XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

"Kuren" met HCG en Nolva. Dat moet haast iets zijn dat alleen op DBB te verzinnen is.

Net zoiets als ik wil roken maar alleen menthol-sigaretten

Voor een cruise bedoel je dit of echt 'kuren'?

Vraag was hcg only
Lijkt mij dat je beter altijd wat test bij kan zetten...wat je hier ook leest / geadviseerd wordt
min 100 voor cruise
kuur vanaf 250

Dus hcg only is niet echt optimaal

Kan jij dat verder toelichten?

Vraag was hcg only
Lijkt mij dat je beter altijd wat test bij kan zetten...wat je hier ook leest / geadviseerd wordt
min 100 voor cruise
kuur vanaf 250

Ja dan zou test 250 enige optie zijn als ik een ''mild'' kuurtje wil, hoe zit het hier met de juiste verhouding tussen anadrogeen/oestroegeen?
Niet super gevoelig voor gyno maar ga het wel merken denk ik. Is dit ook anders als ik korte esthers pak?

Ja dan zou test 250 enige optie zijn als ik een ''mild'' kuurtje wil, hoe zit het hier met de juiste verhouding tussen anadrogeen/oestroegeen?
Niet super gevoelig voor gyno maar ga het wel merken denk ik. Is dit ook anders als ik korte esthers pak?
Is niet anders...gewoon lage dosis test als je bang bent voor gyno...kijk op pag.1....bv test primo 250 -250 wordt dan 150-350 tijdens de kuur kun je dat nog aanpassen indien nodig
Zorg dat VP laag genoeg is bv 10-12 dat scheelt enorm met oestrogene sides

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.227
Ik meen dat ik eens in dit topic geadviseerd ben om minder test-e te injecten omdat de hcg al voor een toename van test zou zorgen ? ik meen rond de 150mg ofzo.
Ik had op amerikaanse forums gelezen dat er paar gasten waren die ook met hcg + nolva of clomid weet niet meer welke, toch wat gains hadden gemaakt.

Mja met roids raak je het uiteindelijk ook allemaal kwijt als je definitief stopt met kuren :p iig veel

Klopt, of je nu hcg zet of test blijft hetzelfde tot op bepaalde dosis. 500mg test kun je bv. niet evenaren met hcg omdat de productie door je leydig cellen beperkt is. Dus combi kan, maar hcg op zichzelf ben je alleen iets mee als cruise bv.

Je kan idd gains maken met hcg, maar beperkt en wat je overhoud nog beperkter denk ik.

Met roids ben je niet alles kwijt als je blijft trainen en je eigen productie goed is.

Vraag was hcg only
min 100 voor cruise
kuur vanaf 250

Ah dacht al. Ik zet idd 120mg Test E naast me HCG in de cruise. Nee kan k niet bro :)

Zouden de tren gebruikers even hun ervaring willen delen: komt dat gehoest bij elke injectie voor?

Gents,

Met succes het kuurtje:
20mg anavar - 75mg test propionaat /2dagen: gedurende 4 weken voor sneller herstel en toch een goede A:E verhouding.

Afgerond, veel droge winst behaald!

Nu heb ik heel dom, mijn nakuur nog niet in huis! (5 dagen clomid 50mg)

Deze hoop ik deze week of maandag binnen te krijgen.. Wat kan ik nu het beste doen? Afwachten? Of doorgaan met de kuur (een 5e week dus)?

5e kan wel en 6 ook
lekker door gaan man...

Vraagje voor de ervaren kuurders: Ik wil binnenkort zodra ik weer een source heb gevonden een cut cycle starten. Is 400mg mast e /wk voldoende om waterretentie tegen te gaan van 500mg test e /wk? of is het aan te raden om alsnog een AI te nemen? Ik ben overigens niet gevoelig voor gyno (2x eerder een bulk cycle gedaan)

Cools,

Ik zit nu in een cruise (derde week) van 300mg Test-e p.w. en ervaar een enorme acne breakout.
Komt dit door test only of door verandering hormoonspiegel? Wat kan ik doen? Extra compound?

Kuren hiervoor gedaan: p.w.
300mg test e / 300 deca / 200 mast e - totaal geen acne, zelfs een zuiverdere huid dan normaal.
900 test e / 400 mast e - klein beetje acne.

Vraagje voor de ervaren kuurders: Ik wil binnenkort zodra ik weer een source heb gevonden een cut cycle starten. Is 400mg mast e /wk voldoende om waterretentie tegen te gaan van 500mg test e /wk? of is het aan te raden om alsnog een AI te nemen? Ik ben overigens niet gevoelig voor gyno (2x eerder een bulk cycle gedaan)
Als je cut dan heb je waarschijnlijk het meeste zout en suiker al uit je dieet. Dan gaat het vocht reuze meevallen en zou ik gewoon 400 doen en geen ai

Zouden de tren gebruikers even hun ervaring willen delen: komt dat gehoest bij elke injectie voor?
Heb denk ik al wel 100 injects gezet en heb t nu 2x gehad.

Niet eens echt een hoest maar je krijgt gewoon even wat druk op je borst. Ik ga 2 min liggen en dan is t weg

Ik gebruikte al vaak tren, niet vaak last van gehad.

1 x best heftig, dagen pijn aan mijn longen gehad van het hoesten (dat was de eerste trenhoest die ik had :)) en dan nog een aantal kleine hoestaanvallen gehad. Korte esters lijken de kans te verhogen.

Laatst bewerkt:
Meer dan voldoende

Ik gebruik nu voor het eerst clomid en al na de eerste keer waren mn ogen knalrood en compleet uitgedroogd. Ik wil de clomid nu laten vallen en uitsluitend nakuren op hcg. Weet iemand wat voor schema ik hiervoor kan volgen?

Terug
Naar boven