hope2gain
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 10%
misschien kun je beter stoppen met posten hier, want je zit vol met onzin.
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien kun je beter stoppen met posten hier, want je zit vol met onzin.
Misschien kun je beter stoppen met posten hier, want je zit vol met onzin.
We zullen afwachten wat de resultaten zijn van die paar bb'ers die deze kuur aan het doen zijn. Toevallig heb ik deze lichte kuurtjes ook al achter de de rug. Ik denk niet dat jij dat kan zeggen als ik je leeftijd zie. Dat ze maar hun foto's posten van voor de kuur, tijdens de kuur en twee maanden na de kuur. De enigste foto's waar je een verschil zal zien, zal de foto zijn van tijdens de kuur. En zoals je vraagt, zal ik niet meer posten want het wordt wel een beetje belachelijk dat ik mij al de les moet laten spellen door iemand van 21 jaar die nooit gekuurd heeft en zich baseert op hetgeen hij op internet leest. Het wordt tijd om mij terug te trekken en jullie gerust te laten.
.
Nu op +- 3500 kCals met 300+ gr eiwitten, 280-300 gr koolhydraten en 130 gr vetten.Skydirk heb het je al 10 keer gezegd. Vocht komt van overmatig oestrogeen. Hoe meer oestrogeen, hoe meer vocht. Primo zet niet om naar oestrogeen, dus vocht blijft voor de helft beperkt in vergelijking met 500test e.
Onzin, ik nam wel eens vanaf dag 1 20mg arimidex per dag, geen enkele mogelijkheid dat ik nog oestrogeen in me lichaam zou hebben. En als nog hield ik vocht vast tijdens me kuur.
Het lichaam werk ingewikkelder dan men denkt, zo ook de exacte werking van steroiden.
Onzin, ik nam wel eens vanaf dag 1 20mg arimidex per dag, geen enkele mogelijkheid dat ik nog oestrogeen in me lichaam zou hebben. En als nog hield ik vocht vast tijdens me kuur.
Het lichaam werk ingewikkelder dan men denkt, zo ook de exacte werking van steroiden.
We zullen afwachten wat de resultaten zijn van die paar bb'ers die deze kuur aan het doen zijn. Toevallig heb ik deze lichte kuurtjes ook al achter de de rug. Ik denk niet dat jij dat kan zeggen als ik je leeftijd zie. Dat ze maar hun foto's posten van voor de kuur, tijdens de kuur en twee maanden na de kuur. De enigste foto's waar je een verschil zal zien, zal de foto zijn van tijdens de kuur. En zoals je vraagt, zal ik niet meer posten want het wordt wel een beetje belachelijk dat ik mij al de les moet laten spellen door iemand van 21 jaar die nooit gekuurd heeft en zich baseert op hetgeen hij op internet leest. Het wordt tijd om mij terug te trekken en jullie gerust te laten.
Misschien vind je onderstaande beter?
-TestE 1500 mg
-Deca 800 mg
-Kickstart dianabol 70 mg per dag
Ik wil binnenkort deze kuur als eerste kuur starten.
w1-w6 250mg Test-E e7d
w1-w6 200mg Primo e7d
2 weken na laatste inject 10 dagen 50mg clomid
Nog een paar vragen:
1. Bij deze kuur is het niet nodig om wat nolva achter de hand te houden tegen gyno toch?
2. Is het verstandig om van te voren al Immunix oid te nemen, of pas als er daadwerkelijk test-flu optreedt?
Heeft het enig nut eerste 3 weken (of langer) winstrol ernaast te nemen? Ik weet dat orals niet aangeraden worden maar toch..
Cools qoute goed. Omdat je door het gebruik van primo de omzetting naar oestrogeen voorkomt zal je geen last krijgen van gyno. Sommige mensen hebben een actiever aromatiseringsenzym en die kunnen dan beter iets meer primo nemen...
Ja tuuurlijk, Skydirk zit vol met onzinMisschien kun je beter stoppen met posten hier, want je zit vol met onzin.

Idd.. verstoring in electrolyte balans zorgt voor flinke oedeem.
En ja, dat komt zeer vaak voor. Sterker nog.. ik durf te wedden dat heel veel mensen dit ook niet zomaar onder controle krijgt prefab kapot gezoute voeding en conserveringsmiddelen van tegenwoordig.
Maar blijft lekker ai's eten, help je cholesterol nog verder omzeep.
Cools qoute goed. Omdat je door het gebruik van primo de omzetting naar oestrogeen voorkomt zal je geen last krijgen van gyno. Sommige mensen hebben een actiever aromatiseringsenzym en die kunnen dan beter iets meer primo nemen...