AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.502
anavar staat hier bekend om....waar het precies aan ligt weet ik zo 123 niet maar cools vast wel.

1ml test zal je wel helpen

Wat test erbij is ook een optie. Nakuren dan wel, maar op 60mg anavar only ook sowieso. Op die dosis gewoon altijd test erbij.

Op die dosis maakt je lichaam nog max 2 weken voldoende eigen test aan voor voldoende oestrogeen. Wat je nu hebt is te laag oestrogeen tov androgeen en dit is slecht voor je libido.

Verlagen naar 30-40mg dus.

Wat test erbij is ook een optie. Nakuren dan wel, maar op 60mg anavar only ook sowieso. Op die dosis gewoon altijd test erbij.

Als ik naar bvb 30mg ga, hoe snel mag ik verbetering verwachten? Bij benadering, ik besef goed dat het voor iedereen wat anders is.
Zou je verder niks anders supplementeren?

Test (of spuiten in het algemeen) is nooit echt het geweest. De gedachte is er zeker geweest en nu is er wel weer lichte twijfel... Ik huiver wel bij de gedachte aan gyno, acne (waar ik sowieso al last van heb) en extra lichaamshaar. Wat stelt u in dat geval voor als dosis, duur en nakuur?

@Cools alvast erg bedankt voor de hulp. Ik stel je kennis enorm op prijs!

Cools, ik heb van mei t/m oktober gekuurd in lage dosissen test mast anavar.
Begon mn nakuur met clomid maar na 2 weken gestaakt wegens acne.
Ik heb eigenlijk geen dip gehad wat ik voorheen wel kreeg. Tot depressieve klachten aan toe.
Nu dus nergens last van. Voor mezelf ben ik dus hersteld. Met een bloedtest zullen mn waarden vast buiten de goede waarden vallen.
Kun je toch weer gaan kuren als je jezelf prima voelt?

Ik heb eigenlijk geen dip gehad wat ik voorheen wel kreeg. Tot depressieve klachten aan toe.
Nu dus nergens last van. Voor mezelf ben ik dus hersteld. Met een bloedtest zullen mn waarden vast buiten de goede waarden vallen.

Je bloedwaarden zijn je "paspoort" van je gezondheid...:)

Cools het was toch zo dat je niet per se vanaf week 1 van je kuur hoeft te beginnen met hcg?
Stel je kuurt 12 weken, vanaf welke week zou je dan ook kunnen beginnen?

Cools het was toch zo dat je niet per se vanaf week 1 van je kuur hoeft te beginnen met hcg?
Stel je kuurt 12 weken, vanaf welke week zou je dan ook kunnen beginnen?
Wanneer je wilt lijkt me toch? Zie mensen blasten cruisen zonder hcg laatste paar weken ineens hcg blasten om vervolgens off te gaan

Wanneer je wilt lijkt me toch? Zie mensen blasten cruisen zonder hcg laatste paar weken ineens hcg blasten om vervolgens off te gaan

Maar dit zou minder gezond zijn. het beste is om het de hele tijd mee te laten lopen. volgens mij heb ik eens gelezen dat je er ook nog na week 2 mee kunt beginnen.

Maar dit zou minder gezond zijn. het beste is om het de hele tijd mee te laten lopen. volgens mij heb ik eens gelezen dat je er ook nog na week 2 mee kunt beginnen.
Als je het al 5 weken niet hebt gedaan is het beter om het na 5 weken te doen dan na 6. Hoe eerder des te beter natuurlijk, maar als je nu wilt beginnen lijkt het mij dat je t best gewoon direct begint. Maar goed, cools komt er vanzelf wel in.
Volgens mij interpreteerde ik zn vraag ook deels verkeerd. Had het idee dat hij al midden in een kuur zat en erachter kwam dat hcg wel een degelijke toevoeging had :p

Als je het al 5 weken niet hebt gedaan is het beter om het na 5 weken te doen dan na 6. Hoe eerder des te beter natuurlijk, maar als je nu wilt beginnen lijkt het mij dat je t best gewoon direct begint. Maar goed, cools komt er vanzelf wel in.
Volgens mij interpreteerde ik zn vraag ook deels verkeerd. Had het idee dat hij al midden in een kuur zat en erachter kwam dat hcg wel een degelijke toevoeging had :p

EENS, geen woord aan gelogen.
nu is de vraag of hij al begonnen is of niet. en als hij al begonnen is in welke week hij zit. ik denk als je al halverweg bent of je ballen al gekrompen zijn je het beste even kunt blasten. dus @Archaon333 vertel het maar.
vervolgens zal sensei @Cools ons verlossen

• #8.511
Als ik naar bvb 30mg ga, hoe snel mag ik verbetering verwachten? Bij benadering, ik besef goed dat het voor iedereen wat anders is.
Zou je verder niks anders supplementeren?

Test (of spuiten in het algemeen) is nooit echt het geweest. De gedachte is er zeker geweest en nu is er wel weer lichte twijfel... Ik huiver wel bij de gedachte aan gyno, acne (waar ik sowieso al last van heb) en extra lichaamshaar. Wat stelt u in dat geval voor als dosis, duur en nakuur?

@Cools alvast erg bedankt voor de hulp. Ik stel je kennis enorm op prijs!

Binnen 3 dagen.

Lage dosis test gaat je geen gyno geven. Altijd combineren met een niet aromatiserende aas zoals primo bv. Anavar kan ook, maar als je dan toch injecteert. Als je het bij orals wil houden kan ook, maar zou altijd max 30mg anavar doen voor 4 weken dan. Van te hoog androgeen tov oestrogeen kan je ook acne en extra lichaamshaar krijgen. Heb je geen DHT voor nodig.

dosis, duur en kuur hangt af van wat jij wil doen.

• #8.512

Lagere dosis clomid dan ->25mg/dag

Maar bloedwaardes checken of je ook echt hersteld bent.

• #8.513
  • #8.514

Hoe langer je wacht hoe hoger de dosis hcg kan zijn. Blast hcg is niet altijd aan te raden.

• #8.515
nu is de vraag of hij al begonnen is of niet. en als hij al begonnen is in welke week hij zit. ik denk als je al halverweg bent of je ballen al gekrompen zijn je het beste even kunt blasten. dus @Archaon333 vertel het maar.

Hangt vanaf hoe lang je teelballen gekrompen zijn. Als je 4 weken kuurt en ze krimpen is een blast niet nodig. Hoe langer inactief de leydig cellen hoe moeilijker om op te starten.

Nou bedankt voor het meedenken boys :P
Ben nog niet begonnen met mn kuur hoor.
Wist dat ik eens had gelezen dat je eventueel later kon beginnen maar wist niet meer hoeveel weken.
Heb elke kuur tot nu toe met hcg gedaan en altijd vanaf week 1.

Nou bedankt voor het meedenken boys :P
Ben nog niet begonnen met mn kuur hoor.
Wist dat ik eens had gelezen dat je eventueel later kon beginnen maar wist niet meer hoeveel weken.
Heb elke kuur tot nu toe met hcg gedaan en altijd vanaf week 1.

graag gedaan, samen komen we er wel!
Ik ben eens 1 of 2 weken later begonnen omdat dat precies uitkwam met de hoeveelheid die ik had volgens mij.
wat is je plan voor het kuren?

Cools,

Uit men eigen research blijkt dat fertiliteit in 99% van de gevallen wel terugkomt na lange cycles wanneer de toediening van exogene hormonen stopt. Het is vooral het testosteron niveau dat soms laag blijft.

Wat is jouw visie omtrent de impact op de fertiliteit van lang (+2 jaar) on blijven?

in hoeverre moet ik opletten met de nevenwerkingen van rode gist rijst? ik neem ze in met Q10, maar doel meer op de lever giftigheid

Terug
Naar boven