Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools,

Had een bloeddruk van 95 om 58. Vonden het prima maar ik vind het aan de wat lage kant. Wat vind jij?
Werd zelf laatst ook gemeten in het ziekenhuis met een bloeddruk van 152/72, hier ook navraag naar gedaan oa bij Galen. Ik weet niet hoe jij bent gemeten, maar ik vermoed geen 24-uurs meting? Want dat is praktisch het enige wat accuraat is. Als je niet in een risicogroep zit dan wordt er nooit wat mee gedaan.

Werd zelf laatst ook gemeten in het ziekenhuis met een bloeddruk van 152/72, hier ook navraag naar gedaan oa bij Galen. Ik weet niet hoe jij bent gemeten, maar ik vermoed geen 24-uurs meting? Want dat is praktisch het enige wat accuraat is. Als je niet in een risicogroep zit dan wordt er nooit wat mee gedaan.
Uitgaand dat hij niet 10 minuten plat lag is het wel aan de lage kant en verwacht je het juist iets hoger

Dag Cools, ik heb een lage sperm count en lage test.
Ik ben al lang off.
Denk je dat een clomid kuurtje mij weer blijvend op de rit kan krijgen?

Ben nu een paar daagjes op 25 mg en voel me al beter.
Maar ben bang dat ik weer een dip krijg wanneer ik stop.

Of zijn er andere suggesties?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.708
Wat bedoel je met hoelang laat je het zitten. Insmeren doe je toch nadat je gewassen bent.

Sommigen laten het 12u zitten en dan douchen. Maar insmeren na wassen is een betere optie. Het is wel altijd oppassen met contact met anderen. Tijd terug was er iemand die zijn baby beharing bezorgde doordat het door zijn shirt heen kwam.

• #8.709
  • #8.710
borst, buik en armen, 1 zal waarschijnlijk voldoende zijn, Stel ik wil er toch nog een tijd 2 pakken, wat is dan het beste voor de oestrogeen uit rijtje wat ik gaf

Aromatase remmer is beste optie, maar clomid is voldoende op 25mg om de 3 dagen.

• #8.711
Dag Cools, ik heb een lage sperm count en lage test.
Ik ben al lang off.
Denk je dat een clomid kuurtje mij weer blijvend op de rit kan krijgen?

Ben nu een paar daagjes op 25 mg en voel me al beter.
Maar ben bang dat ik weer een dip krijg wanneer ik stop.

Of zijn er andere suggesties?

Hoe is het formaat van je teelballen? Op clomid gaat je LH en FSH gestimuleerd worden wat testosteron, sperma aantal en kwaliteit verbeterd. Ik zou het even nemen en dan kijken wat er gebeurd als je stopt. Als de teelballen sterk krimpen is low dose hcg gevolgd door clomid aan te raden.

Dank je wel.
Ja die zijn na het stoppen met kuren 1 jaar terug weer lekker op formaat gekomen. Ik heb wel nagekuurd met alles maar toch niet lang genoeg denk ik.

Ik zal in de gaten houden hoe ze qua formaat reageren op een maandje op 25 mg per dag.
En dan kijken wat er gebeurd wanneer ik stop.
Stort ik voor mn gevoel dan weer in ga ik over op hcg+clomid.

Cools heb je mn topic gezien?

Nog een bloeddruk vraag. Mijn huidige gym heeft geen bloeddrukmeter. Weet jij of een simpele (goedkope) bloeddrukmeter van een kijkshop/mediamarkt e.d. kopen voldoende is om redelijk accuraat mijn bloeddruk bij te houden? Heb in het verleden wel eens aan de hoge kant gezeten (140-90) door tren/t3 waardoor ik het toch wel nodig vind om het bij te gaan houden.

Kan Cools/iemand anders dit even ophelderen?:

Heb een ampul met 5000 iu hcg en een ampul met 2ml bact. water. Cools raadt mij aan om 1ml water te mixen met het hcg poeder. Hoeveel iu hcg heb ik nu totaal?

Ik wil namelijk 3-5 shots van 2000 iu hcg nemen.

Heb een ampul met 5000 iu hcg en een ampul met 2ml bact. water. Cools raadt mij aan om 1ml water te mixen met het hcg poeder. Hoeveel iu hcg heb ik nu totaal?

5000iu hcg heb je dan nog steeds in totaal..

5000iu hcg heb je dan nog steeds in totaal..
Zon vermoeden had ik al, thanks!

@Cools

Handig om nog steeds 1 ml bact. water toe te voegen en ipv 2000 iu maar 1000 iu te injecte per keer (5 shots totaal van 1000 iu)? Kennelijk red ik het op jouw manier dus niet om 5 shots van 2000 iu te doen.

Laatst bewerkt:

IU is gewoon een meeteenheid zoals grammen. Dus als je 5x 2000 wilt nemen heb je 2 ampullen van 5000 nodig.. Die hoeveelheid ml die je erbij voegt is meer omdat het niet fijn is om 1ml per keer te spuiten in je buik.

EDIT:
Zoals hierboven dus al vermeld is

Terug
Naar boven