Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Like
Waarderingen: vntl
Heren,

Door het uitblijven van kinderwens ben ik onderzocht daar uit bleek dat me zaad 1miljoen a 2miljoen was

daarna bloedonderzoek gehad

Uitslag test 7.5 ref waarde 9.5 tot 35

Fsh 17 ref 1 tot 7
Lh 3 of 4 ref 1tot 7

Dit na jaar geleden kuren ooit met tren en test 12 weken met nakuur clomid en nova

Ik heb clomid gekregen 6weken 50mg om te proberen al had de dokter er weinig hoop

Ook vond die mijn ballen klein al was dit voor mij de normaal maat ooit bij kuren waren ze heel erg klein

Mijn vraag is zal ik nog herstellen en me zaadkwaliteit ook?

Iemand idee of het door het kuren komt of gewoon aangeboren

Dokter zei wel na me kinderwens zal ik test voorgeschreven krijgen

groetjes

Laatst bewerkt:
hmg staat bekent over het verbeteren van je zaadkwaliteit
je moet ff zoeken hier..

TRT en vruchtbaarheid

misschien staat er iets voor je bij
kheb niet alles doorgelezen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.346
  • #8.348
Heren,

Door het uitblijven van kinderwens ben ik onderzocht daar uit bleek dat me zaad 1miljoen a 2miljoen was

daarna bloedonderzoek gehad

Uitslag test 7.5 ref waarde 9.5 tot 35

Fsh 17 ref 1 tot 7
Lh 3 of 4 ref 1tot 7

Dit na jaar geleden kuren ooit met tren en test 12 weken met nakuur clomid en nova

Ik heb clomid gekregen 6weken 50mg om te proberen al had de dokter er weinig hoop

Ook vond die mijn ballen klein al was dit voor mij de normaal maat ooit bij kuren waren ze heel erg klein

Mijn vraag is zal ik nog herstellen en me zaadkwaliteit ook?

Iemand idee of het door het kuren komt of gewoon aangeboren

Dokter zei wel na me kinderwens zal ik test voorgeschreven krijgen

groetjes

Je leydig cellen en zeer waarschijnlijk je sertoli cellen reageren slecht op LH en FSH.

Low dose hcg voor paar weken 500-750iu 2x/week gevolg door clomid 25mg/dag tot je teelballen weer op formaat zijn.

Test is niet nodig omdat je hypofyse het nog goed doet, hopelijk herstellen de teelballen en dan is het goed ;)

Hoelang is je laatste kuur geleden tot aan het bloedonderzoek?

@Cools

ik ga as maandag naar de huisarts een bloedonderzoek aanvragen en wil eigenlijk alles getest hebben (ik blast en cruise al 2 jaar) dus ook t3 , testosteron,shgb etc. heb jij mss een compleet lijstje voor me dan neem ik dat mee.

en voor testosteron wanneer is het beste moment om te prikken 2 dagen na je test injectie?

@Cools

ik ga as maandag naar de huisarts een bloedonderzoek aanvragen en wil eigenlijk alles getest hebben (ik blast en cruise al 2 jaar) dus ook t3 , testosteron,shgb etc. heb jij mss een compleet lijstje voor me dan neem ik dat mee.

en voor testosteron wanneer is het beste moment om te prikken 2 dagen na je test injectie?
Van de reactie op deze vraag ga ik een fotootje maken :) Altijd handig.

@Cools bedankt voor je reply nog, ga ik geen aparte reactie aan besteden :p

• #8.351
@Cools

Als je alleen hormonen en schildklier wil testen zie onderaan. Makkelijkste is 7 dagen na injectie, daar heb ik gegevens van zodat je kan zien of je test goed is.

Algemeen:
-Bezinking
-Witte bloedcellen (Leukocyten)
-Rode bloedcellen
-Bloedplaatjes

-Vitamine D

Lever:
-ALAT
-ASAT
-Gamma-GT
-Bilirubine

(extra: LDH, AF)

Nieren:
-Creatinine
-Ureum

Hormonen:
-Testosteron
-SHBG
-LH
-FSH

-Oestrogeen
-Progesteron
-Prolactine

Schildklier:
-TSH
-T3

Laatst bewerkt:
Als je alleen hormonen en schildklier wil testen zie onderaan. Makkelijkste is 7 dagen na injectie, daar heb ik gegevens van zodat je kan zien of je test goed is.

Algemeen:
-Bezinking
-Witte bloedcellen (Leukocyten)
-Rode bloedcellen
-Bloedplaatjes

-Vitamine D

Lever:
-ALAT
-ASAT
-Gamma-GT
-Bilirubine

(extra: LDH, AF)

Nieren:
-Creatinine
-Ureum

Hormonen:
-Testosteron
-SHBG
-LH
-FSH

Schildklier:
-TSH
-T3
nhja eigenlijk wil ik alles testen.. dus ook oestrogeen/progesteron etc.

Hoi cools, heb jou 6 weken test primo kuur gedaan, is nu ongeveer 3maand geleden. Ballen zijn goed op formaat, libido goed, gewoon zoals voorheen de kuur. Is het toch nog verstandig om bloed te trekken, of kan ik er van uit gaan dat ik "goed" hersteld ben? Dit omdat ik toch liever niet naar Mn huisarts stap. Wil over +- n maand beginnen met Mn volgende kuur.

Hoi cools, heb jou 6 weken test primo kuur gedaan, is nu ongeveer 3maand geleden. Ballen zijn goed op formaat, libido goed, gewoon zoals voorheen de kuur. Is het toch nog verstandig om bloed te trekken, of kan ik er van uit gaan dat ik "goed" hersteld ben? Dit omdat ik toch liever niet naar Mn huisarts stap. Wil over +- n maand beginnen met Mn volgende kuur.
bloedtest is volgens mij altijd handig, kan je geen smoes gebruiken?

Hmm smoes gebruiken om Mn test etc te laten meten..? Als jij n goede smoes hebt?:p
nou je hebt het gevoel dat alles goed zit, vraag om enkel totaal testosteron te meten ( gewoon vragen of je test kan gemeten worden, niet overkomen alsof je weet waarover je babbeld :p). Als smoes dat je wat minder zin hebt, vaker moe bent,... je verzint wel wat :p

nou je hebt het gevoel dat alles goed zit, vraag om enkel totaal testosteron te meten ( gewoon vragen of je test kan gemeten worden, niet overkomen alsof je weet waarover je babbeld :p). Als smoes dat je wat minder zin hebt, vaker moe bent,... je verzint wel wat :p
Waarom zou je dat doen als alles goed gaat? Als je libido goed is en je voelt je prima zie ik niet in waarom je een onnodige bloedtest zou laten doen. Ben jij dan zo iemand die na elk kuurtje je testosteron laat meten?

Laatst bewerkt:
Misschien een rare vraag, maar hoe groot is ongeveer het 'normale' formaat van de teeballen. Nu verschild het bij iedereen maar er moet wel ongeveer iets zijn waar het mee te vergelijken valt :p

Terug
Naar boven