XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.221
Hoi Cools;

Is gewoon aan te nemen als stelregel:

Test>Primo oestrogeen> androgeen, dus meer (massa) spieropbouw
Test<Primo androgeen> oestrogeen dus meer vetverbranding, meer ripped, en vorm, minder spieropbouw

Is dit als waarheid aan te nemen? andere factoren zoals BF% en voedingspatroon buiten beschouwing gelaten.

Hoger androgeen tov oestrogeen zorgt voor sterkere vetverbranding (ja, androgenen stimuleren dit) en omgekeerd doet het omgekeerde :p (oestrogenen stimuleren vetopslag). Maar dit kan voor (iets) meer spiermassa zorgen idd omdat oestrogeen de anabole werking ondersteund.

Dus ja.

Je zal altijd terug gaan naar een 'natuurlijke' max zonder aas en daar zit je waarschijnlijk aan. Wat je ook doet, je zal altijd terugvallen. Kuren zal alleen je gezondheid negatief kunnen beïnvloeden dan en voor een tijdelijk effect zorgen.
Is dit ook het geval als je hgh erbij gebruikt?

Ja, maar bedoel meer ivb met celdeling bij hgh tov celvergroting bij AAS

cools,

wat vind je van deze supp. zag deze op tv voorbij komen.

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
Genoeg keuze...welke is de beste? @Cools

Je zal altijd terug gaan naar een 'natuurlijke' max zonder aas en daar zit je waarschijnlijk aan. Wat je ook doet, je zal altijd terugvallen. Kuren zal alleen je gezondheid negatief kunnen beïnvloeden dan en voor een tijdelijk effect zorgen.

Ik geef je gelijk Cools alleen...

Ik zie bij verschillende mensen dat Tren hun lichaamsbouw blijvend heeft verandert. Meer vorm en hardheid ook al stop men met AAS.
Kan dat juist uniek zijn bij Tren? wat alle anderen AAS niet hebben?
Dus blijvende hardheid en vorm in de spieren ook al gebruikt men daarna nooit meer. Tren is de enige die dat bewerkstelligt zegt men...

Ik zie bij verschillende mensen dat Tren hun lichaamsbouw blijvend heeft verandert. Meer vorm en hardheid ook al stop men met AAS.
Dus blijvende hardheid en vorm in de spieren ook al gebruikt men daarna nooit meer. Tren is de enige die dat bewerkstelligt zegt men...
goed dat je 'zegt men' zegt, probeer maar eens tren en je ziet dat het gewoon tijdelijk is. :roflol:

trenlook is tijdelijk, stop ermee en het is weg. Daarom is kuren ook huren

• #8.231
Is dit ook het geval als je hgh erbij gebruikt?

Dat is een andere zaak, maar het is mogelijk dat aas je 'natuurlijke' grens al verlegd door bepaalde aanpassingen in het lichaam. HGH kan dit ook, maar ook negatief (sowieso altijd gebruiken icm test en.of insuline).

Wat je ook gebruikt er zal altijd een grens zijn waar je naar terugvalt en dit hangt voor een groot deel van je eigen aanmaak af.

• #8.232
  • #8.235

Heeft dus te maken met de sterke androgene activiteit, is maar tijdelijk. Alle sterke androgenen kunnen dit in bepaalde mate alleen is tren veel androgener.

Heb die 1000 caps van pompoenolie. 1 per dag is dan eigelijk teveel toch?

Tegen haaruitval?

Ik gebruik er nu zo 3 per dag (3 gram dus). Haaruitval is minder lijkt me, op 500mg (1 cap van 500mg) merk ik geen verbetering qua haaruitval.

Terug
Naar boven