- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb die 1000 caps van pompoenolie. 1 per dag is dan eigelijk teveel toch?
4-500mg hebben ze in onderzoek gebruikt maar bij sommigen werkt 1000mg beter.Heeft dus te maken met de sterke androgene activiteit, is maar tijdelijk. Alle sterke androgenen kunnen dit in bepaalde mate alleen is tren veel androgener.
eten bouwt 'droge' spiermassa pik.. je dieet bepaald dat niet het middel. Sowieso is 'droge' spiermassa een kut term.Thx cools. Tren bouwt wel meer"droge"spiermassa op dan de rest. schrijft men altijd
Ik weet het niet want ik heb het zelf nooit geprobeerd, Misschien is een beetje Tren geschikt voor mensen met BF>15%??
Thx cools. Tren bouwt wel meer"droge"spiermassa op dan de rest. schrijft men altijd
Ik weet het niet want ik heb het zelf nooit geprobeerd, Misschien is een beetje Tren geschikt voor mensen met BF>15%??
eten bouwt 'droge' spiermassa pik.. je dieet bepaald dat niet het middel. Sowieso is 'droge' spiermassa een kut term.
dus op je eten letten.

@Cools dagelijks 1 eetlepel (20ml) voldoende?
Dit zijn ook gezonde vetten toch?Is voldoende ja, denk dat je met een theelepel al toekomt.
Hoi Cools:
Hoe sta je tegenover trt voor (oudere) mannen?
Als het nodig is kan het op een veilige manier. 125mg/week bv. Maar altijd eerst andere oorzaken van lage test bekijken. Ouder worden hoeft niet te betekenen automatisch veel lager test.
ik hoop van welDenk je dat trt ooit hier net zo wordt ingeburgerd als in de USA?

Denk je dat trt ooit hier net zo wordt ingeburgerd als in de USA?