Archaon333
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 8%
Ik denk dat je 5mg ed bedoelt toch? Aangezien je in eerste instantie 12,5mg eod had aangeraden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je 5mg ed bedoelt toch? Aangezien je in eerste instantie 12,5mg eod had aangeraden.

Heb jij toevallig nog ervaring met een andere site of optie om je te laten testen? Blijft natuurlijk een aardige prijs 160 piekVitamine D kan je extra doen, magnesium is onnodig. Vitamine D is handig om de juiste dosis dat je neemt vast te stellen.
TSH (schildklier) zit in de flex challenge. T3 en T4 is alleen nodig bij afwijkende waarde. Voor de rest zitten alle belangrijke dingen erin.
@Cools: Mocht iemand 500MG Test E willen nemen en de persoon wil een betere verhouding androgeen/oestrogeen dan kan hij beter 200 Masteron dan 200 of 300 Primobolan er bij nemen omdat masteron androgener is dan primobolan.Klopt wat ik zeg he?
Thx
Je kan gewoon aroxifen nemen, is ook een anti-e met zelfde uitwerking. Uitzonderingen kunnen beter tegen nolva, 10mg/dag is voldoende.
Ik neem mijn Aromasin ook voor het slapen gaan op (enigzins) lege maag icm Melatonine. Werkt goed met slapen en geen last van bijwerkingen.Ik neem de tab savonds voor het slapen gaan. Wanneer ik wakker wordt voel ik me wel alsof ik ben aangereden en heb erg dorst. Zijn er nog meer mensen die dat hebben? Verder doet het voor mijn gevoel wel wat het moet doen, zeker mbt libido etc. Dat is wel echt verbeterd.
Cools, zit er verschil tussen mast / primo betreffende haaruitval. Had er op mast wel last van maar, ik heb primo nog nooit gebruikt. Ik heb aanleg voor haaruitval en heb de mogelijkheid om aan finasteride te geraken. Echter lees ik overal dat finasteride niet wordt aangeraden (side's) en dat het zelfs een lichte hoeveelheid DHT (400mg /week), het niet werkt om erbij te nemen. Wat is jouw mening hierover? bvd
Tondeuses - Tondeusestore.nlCools, zit er verschil tussen mast / primo betreffende haaruitval. Had er op mast wel last van maar, ik heb primo nog nooit gebruikt. Ik heb aanleg voor haaruitval en heb de mogelijkheid om aan finasteride te geraken. Echter lees ik overal dat finasteride niet wordt aangeraden (side's) en dat het zelfs een lichte hoeveelheid DHT (400mg /week), het niet werkt om erbij te nemen. Wat is jouw mening hierover? bvd
Gevoel dat er gyno aankwam was juist. Inmiddels gestart met alom geadviseerde nolva. Heb er inmiddels 8 dagen op 40mg opzitten en het is ietsje minder geworden. Maar nog steeds gevoelig stijf en schijfjes erachter.Op dit moment op wekelijks:
500mg tren e
300mg test e
250 mast e
75mcg t3
Heb wel het gevoel dat ik gyno begin te krijgen. Wat is je advies hierop? Doseringen aanpassen, clomid, aro, ari, letro? Zie even door de gyno bomen het bos niet meer. Ga vanaf volgende week starten met 2x500iu HCG EW, mocht er een dosering aanpassings advies komen.
@Cools, is er een 'veilige' manier om t3 only te gebruiken in een cut?
Zou je hier dan ook een lage dosis primo only aan kunnen toevoegen voor spierbehoud? En hoe zou dan een 6 weekse kuur er uit zien?
Mvg
Nooit primo only, altijd dosis test erbij om je zaakje inorde te houden oa.
Ik neem mijn Aromasin ook voor het slapen gaan op (enigzins) lege maag icm Melatonine. Werkt goed met slapen en geen last van bijwerkingen.

@Cools ik heb zitten nadenken over een cycle met t3 en ik had het volgende in gedachten:
T3
dag 1 - 4 25 mcg
dag 5 - 10 37,5 mcg
dag 11 - 22 50 mcg
dag 23 - 28 37,5 mcg
dag 28 - 32 25 mcg
dag 33 - 36 12,5 mcg
dag 37 - 40 6,25 mcg
Hierbij zou ik dan 250mg test per week willen zetten. Is dit een goed schema? Zo niet wat zou er anders moeten?
Bedankt,
Mvg,
100mcg T3 is een belachelijke dosis voor iemand van 1 meter 70.
100mcg T3 zal altijd 100mcg T3 blijven. UG of HG maakt niet uit. Hoeveel ondergedoseerde tabletten je moet nemen bij UG is een heel ander verhaal.Als het UG is kan het opzich nog wel. Vaak zwaar ondergedoseerd. HG is het inderdaad absurt
Als het UG is kan het opzich nog wel. Vaak zwaar ondergedoseerd. HG is het inderdaad absurt
Dit is wel de domste post die ik de afgelopen weken op dbb heb gelezen. En er komen hier een hoop domme posts voorbij.