Arie1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op welke dosis raad je de hcg aan? En duur?Hoe is het formaat van je teelballen? Op clomid gaat je LH en FSH gestimuleerd worden wat testosteron, sperma aantal en kwaliteit verbeterd. Ik zou het even nemen en dan kijken wat er gebeurd als je stopt. Als de teelballen sterk krimpen is low dose hcg gevolgd door clomid aan te raden.
1 ding is me nog niet helemaal duidelijk. Heb 0,5 ml insulinespuiten (deze: https://imgcdn.farmaline.be/web/cac...-05ml-30g-8mm-10-stuks_nl-thumb-1_800x800.jpg )IU is gewoon een meeteenheid zoals grammen. Dus als je 5x 2000 wilt nemen heb je 2 ampullen van 5000 nodig.. Die hoeveelheid ml die je erbij voegt is meer omdat het niet fijn is om 1ml per keer te spuiten in je buik.
EDIT:
Zoals hierboven dus al vermeld is
1 ding is me nog niet helemaal duidelijk. Heb 0,5 ml insulinespuiten (deze: https://imgcdn.farmaline.be/web/cac...-05ml-30g-8mm-10-stuks_nl-thumb-1_800x800.jpg )
Om 1ml bact. water toe te voegen aan de hcg moet ik de spuit dus 2 keer helemaal vullen. Cools zegt om 2000 iu hcg te injecte moet ik tot streepje 20 gaan. Mis alleen de link waarom ik nu dan geen 5 injecties kan doen van 2000 hcg (aangezien ik 2x tot 50 heb gevuld = 100, 100 : 5 = 20)
We zitten in hetzelfde schuitje. Laag LH + laag testo = Secundair hypogonadisme.
Hcg 250iu eod + 25 clomid ed voor 4 weken zoals staat aangegeven in het topic van Galen. Check mijn recente topic over mn bloedwaarden.. ik wacht daar nog op reactie van de heren
Bij jou zou hcg dus niks uitmaken he. Zou evt wat nolva kunnen pakken. Want tijdens pct gebruikte je chlomid?
Heb wel 4 weken hcg onky gebruikt na mn cycle alvorens ik aan clomid begon. Daarom vind ik het zo vreemd dat mn LH 1,1 is..Ik begrijp je uitleg niet.
Stel je hebt hcg 5000IU. Dan neem je 1 ml bacterieel water, je voegt dat toe aan de HCG.
Je neemt dan bijvoorbeeld 4 ml bacterieel water, doet dat in een leeg vial. Daarna trek je de 1ml op waar de HCG in gemengd is en je voegt dat toe aan de vial met 4ml.
In totaal heb je dan 5ml bacterieel water met 5000 IU HCG. Elke ml bevat dan 1000 IU HCG.
Heb je iets aan mijn uitleg of begrijp ik je vraag helemaal niet?
Edit: Als ik je goed begrijp wil je 10 000 IU HCG mengen in 1ml? Dan is de werkwijze hetzelfde: je mengt die 1ml met de HCG en dan heb je per 0,1 ml dus 1000 IU HCG.
Hcg gaat ervoor zorgen dat mn hypofyse weer response maakt voor LH. Of zit ik nou heel verkeerd?Heb wel 4 weken hcg onky gebruikt na mn cycle alvorens ik aan clomid begon. Daarom vind ik het zo vreemd dat mn LH 1,1 is..
Hcg gebruik je voor primair hypogonamdisme. Word gekenmerkt door hoge lh fsh waarde en laag test. Aangezien jij lage lh waarde hebt is dat niet van toepassing.
Weet je zeker dat je chlomid goed was?
Zou toch gewoon nolva proberen, net wat anders dan chlomid.
Hmm lets see:
-Heb 5000 iu hcg poeder, mix hem met 1ml water. Das in mijn geval 2x de insulinenaald vol met water (gaat tot 0,5ml)
-Om een injectie van 1000 iu hcg te zetten, moet ik tot het streepje 20 ipv 10 wat ik eerder dacht
5000/1000 = 5
1ml/5 = 0.2 (dus tot streepje 20)
Dacht dus dat ik bij 1ml bact. water en 5000 iu hcg totaal, ik voor een 1000 iu hcg injectie tot streepje 10 moest
Klopt het zo?
We zitten in hetzelfde schuitje. Laag LH + laag testo = Secundair hypogonadisme.
Hcg 250iu eod + 25 clomid ed voor 4 weken zoals staat aangegeven in het topic van Galen. Check mijn recente topic over mn bloedwaarden.. ik wacht daar nog op reactie van de heren

Je hebt een punt natuurlijk. Maar vraag me af, wat doet het met VVM. Of onderschat ik wat 120-150mg totaal Test doet![]()
De test waarde die je daar mee bereikt is voldoende en oestrogeen blijft binnen de perken (ook belangrijk).Nog een bloeddruk vraag. Mijn huidige gym heeft geen bloeddrukmeter. Weet jij of een simpele (goedkope) bloeddrukmeter van een kijkshop/mediamarkt e.d. kopen voldoende is om redelijk accuraat mijn bloeddruk bij te houden? Heb in het verleden wel eens aan de hoge kant gezeten (140-90) door tren/t3 waardoor ik het toch wel nodig vind om het bij te gaan houden.
500iu 2x/week voor 3 weken gevolgd door 25mg clomid voor 3 weken.
Bedankt! Ik wordt alleen nu na 6 dagen alweer gek van die Clomid, kan er echt niet tegen.Heb nog wel arofixen. Kan ik overstappen of beter wat nolva meebestellen bij mn hcg?
Done! Thanks.Je kan gewoon aroxifen nemen, is ook een anti-e met zelfde uitwerking. Uitzonderingen kunnen beter tegen nolva, 10mg/dag is voldoende.
Daar zit je inderdaad verkeerd.Hcg gaat ervoor zorgen dat mn hypofyse weer response maakt voor LH. Of zit ik nou heel verkeerd?![]()