MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.701
@Cools
Wat zijn eigenlijk de nadelen van tè veel provi? Meestal zeggen ze 25 tot 50mg naast 500mg test. Meest voorkomende is 25mg per 250mg, maar stel
Iemand gaat hier boven zitten, wat kunnen dan de gevolgen zijn?

Altijd naar het totaal per week zien. 25mg provi is 175mg/week en 50mg is 350mg/week.

Het blijft een sterk androgeen, dus nadelig voor hart- en bloedvaten.

Cools wanneer ga je geld vragen voor je adviesen?:p
Heb wel respect voor je dat je op iedereen terug reageert!

• #7.703
  • #7.705
Cools,

geeft cruisen op een dosis van 250mg test EW een onjuiste A:E verhouding, met dus oestrogeen problemen (acne, vocht) als gevolg? Is het niet handiger om dan op 200 test 50 mast te cruisen?

Voor sommigen wel, hangt van je aromatase enzym activiteit en oestrogeenreceptor gevoeligheid af. 150 test - 100 mast is nog een betere optie. Maar voor cruise is 150 test - 50mast al voldoende (en eigenlijk nog teveel).

Hoi Cools:

Wat heeft jouw voorkeur, als je puur kijkt naar resultaten om wat droge massa op te bouwen? (Ik heb best veel vocht vastgehouden op Test 250E plus 200 Primo) en waarom jouw voorkeur?

250 Test E plus 200 Tren E

Of

250 Test E plus 300 Mast E

Bedankt weer!

Hoi Cools:

Wat heeft jouw voorkeur, als je puur kijkt naar resultaten om wat droge massa op te bouwen? (Ik heb best veel vocht vastgehouden op Test 250E plus 200 Primo) en waarom jouw voorkeur?

Of

Bedankt weer!
Tren geniet sowieso geen voorkeur bij Cools. Test lager en Primo hoger doseren dan zal zijn antwoord zijn :) En als je geen Primo wilt oid optie 2 uiteraard.

Voor sommigen wel, hangt van je aromatase enzym activiteit en oestrogeenreceptor gevoeligheid af. 150 test - 100 mast is nog een betere optie. Maar voor cruise is 150 test - 50mast al voldoende (en eigenlijk nog teveel).
Vind dit best interessant. Wat zouden de ideale dosissen zijn als je op Test+Mast wilt cruisen icm HCG? 120 om 50? Als je jezelf gewoon prima voelt op de Test only is er überhaupt geen reden tot Mast in de cruise denk ik..?

• #7.715
Hoi Cools:

Of

Bedankt weer!

Sowieso moet de primo op 250 icm 250 test. Beste kan je de primo verhogen en test verlagen -> minder oestrogeen en dus vocht.

Voor je andere keuze test-mast natuurlijk.

• #7.716
Vind dit best interessant. Wat zouden de ideale dosissen zijn als je op Test+Mast wilt cruisen icm HCG? 120 om 50? Als je jezelf gewoon prima voelt op de Test only is er überhaupt geen reden tot Mast in de cruise denk ik..?

Als je geen probleem hebt met test only op 250mg is er geen reden om mast erbij te zetten.

Icm hcg zou ik 50mg test en 75mg mast erbij doen, dat geeft een totaal van 250mg.

Sowieso moet de primo op 250 icm 250 test. Beste kan je de primo verhogen en test verlagen -> minder oestrogeen en dus vocht.

Voor je andere keuze test-mast natuurlijk.

Ja dat dacht ik al maar ik wil daar een kanttekening over bijzetten:

1-Primo is vaak geen primo, wat dan? Equipose (Boldenone) wordt vaak gebruikt in combinatie met Deca omdat deze spullen goedkoper zijn dan Primo
2- Stel ik zou de test verlagen naar 125 mg per week en 300 Primo daar bouw je toch geen enkele massa mee op?

Ja dat dacht ik al maar ik wil daar een kanttekening over bijzetten:

1-Primo is vaak geen primo, wat dan? Equipose (Boldenone) wordt vaak gebruikt in combinatie met Deca omdat deze spullen goedkoper zijn dan Primo
2- Stel ik zou de test verlagen naar 125 mg per week en 300 Primo daar bouw je toch geen enkele massa mee op?

Heb jij ooit ook maar 1x primo gekocht dat geen primo bleek te zijn? Op internet gelezen telt niet :o ik wel 1x maar dat was fake HG primo maargoed dat valt te verwachten

Terug
Naar boven