AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Cools

Stel dat ik besluit om nooit meer off te gaan en te gaan cruisen/blasten met enkel test-e, is het dan verstanding om hCG wel altijd mee te laten lopen? (zowel tijdens de blasts als de cruises) De blasts zullen 12 weken zijn, de cruises 4 of 6 weken. Heb enkel ervaring met 12 weken cycles en heb daarbij altijd hCG mee laten lopen. Kinderen staan niet op de planning, maar zeg nooit, nooit. :o

Thanks.
 
Cools

Stel dat ik besluit om nooit meer off te gaan en te gaan cruisen/blasten met enkel test-e, is het dan verstanding om hCG wel altijd mee te laten lopen? (zowel tijdens de blasts als de cruises) De blasts zullen 12 weken zijn, de cruises 4 of 6 weken. Heb enkel ervaring met 12 weken cycles en heb daarbij altijd hCG mee laten lopen. Kinderen staan niet op de planning, maar zeg nooit, nooit. :o

Thanks.
Vanwaar alleen test als je toch nooit hoeft te herstellen?
 
Welke voorkeur geeft iedereen hier m.b.t. huid wel of niet spannen wanneer je injecteert? Nog redenen voor de keuze?

De injectiefilmpjes op internet doen ze het allemaal zonder te spannen. Ik span zelf altijd, ben wel benieuwd wat jullie doen :)
Andere mensen hier nog een mening over?
 
Vanwaar alleen test als je toch nooit hoeft te herstellen?

Het beperken van alle risico's en bijwerkingen die andere compounds met zich mee brengen. Tren en mast waren hairloss city voor mij, deca bloat mij ongeacht water/zout balans, orals doe ik niet aan en test zelf vind ik gewoon heerlijk, heb ook geen AI nodig op test only.
 
Cools

Stel dat ik besluit om nooit meer off te gaan en te gaan cruisen/blasten met enkel test-e, is het dan verstanding om hCG wel altijd mee te laten lopen? (zowel tijdens de blasts als de cruises) De blasts zullen 12 weken zijn, de cruises 4 of 6 weken. Heb enkel ervaring met 12 weken cycles en heb daarbij altijd hCG mee laten lopen. Kinderen staan niet op de planning, maar zeg nooit, nooit. :o

Thanks.

Alleen als je je teelballen op formaat wil houden en voor kinderen is het later ook handig. Hoeft niet volcontinue genomen te worden.
 
Alleen als je je teelballen op formaat wil houden en voor kinderen is het later ook handig. Hoeft niet volcontinue genomen te worden.

Wat voor een protocol zou je mij hierbij aanraden voor de hCG?
 
Cools,

Ik zit nu in een cruise (derde week) van 300mg Test-e p.w. en ervaar een enorme acne breakout.
Komt dit door test only of door verandering hormoonspiegel? Wat kan ik doen? Extra compound?

Kuren hiervoor gedaan: p.w.
300mg test e / 300 deca / 200 mast e - totaal geen acne, zelfs een zuiverdere huid dan normaal.
900 test e / 400 mast e - klein beetje acne.

Cools kan je hier nog een visie op geven? Bizar dat ik op 300mg test e only enorm veel acne krijg. Terwijl het op 900mg + mast e 400Mg gewoon goed ging.
 
Cools kan je hier nog een visie op geven? Bizar dat ik op 300mg test e only enorm veel acne krijg. Terwijl het op 900mg + mast e 400Mg gewoon goed ging.

Hormonale onbalans, test verlagen naar 250mg of zelfs 150-200mg. Je kan ook tijdens cruise test combineren met mast of primo bv.

Zo een hoge dosis is ook niet nodig tijdens cruise. 75 test - 75 mast is al voldoende, maar als je toch hoger wil 125mg test - 100 mast bv.
 
Nee joh lees dit topic is door ....Tijdens kuren ALTIJD hcg
 
Dus 12 weken blasten helemaal zonder hCG, dan 4 á 6 weken cruisen met hCG (2x500iu p/week) en repeat?

Ja, tijdens de cruise krijgen je teelballen stimulans om zelf even te werken.

Je zou tijdens de kuur het ook kunnen doen, maar dan best test wat verlagen ivm oestrogeen. Dan heb je 12 weken hcg en 6 weken tijdens cruise niets.

Volcontinue raad ik niet aan want de lange termijngevolgen voor je teelballen zijn niet bekend.
 
Ja, tijdens de cruise krijgen je teelballen stimulans om zelf even te werken.

Je zou tijdens de kuur het ook kunnen doen, maar dan best test wat verlagen ivm oestrogeen. Dan heb je 12 weken hcg en 6 weken tijdens cruise niets.

Volcontinue raad ik niet aan want de lange termijngevolgen voor je teelballen zijn niet bekend.

Oké, zal 't enkel tijdens de 6 weken cruises gebruiken dan. Bedankt weer!

Gewoon sticky's lezen

Sticky - Humaan Choriongonadotrofine (hCG): werking en gebruik.

Hij gaat nooit meer off?...Geloof jij het...hij zal wel een keer moeten...haha

Waarom moeten? Srs question.

p.s. Heb nog nooit een kuur ZONDER hcg gedaan, dit is enkel omdat ik eraan denk om nooit meer off te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven