- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Lees de eerste regel in je quote nogmaals.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees de eerste regel in je quote nogmaals.
Klopt, met hcg test ook verlagen en bold kan dan wat omhoog.
Welke verhouding zou je dan wel aanraden en hoelang max? @Cools
Dus
1000iu hcg + 375mg test
400mg bold
Jij zei: "ook dat het erg oestrogeen is en voor sommige te doen"
Dan zou ik de test moeten verlagen en bold het zelfde houden?
1000iu hcg + 250 test
400mg bold
Gentlemen,
Na 6 weken test e 250/ primo 300 pw is een juiste nakuur toch
10 dagen na laatste inject 10mg Nolva voor 10 dagen?
(heb nog Nolva liggen, daarom geen Clomid)
Thanks!
mag tot 14 dagen als je merkt dat je teelballen nog niet op formaat zijn (als ze al gekrompen zijn tijdens de kuur).Even een veelgestelde vraag maar kan het niet zo snel terug vinden. Hcg kan gewoon bewaard worden in koelkast met bijgeleverd water of moet er bac water bij?
@ cools, is niet echt on topic maar is er iets wat helpt tegen het s"nachts plassen? Ik had wat gelezen over red maca.
Tot 60 dagen. Weet niet waar jij die 3 weken vandaan haalt.
Tot 60 dagen. Weet niet waar jij die 3 weken vandaan haalt.

Staat in de bijsluiter (bij de meeste ook op de verpakking trouwens, MSD heeft het een tijd gehad als ik me niet vergis). Is meestal in de trend van immediate use of 24 u. Alleen niet ivm verminderde werking maar potentiële bacteriegroei, staat in principe op alle peptideoplossingen.Weet jij misschien hoelang het met bijgeleverd water is?![]()
Staat in de bijsluiter (bij de meeste ook op de verpakking trouwens, MSD heeft het een tijd gehad als ik me niet vergis). Is meestal in de trend van immediate use of 24 u. Alleen niet ivm verminderde werking maar potentiële bacteriegroei, staat in principe op alle peptideoplossingen.
Daar komt het wel op neer. In de praktijk valt het wel mee hoor, maar als je chronisch zet vergroot je de kans natuurlijk wel aanzienlijk. Heb toevallig vorige maand iemand gehad met infectie op z'n hCG-injectieplaats (komt niet vaak voor overigens). Die deed het ook met injectiewater ipv bac.Ah ok, dus als ik het 3 dagen in de kuhlshrank laat liggen is de werking hetzelfde alleen heb ik meer kans op bacteriegroei. Dan toch maar even bac water halen.
Even een veelgestelde vraag maar kan het niet zo snel terug vinden. Hcg kan gewoon bewaard worden in koelkast met bijgeleverd water of moet er bac water bij?
Thanks! Cools
Heb een bulkje gedaan op deze dosering en nu 5k gepakt
Ben nu smorgens op de weegschaal rond de 90k,op ik denk 13% bij 1.83m
Als ik over een maandje of 4 hetzelfde doe, heeft dit dan nog nut?
Of kan ik beter iets hoger gaan doseren? bijvoorbeeld test 300 primo 400?