Ik zit nu met hetzelfde haar probleem ongeveer. Ik heb vanaf mei tot september gekuurd met test, tren, deca en de korte ester test p, mast p, tren a.
Nu is mijn situatie als volgt: ik wilde gyno reduction is proberen met 2,5mg letro ED en dat heb ik 30 dagen gedaan. Begin oktober was ik gestopt met alle middelen en heb ik letro nog 2 weken door laten lopen en nu 1,5 week op 20mg Nolva ED vanwege mogelijke rebound. Maar ik merk sinds de laatste 2 weken dat m'n haar echt uitvalt. Als ik ga douchen en m'n haren was of gel indoe zitten mn handen onder de haren. Ook met het kammen zie ik ze in de wasbak. Hier had ik eerder niet zoveel last van als nu.
Heeft dit mogelijk te maken met een te laag oestrogeen? (dit lag namelijk helemaal plat voor mijn idee na een tijdlang letro en op een gegeven moment geen test meer bijgezet). Want eerder met kuren had ik er maar minimaal last van namelijk. Meer test dus meer DHT conversie zou je zeggen wat betekent meer haaruitval. Maar dat had ik amper. Ik neem wel saw palmetto en pompoenpitolie als standaard stack voor m''n haar alleen lijkt dit op dit moment weinig te doen.
Heb jij een advies Cools? Volledig stoppen met kuren (ben sinds een week weer begonnen met test en primo), ik had er ook al flink last van (haaruitval) toen ik 3 weken niks zette. Of wachten tot m'n oestrogeen weer bijtrekt naar normaal als ik gestopt ben met nolva?