- Waardering
- 5.200
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een cruise bedoel je dit of echt 'kuren'?hcg only
Toch beter min. 100-200 test erbij zonder oestrogene sides?
Ja dan zou test 250 enige optie zijn als ik een ''mild'' kuurtje wil, hoe zit het hier met de juiste verhouding tussen anadrogeen/oestroegeen?Vraag was hcg only
Lijkt mij dat je beter altijd wat test bij kan zetten...wat je hier ook leest / geadviseerd wordt
min 100 voor cruise
kuur vanaf 250
Dus hcg only is niet echt optimaal
Kan jij dat verder toelichten?
Is niet anders...gewoon lage dosis test als je bang bent voor gyno...kijk op pag.1....bv test primo 250 -250 wordt dan 150-350 tijdens de kuur kun je dat nog aanpassen indien nodigJa dan zou test 250 enige optie zijn als ik een ''mild'' kuurtje wil, hoe zit het hier met de juiste verhouding tussen anadrogeen/oestroegeen?
Niet super gevoelig voor gyno maar ga het wel merken denk ik. Is dit ook anders als ik korte esthers pak?
Ik meen dat ik eens in dit topic geadviseerd ben om minder test-e te injecten omdat de hcg al voor een toename van test zou zorgen ? ik meen rond de 150mg ofzo.
Ik had op amerikaanse forums gelezen dat er paar gasten waren die ook met hcg + nolva of clomid weet niet meer welke, toch wat gains hadden gemaakt.
Mja met roids raak je het uiteindelijk ook allemaal kwijt als je definitief stopt met kureniig veel
Ah dacht al. Ik zet idd 120mg Test E naast me HCG in de cruise. Nee kan k niet broVraag was hcg only
Lijkt mij dat je beter altijd wat test bij kan zetten...wat je hier ook leest / geadviseerd wordt
min 100 voor cruise
kuur vanaf 250
Dus hcg only is niet echt optimaal
Kan jij dat verder toelichten?

Zouden de tren gebruikers even hun ervaring willen delen: komt dat gehoest bij elke injectie voor?
nog nooitZouden de tren gebruikers even hun ervaring willen delen: komt dat gehoest bij elke injectie voor?
Als je cut dan heb je waarschijnlijk het meeste zout en suiker al uit je dieet. Dan gaat het vocht reuze meevallen en zou ik gewoon 400 doen en geen aiVraagje voor de ervaren kuurders: Ik wil binnenkort zodra ik weer een source heb gevonden een cut cycle starten. Is 400mg mast e /wk voldoende om waterretentie tegen te gaan van 500mg test e /wk? of is het aan te raden om alsnog een AI te nemen? Ik ben overigens niet gevoelig voor gyno (2x eerder een bulk cycle gedaan)
Heb denk ik al wel 100 injects gezet en heb t nu 2x gehad.Zouden de tren gebruikers even hun ervaring willen delen: komt dat gehoest bij elke injectie voor?
) en dan nog een aantal kleine hoestaanvallen gehad. Korte esters lijken de kans te verhogen.Meer dan voldoendeVraagje voor de ervaren kuurders: Ik wil binnenkort zodra ik weer een source heb gevonden een cut cycle starten. Is 400mg mast e /wk voldoende om waterretentie tegen te gaan van 500mg test e /wk? of is het aan te raden om alsnog een AI te nemen? Ik ben overigens niet gevoelig voor gyno (2x eerder een bulk cycle gedaan)