?

Kan iemand mij ook vertellen waarom je Provi eigenlijk zou prefereren boven een androgene injectable?

Cools,

geeft cruisen op een dosis van 250mg test EW een onjuiste A:E verhouding, met dus oestrogeen problemen (acne, vocht) als gevolg? Is het niet handiger om dan op 200 test 50 mast te cruisen?

Terug
Naar boven