- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb in een voorgaande kuur ooit bijbalonsteking gehad, wellicht ben ik er gevoelig voor. Echter was het toen niet uit te houden met de pijn, dus denk niet dat dat t is. Zal aankomende week langs de huisarts gaan, laat het wel weten wat het is. Bedankt!
En graag gedaan.Bedankt voor je antwoord!
Welke dosering zou je aanraden van beide producten (test en primo) om ongeveer dezelfde 'kracht' te krijgen als test e op 250 mg?
Cools, ben van mijzelf redelijk gevoelig voor acne, vroeger aan de roa gezeten, wat bij mij 0,0 heeft gewerkt, dermatoloog stond er die tijd ook versteld van, ik was een van de enige waarbij het alleen maar verslechterde door roa. Nu gaat het al n jaartje of 2 goed, af en toe nog n puistje maar dit is goed te overzien. Nu merkte ik dat toen ik ON was, (jou test/primo kuur) ik werkelijk geen enkele puist heb gehad en m'n huid er "rustig" en "gezond" uit zag! Echter in m'n pct (10mg nolva/dag) begon het weer iets op te komen en nu ik klaar ben met m'n pct merk ik dat ik weer op m'n oude niveau, )dus niet overdreven) weer puisten begin te krijgen. Heb jij hier een verklaring voor? Is m'n normale a/e balans soms slechter dan op test primo?
Thx!
. neem Vit D druppels1000IU pd. Zou jij de rest eens onder de loep willen nemen aub? HGH en Oestradiol moet ik morgen even voor bellen. ik hoor graag van jeTe laag oestrogeen tov te hoog androgeen. Beste is clomid volgende keer op 25mg.
. Ik denk altijd maar zo: als je het niet doet, dan kan er ook niks mis gaan
. En als het niet nodig is, dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.Hoi Cools,
Ik stel deze vraag graan aan jou omdat ik weet hoe verantwoord je om gaat met AAS, gezondheid en behoud van massa. Daarnaast hebben we natuurlijk allemaal groot ontzag voor je uitgebreide database aan (bijna medische) kennis.
Mijn vraag is:
Kan ik beter een Test-Primo 250-200 kuurtje doen gedurende 4 weken in plaats van 6 weken omdat je dan meer behoud in je nakuur?
Tevens een sneller herstel hebt van je libido etc. Is dit een gunstiger tijdspanne mbt tot gezondheid, herstel en behoud van je gewonnen massa?
Hoe snel is je libido weer op peil over het algemeen na de 6 weken test-primo kuur? Is 2 maanden een veilige aanname? Zou dit veel sneller zijn na een 4 weken test-primo kuur?
Velen zullen natuurlijk zeggen dat de langwerkende esters pas beginnen met werken na zoveel weken, maar we weten allebei als geen ander dat het vanaf moment 1 dat het in je lichaam zit begint met werken.
Ik heb ervaring met de kuur van 6 weken test-primo kuur maar ben tijdens de PCT al 3kg gedropt. Begingewicht was 78kg, eindgewicht was 85kg.
Moet ik wel bekennen dat er 500mg test werd gezet in week 1 en 2 in plaats van 250mg. Bovendien was het Test-Cyp en geen Test-E, maar dat zou niet uitmaken omdat ze nagenoeg hetzelfde effect hebben, zo heb ik begrepen. Bovendien gelijk begonnen met cutten tijdens de PCT van 7% naar 5%. Dus een gedeelte vet is ook weg.
Bedankt voor alle uitgebreide antwoorden hier C!
Wat is je mening trouwens over boldenone?
Het was iets dat door Big Cat gezien werd als erg veilig maar ik had graag jouw visie even gehoord.

beste cools,
16 weken gekuurd met test500 primo600, HCG na de laatste 2 weken kuur daarna 4 weken clomid op 25mg pd. Laatste tablet op 21 Aug. Omdat ik me goed voelde en het libido weer terug lijkt te keren heb ik al een bloedonderzoek laten doen, zie bijlage. Test duidelijk aan de lage kant nog ondankt toenemend libido. neem Vit D druppels1000IU pd. Zou jij de rest eens onder de loep willen nemen aub? HGH en Oestradiol moet ik morgen even voor bellen. ik hoor graag van je
EDIT** POST VERLENGD MET VRAAG #2
Vraag #2:
Stel je voor dat je geen HCG wilt gebruiken omdat het de kuur een stuk eenvoudiger en veiliger maakt. HCG brengt natuurlijk ook risico’s met zich mee, niet in de vorm van bijwerkingen maar vooral in verkeerd gebruik en chronisch verlaagde test levels. Nu wil ik niet gelijk zeggen dat ik het verkeerd gebruik, maar het risico bestaat altijd dat je niet goed toezicht houdt etc. en als je chronisch lage test levels kunt voorkomen, dan pass ik graag. Ik denk altijd maar zo: als je het niet doet, dan kan er ook niks mis gaan
. En als het niet nodig is, dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.
Ik heb van Galen (Peter Bond) begrepen dat HCG sterk aan te raden is vanaf week 6. Ik kan me voorstellen dat een 4 of 5 weken kuur in plaats van 6 weken ook veel beter is voor de testikels als je geen HCG gebruikt en dat je libido/testosteronwaardes veel sneller terugkomen waardoor je meer van je massa behoudt en je natuurlijk een stuk beter voelt.
Nu weet ik wel dat het probleem vooral secundair ligt bij korte kuurtjes, dus de testikels die te weinig test aanmaken, als je een korte kuur doet. Ik weet ook dat SERM’s zoals Clomid en Nolvadex hier prima tegen helpen en dat je daarmee dus prima zit met je nakuur bij een korte kuur. En dat het probleem bij langere kuren vooral primair ligt, dus bij LH en FSH. Nu geloof ik toch nog dat het niet zo zwart/wit is, en dat je niet kunt zeggen dat het vanaf een 6-weekse kuur aan te raden valt om HCG te gebruiken als je echt maximale efficiënte wilt hebben wat betreft behoud van massa en terugkomen van libido doordat de testikels snel op gang komen. Ik denk hierom ook dat een 4 of 5 weken kuur misschien meer geschikt is voor voor dit doeleinde (snel herstel en geen HCG gebruik).
Kan jij hierop reageren en aangeven welke gedachtegangen juist en onjuist zijn?
ik bedoel dus dat mn acne en tijdens mn PCT minder was dan wanneer ik off ben, hier echt ik een verklaring voor.
nogmaals bedankt!
Igf-1 onderdrukking mogelijk door de pct wat ook acne zou kunnen veroorzaken ivm andere factoren.Alle andere waardes zien er goed uit.
Je teelballen (leydig cellen) reageren ook goed op de heel lage LH. Dus nog 4 weken extra op 25mg en denk dat het dan goed is. Je hypofyse moet nog op gang komen.
Oestrogeen waarde ben je nu niets mee tijdens de nakuur zelfde voor hgh.
Cools, wat is de reden dat mensen zeggen dat je bold zo lang moet nemen (12-14wk mininaal) om het gewenste effect te zien? Gebruik t nu een aantal weken, 5 denk ik, maar droom alleen bizar eng en denk eraan om t in te wisselen voor deca, of toch even doorbijten en kijken wat die resultaten dan na 12 weken zijn uitwijzen.. Het komt nu wel op een punt dat ik echt 3x per nacht zwetend wakker schrik van nachtmerries![]()
Dus naar je lichaam luisteren.Is het dan hoe langer je clomid bakuurt, des te hoger/sneller je test op gang komt. Zit er een max aan?
Daar zit een limiet aan, de maximale test stimulatie is dosisafhankelijk. Met 25mg bereik je op termijn een goede waarde die voldoende is om zelf verder te herstellen. Hoe lang je dit moet nemen is afhankelijk van de lengte van je kuur en of je hcg hebt gebruikt.