Hi Cools,
Even een vraagje. Het is nu dik een jaar geleden dat ik mijn eerste kuurtje (500mg Test-e voor 10 weken) gedaan heb. Niet echt heel tevreden met de resultaten geweest. Eerste paar weken gingen prima, niet qua kracht maar vooral gewicht. Vanaf week 5 a 6 echter begon ik veel last te krijgen van oestrogene sides (veel vocht vasthouden, niet lekker in m'n vel). Daarop Adex aangeschaft en op 0.25mg per dag gezeten totdat de sides afnamen. Ook last van redelijk wat acne op m'n rug.
Dit werkte prima. Helaas al het vocht voor vet aangezien en de laatste 2 weken begonnen met cutten, wat ik in de nakuur en daarna heb doorgezet. Timing van de kuur was ook niet perfect achteraf gezien. Einde van de rit misschien een kleine 3kg aan overgehouden en blij dat de kuur erop zat.
Nu een jaar later toch weer wat kriebels maar ik weet dat de timing nu nog slechter is dan vorig jaar. Ga zomers redelijk wat feestjes langs en wil daarom niet ON zijn. Ben het liefst al de weken nuchter (ervaringen van anderen hiermee, ON tijdens de zomer?).
Ben dus van plan nu de injects tot na de zomer te verplaatsen en in maart te cutten tot onder de 10%. Om massaverlies te beperken zat ik te denken aan 30-40 mg anavar voor een week of 4. Zou dit voldoende zijn om massaverlies te beperken met een deficit 5-600 kcals? Of kan ik beter voor winstrol gaan? En een nakuur na 4 weken is aan te raden? Is puur voor het cutten dus verwacht er geen kilo's mee te pakken.
Alvast bedankt voor de moeite om alles te lezen

.