AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools, ik ben 5 september begonnen met mn nakuur clomid voor 8 weken. Ben 1 week klaar nu. Nakuur is me super verlopen, tot op dusver geen dip gehad. Libido is ook prima behalve de erecties tijdens matruberen nog niet helemaal. Sochtends wel.

Nu begin ik wel echt te vettig te worden, en wil het liefst zo snel mogelijk beginnen met rustig droog te trainen. Dus heel traag + veel bcaa's en evt clen > eiwitspaarder
Wat kan ik het beste doen?

En voor ik bij de huisarts bloed laat testen wil ik zelf nog een kleine test doen via internet. Welke waarden kan ik het best kiezen om te zien of mn herstel goed gaat? Wil deze test wel goedkoop houden.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Cools!

Ik heb in dit topic een paar keer mijn frustratie geuit over mijn eerste AAS kuren en acne.

Jouw Anavar 20 Test E 250 kuur - gaf bij mij grote acne ellende.
Test only 500 pw - mijn rug leek net een grindtegel
Anavar 40 Winny 40 pd cutkuur - ik bleef maar knijpen (p.s. dom, orals only)

Pompoenpitolie hielp totaal niet, underground lab Roa ook niet.

Maar nu komt het!
Ik wilde een kuur met Masteron doen omdat jij zei dat sommige mensen hier juist geen acne van krijgen.
Het is een Test E 300 / Deca 300 / Mast E 200 cycle geworden en ik zit in mijn 6e week.
Buitengewoon goede gains. En ik heb nu helemaal GEEN last van acne!
Sterker nog, het lijkt wel of mijn huid er gaver onder is geworden (!).

Kan dit komen door een goede A:E verhouding? Speelt Deca ook een rol? Hoe kan dit?

Voor een cutkuur volgend jaar overweeg ik een Test E 450 / Mast 300 kuur. Gaat dit goed komen, Cools?

Dank en groet, Flexa.
Leuk om te lezen, ga exact dezelfde draaien nml :) Eerst nog even cruzen. Hoe was je libido op deze saikel?

Cools,
ik zit in week 5 van jouw test-mast kuur maar ik merk nog geen atrofie van mijn kroonjuwelen, bij mn eerste kuur waren deze in week 2-3 al aanzienlijk gekrompen,
is mn gear onder gedoseerd? mast is sowieso real want ik verlies redelijk wat haren. 'k gebruik tevens geen hcg.
moeten je ballen per se krimpen dan? ik blast cruise en zit in mn 2e blast en heb gewoon een goede hand vol nog steeds

Maar jij hebt dan ook stalen ballen @Brison .. Niet iedereen is gifted

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.191
Cools,
ik zit in week 5 van jouw test-mast kuur maar ik merk nog geen atrofie van mijn kroonjuwelen, bij mn eerste kuur waren deze in week 2-3 al aanzienlijk gekrompen,
is mn gear onder gedoseerd? mast is sowieso real want ik verlies redelijk wat haren. 'k gebruik tevens geen hcg.

Dat je atrofie bij andere kurensnel had kan aan de gebruikte middelen (sterk onderdrukkende) en doseringen liggen.

• #8.192
Cools, ik ben 5 september begonnen met mn nakuur clomid voor 8 weken. Ben 1 week klaar nu. Nakuur is me super verlopen, tot op dusver geen dip gehad. Libido is ook prima behalve de erecties tijdens matruberen nog niet helemaal. Sochtends wel.

Nu begin ik wel echt te vettig te worden, en wil het liefst zo snel mogelijk beginnen met rustig droog te trainen. Dus heel traag + veel bcaa's en evt clen > eiwitspaarder
Wat kan ik het beste doen?

En voor ik bij de huisarts bloed laat testen wil ik zelf nog een kleine test doen via internet. Welke waarden kan ik het best kiezen om te zien of mn herstel goed gaat? Wil deze test wel goedkoop houden.

Alvast bedankt!

Geduld hebben tot je hersteld bent om massa te behouden ;)

Testosteron en LH zijn meestal voldoende.

Mooi zo ;)

Komt inderdaad door een goede A:E verhouding. Voor sommigen verschilt dit en is een andere aanpak (middelen en verhouding) nodig.

Je hebt een goede combi gevonden in de juiste verhouding voor jezelf, dus daar bij blijven ;) Je zou eens kunnen proberen zonder deca volgend jaar, maar hou het reserve voor het geval.

Ok, Cools.

Dan haal ik de deca eruit voor een cut cycle. Test 450 / mast 300 is dan een goede verhouding?

Nog een opmerking over mijn Test E 300 / Deca 300 / Mast 200 cycle is dat mijn tennis ellebogen vrijwel helemaal genezen zijn. Heeft Deca hierin een helende werking of maskeert het gewoon je blessure?

Ik ben benieuwd hoe ik als 40plusser van de Deca herstel, dit schijnt nogal een ding te zijn. Of is dit bro-science, Cools?

Als je de perfecte 12weken kuur zou samenstellen(bulk en cut kuur in1), hoe zal die er uit zien?

Ok, Cools.

Dan haal ik de deca eruit voor een cut cycle. Test 450 / mast 300 is dan een goede verhouding?

Nog een opmerking over mijn Test E 300 / Deca 300 / Mast 200 cycle is dat mijn tennis ellebogen vrijwel helemaal genezen zijn. Heeft Deca hierin een helende werking of maskeert het gewoon je blessure?

Ik ben benieuwd hoe ik als 40plusser van de Deca herstel, dit schijnt nogal een ding te zijn. Of is dit bro-science, Cools?
zeker geen broscience

• #8.199
Ok, Cools.

Hangt van dosis en lengte kuur af. Ook hoeveel test je erbij zet en nakuur is. Maar herstel zal altijd wat moeilijker gaan tov primo-test, zeker als je 40+ bent.

Maar 6 weken 200mg deca is te doen. Voor je hart- en bloedvaten misschien niet de beste keuze.

• #8.200
Als je de perfecte 12weken kuur zou samenstellen(bulk en cut kuur in1), hoe zal die er uit zien?

6 weken bulk en dan 6 weken cut. Tijdens cut hoger primo tov test bv. en tijdens bulk omgekeerd. Dus androgeen hoger tijdens cut en oestrogeen laag.

Terug
Naar boven