MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Afbouwen is bs ja maar opbouwen kan zeker geen kwaad imo. Even je tolerantie testen. Normaliter 50-75mcg legit T3 voldoende hoor.

Afbouwen is bs ja maar opbouwen kan zeker geen kwaad imo. Even je tolerantie testen. Normaliter 50-75mcg legit T3 voldoende hoor.

Ben nu voor het eerst met T3 bezig. Plan is drie weken, beginnen met 25mcg en opbouwen tot 100mcg en nadien toch afbouwen. 'Better be safe than sorry' denk ik dan :)

Waarom zoveel mcg? Gans de dag schijten.

Daarnaast zoveel honger op 100mcg dat je grote kans hebt je cut te verkloten. Of je gaat keihard en je verbrand voornamelijk spiermassa, zie je ook vaak op 100mcg.

Ik zou tot max 75mcg gaan, dat werkt bij mij zelf en veel anderen toch het beste.

Hey Hoxyz, ik bouw op en als ik merk dat ik op pakweg 75mcg al teveel last zou hebben, ga ik niet verder verhogen natuurlijk. Vandaar dat ik opbouw tot maximum 100mcg.

Daarnaast zoveel honger op 100mcg dat je grote kans hebt je cut te verkloten. Of je gaat keihard en je verbrand voornamelijk spiermassa, zie je ook vaak op 100mcg.

Ik zou tot max 75mcg gaan, dat werkt bij mij zelf en veel anderen toch het beste.
Zelf geen ervaring mee, maar vroeg het me gewoon af aangezien je doorgaans een lagere dosis ziet. Opbouwen klinkt in dit geval wel slim ja, keep us posted :)

Ben nu voor het eerst met T3 bezig. Plan is drie weken, beginnen met 25mcg en opbouwen tot 100mcg en nadien toch afbouwen. 'Better be safe than sorry' denk ik dan :)
Hoe lang al mee bezig? Ben hard aan het twijfelen of ik het mee laat lopen bij m'n volgende kuur

Opbouwen afbouwen T3 hoeft niet....

Hoe lang al mee bezig? Ben hard aan het twijfelen of ik het mee laat lopen bij m'n volgende kuur

Nog maar net bezig dus nog te vroeg om een oordeel te vellen. Hopelijk helpt het om de komende weken nog wat vet te droppen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.791
Ik neem de tab savonds voor het slapen gaan. Wanneer ik wakker wordt voel ik me wel alsof ik ben aangereden en heb erg dorst. Zijn er nog meer mensen die dat hebben? Verder doet het voor mijn gevoel wel wat het moet doen, zeker mbt libido etc. Dat is wel echt verbeterd.

's morgens nemen ;)

• #8.792
Cools, zit er verschil tussen mast / primo betreffende haaruitval. Had er op mast wel last van maar, ik heb primo nog nooit gebruikt. Ik heb aanleg voor haaruitval en heb de mogelijkheid om aan finasteride te geraken. Echter lees ik overal dat finasteride niet wordt aangeraden (side's) en dat het zelfs een lichte hoeveelheid DHT (400mg /week), het niet werkt om erbij te nemen. Wat is jouw mening hierover? bvd

Sommigen hebben het op primo niet en mast wel of zelfs uitzonderlijk omgekeerd.

Fina gaat niet helpen bij mast/primo, wel bij hoge dosis test bv. Reden is dat primo en mast niet omzetten naar DHT en net zoals test op zichzelf androgeen zijn. Bij test kan je de totale androgene waarde verminderen door omzetting naar DHT te verminderen.

• #8.793
Gevoel dat er gyno aankwam was juist. Inmiddels gestart met alom geadviseerde nolva. Heb er inmiddels 8 dagen op 40mg opzitten en het is ietsje minder geworden. Maar nog steeds gevoelig stijf en schijfjes erachter.

Nu las ik ergens dat nolva en tren afgeraden word op Amerikaanse boards, wat weet jij daarvan Cools?

Plan voor nu is sowieso nog 7 dagen verder op 40mg nolva. Mocht het daarna niet weg zijn dan op zoek naar zwaardere maatregelen? Zou je arimidex of letro adviseren?

40mg? Veel teveel. Ga je uiteindelijk problemen meer kunnen krijgen (te laag oestrogeen, zeker tijdens kuur). Voor oestrogeen blokkeren ter voorkoming van gyno is 10mg om de 2-3 dagen al voldoende.

Het nolva-tren verhaal is onzeker, maar je kan altijd een aromatase remmer zoals arimidex of aromasin nemen.

• #8.794
@Cools ik heb zitten nadenken over een cycle met t3 en ik had het volgende in gedachten:
T3
dag 1 - 4 25 mcg
dag 5 - 10 37,5 mcg
dag 11 - 22 50 mcg
dag 23 - 28 37,5 mcg
dag 28 - 32 25 mcg
dag 33 - 36 12,5 mcg
dag 37 - 40 6,25 mcg

Hierbij zou ik dan 250mg test per week willen zetten. Is dit een goed schema? Zo niet wat zou er anders moeten?

Bedankt,

Mvg,

Op en afbouwen is niet nodig. 25-50mcg t3 bij je 250 test.

Sommigen hebben het op primo niet en mast wel of zelfs uitzonderlijk omgekeerd.

Fina gaat niet helpen bij mast/primo, wel bij hoge dosis test bv. Reden is dat primo en mast niet omzetten naar DHT en net zoals test op zichzelf androgeen zijn. Bij test kan je de totale androgene waarde verminderen door omzetting naar DHT te verminderen.

Wederom bedankt voor je reactie! Ik heb nog één vraagje hierover, is er een dosering waarbij je haaruitval krijgt als je daar al last van hebt. Denk dat het een niet te beantwoorden vraag is maar wie weet. Op 400 mast had ik er last van, dan zal 400 primo niet zo veel verschillen (waarschijnlijk).

• #8.796
Wederom bedankt voor je reactie! Ik heb nog één vraagje hierover, is er een dosering waarbij je haaruitval krijgt als je daar al last van hebt. Denk dat het een niet te beantwoorden vraag is maar wie weet. Op 400 mast had ik er last van, dan zal 400 primo niet zo veel verschillen (waarschijnlijk).

400mast is ook veel als je snel last van haaruitval hebt. Je moet de test er ook bijrekenen wat ook androgeen is. 500 test - 400 mast gaat sneller haaruitval bezorgen dan 250 test - 400 mast bv.

Mast is in de praktijk wat androgener dan primo, maar op je dosissen moet je ook letten.

400mast is ook veel als je snel last van haaruitval hebt. Je moet de test er ook bijrekenen wat ook androgeen is. 500 test - 400 mast gaat sneller haaruitval bezorgen dan 250 test - 400 mast bv.

Mast is in de praktijk wat androgener dan primo, maar op je dosissen moet je ook letten.

Duidelijk, bedankt!

Cools, deze week komt mijn bloedtest en ik zit midden in een (week 4 nu denk ik) 500 test (reeds verlaagd van 700 jaar 500)- 350 deca en 200 mast. Nu las ik het e.e.a over Plantesterolen en -stanolen. om je hdl en ldl te verbeteren. Mochten deze verslechterd zijn sprak het met wel aan. Je zou er met normale voeding niet aan geraken, maar er zijn zoals te verwachten wel weer sups voor, maar deze schijnen op bepaalde wijze weer toxisch te zijn voor t lichaam. Wat weet jij hier van, of kan je me naar goede studies linke?

Ook ben ik na zon 10 maanden eindelijk aan toe om hcg te toe voegen (tot ik off ga). Wat raad jij mij voor protocol aan? Zal 500iu 2xpw voldoende zijn? Ik heb nog heerlijke nootjes en echt geen verminderingen gemerkt. Geld is geen kwestie dus voor t zekere wat te "blasten" is ook geen probleem.
Laatste vraag. Ik heb laatst (met een voor mij veel te hoge tren dose, gecut en merkte dat ik niet miet afviel op 3000 terwijl ik bulk tegen de en soms zelfs minder kcal terwijl ik bulk tegen de 6k(1.92m 106k en zo'n 12% vet (of vocht, geef t een naam op de amateuristische meting). Nu heb ik wat HG t3 in huis gehaald en mn plan is test tren mast (dosering voor cut icm t3 en hcg - 125 test (+zo;n 125test dus 250 test incl hcg, 350 tren, 200 mast) Ik dacht ernaan om de eerste 2 weken om 25mcg t3 te gaan, daarna om 50, evt nog naar 75 en afsluiten met wat clen zonder t3.

Terug
Naar boven