Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Dat wordt moeilijk. Kan je ze overspuiten in een lege vial?

Klopt. Primo of mast zet je er eigenlijk naast zodat test iets lager kan gezet worden. Op deze manier heb je nog altijd een anabolere werking dan test alleen op lagere dosis.

Ja, maar dan is je androgeen weer te hoog en eigenlijk oestrogeen ook, maar de verhouding is gunstiger.
Duidelijk verhaal Cools, bedankt!
Ik heb geen lege vials maar wellicht dat ik daar via internet wel aan kan komen.
Spuitjes alvast klaar maken en in de koelkast leggen is minder hygiënisch maar is het wel een optie?

Bestaat er iets dat de eetlust flink verhoogd?

Ik verlies erg vaak mijn eetlust tijdens het kuren zo ook nu op 500 test 400 deca 400 mast moeite met 4500kcal, gewoon echt met moeite moeten eten

Cools!

Ik heb in dit topic een paar keer mijn frustratie geuit over mijn eerste AAS kuren en acne.

Jouw Anavar 20 Test E 250 kuur - gaf bij mij grote acne ellende.
Test only 500 pw - mijn rug leek net een grindtegel
Anavar 40 Winny 40 pd cutkuur - ik bleef maar knijpen (p.s. dom, orals only)

Pompoenpitolie hielp totaal niet, underground lab Roa ook niet.

Maar nu komt het!
Ik wilde een kuur met Masteron doen omdat jij zei dat sommige mensen hier juist geen acne van krijgen.
Het is een Test E 300 / Deca 300 / Mast E 200 cycle geworden en ik zit in mijn 6e week.
Buitengewoon goede gains. En ik heb nu helemaal GEEN last van acne!
Sterker nog, het lijkt wel of mijn huid er gaver onder is geworden (!).

Kan dit komen door een goede A:E verhouding? Speelt Deca ook een rol? Hoe kan dit?

Voor een cutkuur volgend jaar overweeg ik een Test E 450 / Mast 300 kuur. Gaat dit goed komen, Cools?

Dank en groet, Flexa.
idem hier, flinke acné en mij toch gewaagd aan test-mast, ook geen acne meer:D

@dekerel @mucci @Flexa : hebben jullie tijdens de nakuur dan last van acne?

Ik heb op zowat alle AAS last van acne, HG Roa lost dat probleem wel volledig op :cool:

@dekerel @mucci @Flexa : hebben jullie tijdens de nakuur dan last van acne?

Ik heb op zowat alle AAS last van acne, HG Roa lost dat probleem wel volledig op :cool:
heb slechts 1kuur achter de rug dus mss niet zo'n referentie maar qua acne was nakuur pretty bad, kreeg alles dubbel en dik terug
heb een maandje HG roa genomen toen ik off was maar kreeg er zo'n ontzettende onderrug pijn van

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.169
cools,
omdat je bij hcg gebruik sneller hersteld,
betekend dit dan ook (omdat je test levels etc sneller weer oké zijn, je meer winst kan behouden?
plus, iedereen oppert nu wel de voordelen van hcg, zijn er nu eigenlijk ook echt nadelen op het gebied van hcg tijdens kuren? kon weinig tot geen studies hierover vinden.

In het kort, ja.

Nadelen zijn vooral bij hogere doseringen en als je geen rekening houd met het extra oestrogeen door hcg kan dit voor oestrogene bijwerkingen zorgen.

• #8.170
Cools!

Ik heb in dit topic een paar keer mijn frustratie geuit over mijn eerste AAS kuren en acne.

Jouw Anavar 20 Test E 250 kuur - gaf bij mij grote acne ellende.
Test only 500 pw - mijn rug leek net een grindtegel
Anavar 40 Winny 40 pd cutkuur - ik bleef maar knijpen (p.s. dom, orals only)

Pompoenpitolie hielp totaal niet, underground lab Roa ook niet.

Maar nu komt het!
Ik wilde een kuur met Masteron doen omdat jij zei dat sommige mensen hier juist geen acne van krijgen.
Het is een Test E 300 / Deca 300 / Mast E 200 cycle geworden en ik zit in mijn 6e week.
Buitengewoon goede gains. En ik heb nu helemaal GEEN last van acne!
Sterker nog, het lijkt wel of mijn huid er gaver onder is geworden (!).

Kan dit komen door een goede A:E verhouding? Speelt Deca ook een rol? Hoe kan dit?

Voor een cutkuur volgend jaar overweeg ik een Test E 450 / Mast 300 kuur. Gaat dit goed komen, Cools?

Dank en groet, Flexa.

Mooi zo ;)

Komt inderdaad door een goede A:E verhouding. Voor sommigen verschilt dit en is een andere aanpak (middelen en verhouding) nodig.

Je hebt een goede combi gevonden in de juiste verhouding voor jezelf, dus daar bij blijven ;) Je zou eens kunnen proberen zonder deca volgend jaar, maar hou het reserve voor het geval.

• #8.171
Duidelijk verhaal Cools, bedankt!
Ik heb geen lege vials maar wellicht dat ik daar via internet wel aan kan komen.
Spuitjes alvast klaar maken en in de koelkast leggen is minder hygiënisch maar is het wel een optie?

Het is een optie, maar raad het niet aan omdat die spuitjes niet volledig afgesloten zijn zoals een vial met rubberen stop.

• #8.172
Bestaat er iets dat de eetlust flink verhoogd?

Ik verlies erg vaak mijn eetlust tijdens het kuren zo ook nu op 500 test 400 deca 400 mast moeite met 4500kcal, gewoon echt met moeite moeten eten

Ja minder aas zetten :p Soms is een te hoge doseringen aan androgenen en of oestrogeen negatief voor je honger en vertering. Dit komt omdat het een effect heeft op honger- en verteringshormonen.

Probeer eens 250 test - 200 deca - 200 mast.

@Cools: Sta je nog steeds achter Test250 plus Primo 250? of zijn er nog meer combo;s die je safe en goed vind?

Het is een optie, maar raad het niet aan omdat die spuitjes niet volledig afgesloten zijn zoals een vial met rubberen stop.
Neej precies, ik probeer anders wel aan een test vial te komen en anders een lege vial. Bedankt weer!

Ja minder aas zetten :p Soms is een te hoge doseringen aan androgenen en of oestrogeen negatief voor je honger en vertering. Dit komt omdat het een effect heeft op honger- en verteringshormonen.

Probeer eens 250 test - 200 deca - 200 mast.

Dus daarom doseren Pro's zo hoog, ze hebben dan minder honger ;-)

Anders breng je meer tijd door aan de keukentafel dan in de sportzaal....:D

Zijn genoeg pro's die het moeilijk vinden om veel te eten, maar het is hun job dus eten ze toch met of zonder zin.
Mk677 helpt ook om meer eetlust te krijgen. Of Rich Piana volgen, maar dan heb je meer zin in B&J en hamburgers :-p

• Like
Waarderingen: mvl
Cools,
ik zit in week 5 van jouw test-mast kuur maar ik merk nog geen atrofie van mijn kroonjuwelen, bij mn eerste kuur waren deze in week 2-3 al aanzienlijk gekrompen,
is mn gear onder gedoseerd? mast is sowieso real want ik verlies redelijk wat haren. 'k gebruik tevens geen hcg.

Terug
Naar boven