Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Heeft dus te maken met de sterke androgene activiteit, is maar tijdelijk. Alle sterke androgenen kunnen dit in bepaalde mate alleen is tren veel androgener.

Thx cools. Tren bouwt wel meer"droge"spiermassa op dan de rest. schrijft men altijd
Ik weet het niet want ik heb het zelf nooit geprobeerd, Misschien is een beetje Tren geschikt voor mensen met BF>15%??

Thx cools. Tren bouwt wel meer"droge"spiermassa op dan de rest. schrijft men altijd
Ik weet het niet want ik heb het zelf nooit geprobeerd, Misschien is een beetje Tren geschikt voor mensen met BF>15%??
eten bouwt 'droge' spiermassa pik.. je dieet bepaald dat niet het middel. Sowieso is 'droge' spiermassa een kut term.

dus op je eten letten.

Volgens mij heb jij n hekel aan cardio. Haha

Hoi Cools:

Hoe sta je tegenover trt voor (oudere) mannen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.254
Hoi Cools:

Hoe sta je tegenover trt voor (oudere) mannen?

Als het nodig is kan het op een veilige manier. 125mg/week bv. Maar altijd eerst andere oorzaken van lage test bekijken. Ouder worden hoeft niet te betekenen automatisch veel lager test.

Als het nodig is kan het op een veilige manier. 125mg/week bv. Maar altijd eerst andere oorzaken van lage test bekijken. Ouder worden hoeft niet te betekenen automatisch veel lager test.

Denk je dat trt ooit hier net zo wordt ingeburgerd als in de USA?

• Like
Waarderingen: mvl
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.257
Denk je dat trt ooit hier net zo wordt ingeburgerd als in de USA?

Kans is klein. De naam anabole steroïden schrikt de meeste af hier om dit voor TRT te gebruiken(dokters enz..).

Maar hoeft niet slecht te zijn want er zijn verschillende factoren die voor te laag testosteron zorgen, ouderdom is maar een kleine factor.

Afgelopen periode heb ik gedurende 6 weken 125mg Test E per week, 20mg anavar per dag en 2x per week 500ui HCG gebruikt. Vervolgens 10 dagen gewacht en 12 dagen clomid genomen. Tijdens deze complete periode (dus ook in de nakuur) was mijn libido perfect.
Helaas sinds het stoppen van mijn nakuur (afgelopen dinsdag, 15 november) is mijn libido behoorlijk naar beneden gekelderd.
Neem aan dat het komt doordat mijn lichaam zijn eigen waardes weer aan het herstellen is, maar hoe lang gaat dit naar alle waarschijnlijkheid duren?
Overigens krijg ik (met meer moeite) nog wel een erectie maar hij is niet echt hard. Eveneens met de ochtenderecties, wel aanwezig maar gewoonweg niet kogelhard.
Bedankt alvast!

mensen, ik heb net 5 potjes test e 250mg/12 ml besteld. is dit genoeg voor een kuur van 12 weken? ik wil wekelijks 1 gram injecteren.

Terug
Naar boven