MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

klein goedaardig gezwel ja, verklaart wel veel nu :-( Maar niets om me echt zorgen over te maken.
Prolactine is te hoog hierdoor, met sostilar zou dit moeten afnemen en test en schildklier verbeteren :-)
dus ze hoeven je hoofd niet open te snijden? :o vast wel ff schrikken dat nieuws
ooit met tren/deca gekuurd?

dus ze hoeven je hoofd niet open te snijden? :o vast wel ff schrikken dat nieuws
ooit met tren/deca gekuurd?
ja zeg wel, maar wel een opluchting dat ik me niks verbeelde. Een keer met deca gekuurd maar denk niet dat er een verband is tussen de twee.
Hoofd open snijden is niet nodig, enkel in de ergste gevallen.

Hoi Cools,

Als je proviron ipv van masteron gebruikt, hoeveel zou je dan moeten nemen en wat zijn de wisten die je kan verwachten?

Dan is 6 weken goed. Hoeveel totaal test gebruik je normaal tijdens cruise? Als je 250mg wil zou ik er 100 test bij zetten, maar 75mg is al voldoende.

Clomid 4 weken 25mg.
T wordt mn eerste cruise dus ff uitproberen. Heb alleen wel test ampullen (1ml = 250mg), hoe zou je aanraden om daarmee een cruise te doen?

En ik had nog een vraagje over test en de A/E verhouding. Als ik het goed begrijp heeft het oestrogeen van test op lage dosering (250 en 500) de overhand tov androgeen. Vandaar ook iets als mast of primo ernaast. Maar hoe hoger de dosering des te sneller het androgeen stijgt tov oestrogeen toch? Is het dan zo dat de A/E verhouding op 1 gram test weer goed is?

Ik ben nu een week gestop met clomid 25mg 3weken na een 9weekse primo test kuurtje. Nu ben ik goed vochtig geworden en heb last van puffy nipples etc. Ik ben bang dat ik te maken heb met oestrogeen rebound. Is het aan te raden om even 1 week 50mg clomid te nemen en 1 week 25mg , of gaat dit alleen maar erger maken? Of als je andere oplossingen hebt hoor ik ze graag.

Btw, in de laatste weken van men test primo(150/350) kuurtje had ik wat vocht bijgekregen(15%bf), maar toen ik stopten en tijdens de eerste week van men pct, kwam ik een stuk droger te staan...

Hey Cools,

Binnenkort start ik mijn +- 10 weekse winterbulk en ik vroeg me af wat jij vindt van het gebruik van T3 tijdens deze gehele bulk. Waarom T3?

Ik ga er namelijk van uit dat de eiwitten tijdens mijn bulk goed gebruikt worden dankzij de AAS om massa te bouwen. T3 op pakweg 50mcg zou dan misschien mijn VP nog wat kunnen laten dalen / zeker niet hoger laten oplopen?

Heb jij hier een mening over? Goed/slecht idee om T3 gedurende 10 weken op 50mcg te gebruiken voor dit doel?

Bedankt alweer :)

Ik ben zelf 1 van de (on)gelukkigen die vanaf week 7-8 op tren enorm veel honger krijgen.

Heb jij een idee waarom tren in sommige gevallen honger onderdrukt en bij anderen een enorm hongergevoel geeft?

Heeft er toevallig iemand een theorie voor bovenvermeld 'probleem'? :p

Laatst bewerkt:
zou red maca mijn haaruitval enigzins kunnen vertragen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.150
  • #8.151
T wordt mn eerste cruise dus ff uitproberen. Heb alleen wel test ampullen (1ml = 250mg), hoe zou je aanraden om daarmee een cruise te doen?

En ik had nog een vraagje over test en de A/E verhouding. Als ik het goed begrijp heeft het oestrogeen van test op lage dosering (250 en 500) de overhand tov androgeen. Vandaar ook iets als mast of primo ernaast. Maar hoe hoger de dosering des te sneller het androgeen stijgt tov oestrogeen toch? Is het dan zo dat de A/E verhouding op 1 gram test weer goed is?

Dat wordt moeilijk. Kan je ze overspuiten in een lege vial?

Klopt. Primo of mast zet je er eigenlijk naast zodat test iets lager kan gezet worden. Op deze manier heb je nog altijd een anabolere werking dan test alleen op lagere dosis.

Ja, maar dan is je androgeen weer te hoog en eigenlijk oestrogeen ook, maar de verhouding is gunstiger.

• #8.152
Ik ben nu een week gestop met clomid 25mg 3weken na een 9weekse primo test kuurtje. Nu ben ik goed vochtig geworden en heb last van puffy nipples etc. Ik ben bang dat ik te maken heb met oestrogeen rebound. Is het aan te raden om even 1 week 50mg clomid te nemen en 1 week 25mg , of gaat dit alleen maar erger maken? Of als je andere oplossingen hebt hoor ik ze graag.

Btw, in de laatste weken van men test primo(150/350) kuurtje had ik wat vocht bijgekregen(15%bf), maar toen ik stopten en tijdens de eerste week van men pct, kwam ik een stuk droger te staan...

1 week op 25mg doortrekken, is sowieso beter bij 9 weken kuur zonder hcg erbij.

• #8.153
Hey Cools,

Binnenkort start ik mijn +- 10 weekse winterbulk en ik vroeg me af wat jij vindt van het gebruik van T3 tijdens deze gehele bulk. Waarom T3?

Ik ga er namelijk van uit dat de eiwitten tijdens mijn bulk goed gebruikt worden dankzij de AAS om massa te bouwen. T3 op pakweg 50mcg zou dan misschien mijn VP nog wat kunnen laten dalen / zeker niet hoger laten oplopen?

Heb jij hier een mening over? Goed/slecht idee om T3 gedurende 10 weken op 50mcg te gebruiken voor dit doel?

Bedankt alweer :)

Heeft er toevallig iemand een theorie voor bovenvermeld 'probleem'? :p

25-50mcg is te doen bij een aas kuur.

Tren heeft een sterke invloed op de schildklierhormonen wat effect heeft op honger. Hoe dat zich uitwerkt kan verschillen.

Cools, ik weet dat jij ontiegelijk veel kennis mbt tot aas hebt en alles wat daaraan hangt, maar toch wil ik een side step wagen. Je onderzoekt een hoop supps dus misschien kan je hier ook wel bij helpen. (ik heb onderhand meer vertrouwen in jou dan een gemiddelde arts).

Mn moeder heeft al sinds zo'n 4 jaar last van MS; 1. Benigne (milde vorm). Laatste tijd kan ze binnenhuise kluisjes gewoon niet meer voor elkaar krijgen en dat is niet erg, de familie vangt dat wel op. Maar voor haar is dat mentaal enorm zwaar om zulke dingen op te moeten geven. Zelfs kleding ophangen is al te zwaar. Zou iets als DL-Phenylalanine voor de pijnverlichting kunnen zorgen? Ik heb er zelf niet al te veel verstand van omdat onze band niet zo goed is en die prrobeer ik momenteel te verbeteren. Natuurlijk altijd in samenspraak met de behandelend arts, maar ik heb t gevoel dat die niet veel verder kijken dan hun kortzichtige neus lang is..
Als je meer informatie nodig hebt geef ik je dit graag.

Beste Cools.
Ik heb de afgelopen 6 maanden gekuurd met test e/anavar/mast/sust. Nu wil ik gaan nakuren. Heb Clomid maar Nolva kan ik ook wel regelen. Wat raad je aan. 50 mg clomid voor 4 weken? Of anders?

• #8.156
Cools, ik weet dat jij ontiegelijk veel kennis mbt tot aas hebt en alles wat daaraan hangt, maar toch wil ik een side step wagen. Je onderzoekt een hoop supps dus misschien kan je hier ook wel bij helpen. (ik heb onderhand meer vertrouwen in jou dan een gemiddelde arts).

Mn moeder heeft al sinds zo'n 4 jaar last van MS; 1. Benigne (milde vorm). Laatste tijd kan ze binnenhuise kluisjes gewoon niet meer voor elkaar krijgen en dat is niet erg, de familie vangt dat wel op. Maar voor haar is dat mentaal enorm zwaar om zulke dingen op te moeten geven. Zelfs kleding ophangen is al te zwaar. Zou iets als DL-Phenylalanine voor de pijnverlichting kunnen zorgen? Ik heb er zelf niet al te veel verstand van omdat onze band niet zo goed is en die prrobeer ik momenteel te verbeteren. Natuurlijk altijd in samenspraak met de behandelend arts, maar ik heb t gevoel dat die niet veel verder kijken dan hun kortzichtige neus lang is..
Als je meer informatie nodig hebt geef ik je dit graag.

Moeilijke zaak. Pijn heeft ook te maken met de prostaglandine aanmaak en de afbraak komt mogelijk door het immuunsysteem.

Beste aanpak is het immuunsysteem temperen, vooral macrofagen om achteruitgang te beperken en prostaglandines te verlagen tegen de pijn.

Prostaglandines verlagen doe je makkelijkste door oestrogeen te verlagen. Vitamine D is een goede optie en nog eens goed voor je spieren. 2000iu per dag is al voldoende.

Dit kan je combineren met fosfatidylserine wat het immuunsysteem een beetje tempert en de zenuwprikkels kan verbeteren. De functie van de zenuwbanen is waar het probleem vooral ligt.

Phenylalanine is ook een optie omdat het dopamine oa verhoogt wat pijn kan remmen, oestrogeen verlaagt en hierdoor ook de spieropbouw verbeterd.

Aas heeft dan ook mogelijk een positief effect bij MS. Maar niet aan te raden natuurlijk. Bij een vrouw is oestrogeen verlagen de beste optie.
http://www.ergogenics.org/oxandrolone-draait-effecten-spierziekte-terug.html

• #8.157
Beste Cools.
Ik heb de afgelopen 6 maanden gekuurd met test e/anavar/mast/sust. Nu wil ik gaan nakuren. Heb Clomid maar Nolva kan ik ook wel regelen. Wat raad je aan. 50 mg clomid voor 4 weken? Of anders?

25mg clomid tot je hersteld bent ;) 4 weken gaat te kort zijn op 25mg (mss voldoende op 50mg) zonder hcg tijdens of nadien.

• Like
Waarderingen: Boca
De kennis van Cools is echt abnormaal! Daarenboven is hij ook nog een super-kerel omdat hij echt iedereen wil helpen zonder er geld voor te vragen...
Ik heb in het verleden wat kleinere kuurtjes gedaan maar mijn lichaam reageerde er zeer heftig op en ben er nooit volledig van hersteld.
Bij veel personen en dokters te raden gegaan zonder resultaat.
Toen uiteindelijk Cools gecontacteerd en enkel hij had het bij het juiste eind.
Geen Hit and miss maar knal erop!
Nogmaals hartelijk dank en zeer veel respect voor jou!

thnx!

cools,
omdat je bij hcg gebruik sneller hersteld,
betekend dit dan ook (omdat je test levels etc sneller weer oké zijn, je meer winst kan behouden?
plus, iedereen oppert nu wel de voordelen van hcg, zijn er nu eigenlijk ook echt nadelen op het gebied van hcg tijdens kuren? kon weinig tot geen studies hierover vinden.

Cools!

Ik heb in dit topic een paar keer mijn frustratie geuit over mijn eerste AAS kuren en acne.

Jouw Anavar 20 Test E 250 kuur - gaf bij mij grote acne ellende.
Test only 500 pw - mijn rug leek net een grindtegel
Anavar 40 Winny 40 pd cutkuur - ik bleef maar knijpen (p.s. dom, orals only)

Pompoenpitolie hielp totaal niet, underground lab Roa ook niet.

Maar nu komt het!
Ik wilde een kuur met Masteron doen omdat jij zei dat sommige mensen hier juist geen acne van krijgen.
Het is een Test E 300 / Deca 300 / Mast E 200 cycle geworden en ik zit in mijn 6e week.
Buitengewoon goede gains. En ik heb nu helemaal GEEN last van acne!
Sterker nog, het lijkt wel of mijn huid er gaver onder is geworden (!).

Kan dit komen door een goede A:E verhouding? Speelt Deca ook een rol? Hoe kan dit?

Voor een cutkuur volgend jaar overweeg ik een Test E 450 / Mast 300 kuur. Gaat dit goed komen, Cools?

Dank en groet, Flexa.

Terug
Naar boven