- Waardering
- 2.343
120/80 is "perfect" toch? Lijkt me ook wat laag dan idd...
Dan maar tren zetten om bloeddruk te verhogen. Alles voor de gezondheid!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
120/80 is "perfect" toch? Lijkt me ook wat laag dan idd...
Werd zelf laatst ook gemeten in het ziekenhuis met een bloeddruk van 152/72, hier ook navraag naar gedaan oa bij Galen. Ik weet niet hoe jij bent gemeten, maar ik vermoed geen 24-uurs meting? Want dat is praktisch het enige wat accuraat is. Als je niet in een risicogroep zit dan wordt er nooit wat mee gedaan.Cools,
Had een bloeddruk van 95 om 58. Vonden het prima maar ik vind het aan de wat lage kant. Wat vind jij?
Dan maar tren zetten om bloeddruk te verhogen. Alles voor de gezondheid!
Uitgaand dat hij niet 10 minuten plat lag is het wel aan de lage kant en verwacht je het juist iets hogerWerd zelf laatst ook gemeten in het ziekenhuis met een bloeddruk van 152/72, hier ook navraag naar gedaan oa bij Galen. Ik weet niet hoe jij bent gemeten, maar ik vermoed geen 24-uurs meting? Want dat is praktisch het enige wat accuraat is. Als je niet in een risicogroep zit dan wordt er nooit wat mee gedaan.
Goed punt, had idd niet aan gedacht dat die enkelvoudige metingen vaak juist hoger ipv lager uitkomen.Uitgaand dat hij niet 10 minuten plat lag is het wel aan de lage kant en verwacht je het juist iets hoger
125-150mg totaal is toch meer richting TRT dose eigenlijk?
Wat bedoel je met hoelang laat je het zitten. Insmeren doe je toch nadat je gewassen bent.
Cools,
Had een bloeddruk van 95 om 58. Vonden het prima maar ik vind het aan de wat lage kant. Wat vind jij?
borst, buik en armen, 1 zal waarschijnlijk voldoende zijn, Stel ik wil er toch nog een tijd 2 pakken, wat is dan het beste voor de oestrogeen uit rijtje wat ik gaf
Dag Cools, ik heb een lage sperm count en lage test.
Ik ben al lang off.
Denk je dat een clomid kuurtje mij weer blijvend op de rit kan krijgen?
Ben nu een paar daagjes op 25 mg en voel me al beter.
Maar ben bang dat ik weer een dip krijg wanneer ik stop.
Of zijn er andere suggesties?
Je hebt een punt natuurlijk. Maar vraag me af, wat doet het met VVM. Of onderschat ik wat 120-150mg totaal Test doet

Kan Cools/iemand anders dit even ophelderen?:
Heb een ampul met 5000 iu hcg en een ampul met 2ml bact. water. Cools raadt mij aan om 1ml water te mixen met het hcg poeder. Hoeveel iu hcg heb ik nu totaal?
Ik wil namelijk 3-5 shots van 2000 iu hcg nemen.
Heb een peer en 2 mandarijnen. Cools raadt mij aan om 1 mandarijn te mixen met de peer. Hoeveel peren heb ik nu totaal?
Zon vermoeden had ik al, thanks!
Heb een ampul met 5000 iu hcg en een ampul met 2ml bact. water. Cools raadt mij aan om 1ml water te mixen met het hcg poeder. Hoeveel iu hcg heb ik nu totaal?