AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

cools, heb jou 250 test 250 primo gedaan als cut kuur, gewicht 1kg afgenomen maar van 15 naar 10% gegaan, aardig wat massa gepakt en vet verloren dus.
Volgende kuur wil ik mast toe gaan voegen en de algehele mg's iets verhogen, zit zelf te denken aan 400 test 200 primo +100/150? mast. is dit de ''beste'' verhouding? of zou jij dat gewoon de de primo verhogen naar 400 en de mast weglaten?

Cools ik heb sinds een paar dagen een bultje ter grote van een ewrt op mn bijbal. Het is wat hard, maar niet gevoelig. Nu lees ik dat dit het gevolg kan zijn van een ontsteking. Het lijkt me logisch dat dit in verband staat met mijn nakuur. (Maandag begint week 5)

Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn?

Cools ik heb sinds een paar dagen een bultje ter grote van een ewrt op mn bijbal. Het is wat hard, maar niet gevoelig. Nu lees ik dat dit het gevolg kan zijn van een ontsteking. Het lijkt me logisch dat dit in verband staat met mijn nakuur. (Maandag begint week 5)

Huisarts

Edit: dubbele post

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.926
Na 16 weken heb ik eindelijk resultaat. Libido begint weer te functioneren. Coïtus is er weer, nog niet de volle 100% maar 't begin is er. Dit begon pas nadat ik deze week clomid heb verhoogd naar 100mg p/d. Eerste dagen beetje depri geweest, maar daar heb ik nu geen last meer van. Kan het kwaad om clomid op 100mg p/d nog een week voort te zetten?

1 week extra zou kunnen. Maar je oestrogeen wordt op bepaalde plaatsen sterker geblokkeerd en kan dus voor bijwerkingen zorgen. Vooral je ogen/nachtzicht kunnen beschadigd geraken.

Het wil niet zeggen dat dit door de verhoging komt, kon sowieso gebeuren in de week. Van 50mg naar 100mg gegaan? Als je van 25mg naar 100mg bent gegaan raad ik 50mg aan.

16 weken is wel extreem lang. Geen hcg gebruikt?

• #7.927
hi,

schat jij het herstel van de test-deca kuur die je voorstelt langer in dan de andere kuren?
wat vind je overigens van test 375- mast 200- deca 200?

Ietsjes langer, maar beperkt op die dosis en lengte.

250 test - 200 deca - 200 mast ;)

• #7.928
Beste Cools,

Stel iemand cruised op 250mg test e ew met 0,5mg arimidex eod.

Zou je op een verantwoorde manier primo kunnen toevoegen zodat je de arimdex kan laten vallen en je er harder uitziet dan op test alleen?

Zoiets als een 125mg test met 150 primo?

Dat kan zeker en gaat ook werken.

@Cools is proviron noodzakelijk bij een kuur van 250test200deca?

• #7.930
cools, heb jou 250 test 250 primo gedaan als cut kuur, gewicht 1kg afgenomen maar van 15 naar 10% gegaan, aardig wat massa gepakt en vet verloren dus.
Volgende kuur wil ik mast toe gaan voegen en de algehele mg's iets verhogen, zit zelf te denken aan 400 test 200 primo +100/150? mast. is dit de ''beste'' verhouding? of zou jij dat gewoon de de primo verhogen naar 400 en de mast weglaten?

Mooi resultaat ;)

Waarom verhogen als het zo goed is gegaan? Maar je kuurvoorstel is goed, alleen zou ik test max 350 doen.

• #7.931

Is een vochtblaasje, gebeurd normaal op oudere leeftijd maar aas kan dit versnellen door wss verhoogde oxidatie en dus schade cellen. Nakuren kan dit ook versnellen door laag oestrogeen wat normaal de cellen beschermd.

Even laten voelen door de dokter (ja dat moet :p) en die stelt dan een echo voor om zeker te zijn. Ben zelf begonnen met 1, toen 4 en nu staat mijn linkerteelbal vol.

Is een vochtblaasje, gebeurd normaal op oudere leeftijd maar aas kan dit versnellen door wss verhoogde oxidatie en dus schade cellen. Nakuren kan dit ook versnellen door laag oestrogeen wat normaal de cellen beschermd.

Even laten voelen door de dokter (ja dat moet :p) en die stelt dan een echo voor om zeker te zijn. Ben zelf begonnen met 1, toen 4 en nu staat mijn linkerteelbal vol.

Wil dit dus zeggen dat het permanent blijvend is? Of is er iets wat ik er zelf aan kan doen?

nu heb je 3 teelballetjes :cool:

• #7.937

Ik heb in een voorgaande kuur ooit bijbalonsteking gehad, wellicht ben ik er gevoelig voor. Echter was het toen niet uit te houden met de pijn, dus denk niet dat dat t is. Zal aankomende week langs de huisarts gaan, laat het wel weten wat het is. Bedankt!

1 week extra zou kunnen. Maar je oestrogeen wordt op bepaalde plaatsen sterker geblokkeerd en kan dus voor bijwerkingen zorgen. Vooral je ogen/nachtzicht kunnen beschadigd geraken.

Het wil niet zeggen dat dit door de verhoging komt, kon sowieso gebeuren in de week. Van 50mg naar 100mg gegaan? Als je van 25mg naar 100mg bent gegaan raad ik 50mg aan.

16 weken is wel extreem lang. Geen hcg gebruikt?

Heb gedurende mijn gehele kuur hcg laten doorlopen op 2x 500 p/w. Aangezien ik mijn vorige kuur ook al zoveel last van libido heb gehad, heb ik veel onderzoek gedaan en gehoopt dat ik het ditmaal kon voorkomen. Lijkt me dat ik er zeer gevoelig voor ben, vandaar dat ik het kuren beter kan vermijden.

Heb een week op 50mg gezeten, daarna verhoogd naar 100 aangezien ik geen vooruitgang boekte. Wel wil ik je alvast bedankten voor alle informatie! Dit forum mag zich geprezen voelen met zo iemand als jij.

Terug
Naar boven