XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Dat gaat niet werken.

De hoeveelheid vocht is afhankelijk van de hoeveelheid oestrogeen bij gebruik van aas. De eerste weken wordt dat vocht aangevuld afhankelijk van die hoeveelheid, dus na 2 weken een AI nemen ga je alsnog die hoeveelheid vocht opbouwen.

En het is ook nutteloos. De hoeveelheid vocht en oestrogeen ondersteund de anabole effecten, dus je gaat er niet meer mee overhouden. Beste manier blijft een goede kuur samenstellen en dus goede A:E balans.
Dan gaat het inderdaad niet werken. Ik ging er vanuit dat er in het begin van een kuur een proces, verantwoordelijk voor de vochtretentie als gevolg van de aromatase, actiever is dan later in de kuur en je deze dus tijdelijk zou kunnen onderdrukken met een AI. Maargoed, als er linksom of rechtsom een bepaalde hoeveelheid vocht hoort bij een zekere hoeveelheid AAS dan houdt het inderdaad op. Dan stel je het inderdaad alleen maar uit. Bedankt voor je antwoord.

Fake Primo dit en dat sjongejonge.. Reinste onzin. Zoek gewoon een betrouwbare (lees met status) source (nee dat is niet moeilijk) en klaar. Word soms echt moe van dat gezever.

Hey Cools.

Heb je advies in de allereerste post opgevolgd en het kuurtje van test-e en mast-e gedaan, op 500 test en 250 mast. Heb geen last meer van gevoelige/groeiende gyno, datgene wat er zit is wel kleiner geworden maar helaas niet meer weggetrokken. Ook geen last meer van bacne. Doe deze hoeveelheid nu al een paar maanden.

Wil nu alleen wat sterkers.

Wat zou ik kunnen pakken? Zat te denken aan;
- Verhogen naar 350 mast 700 test oid?
- Tren erbij voor 12-16 weken, hoeveel zou ik dan kunnen pakken van alle drie?
- Een optie zonder tren. Wat kan ik bij deze kuur stoppen?

Deze kuur die ik nu doe had een goede anabole/androgene verhouding volgens jou, en die verhouding wil ik graag zo houden om sides te vermijden.

Alvast ontzettend bedankt voor je antwoord!

Mark

Hey Cools.

Heb je advies in de allereerste post opgevolgd en het kuurtje van test-e en mast-e gedaan, op 500 test en 250 mast. Heb geen last meer van gevoelige/groeiende gyno, datgene wat er zit is wel kleiner geworden maar helaas niet meer weggetrokken. Ook geen last meer van bacne. Doe deze hoeveelheid nu al een paar maanden.

Wil nu alleen wat sterkers.

Wat zou ik kunnen pakken? Zat te denken aan;
- Verhogen naar 350 mast 700 test oid?
- Tren erbij voor 12-16 weken, hoeveel zou ik dan kunnen pakken van alle drie?
- Een optie zonder tren. Wat kan ik bij deze kuur stoppen?

Deze kuur die ik nu doe had een goede anabole/androgene verhouding volgens jou, en die verhouding wil ik graag zo houden om sides te vermijden.

Alvast ontzettend bedankt voor je antwoord!

Mark
Hier wordt nooit 500 test aangeraden....
Maar gezien je vraag naar wat sterkers lees je ook niet.
Toon wat respect naar de man en lees & zoek in het topic
(rechts boven zit de zoek functie, vink aan; zoek alleen in dit topic)

Heren,

Als ik na 2 maanden, op wat stijve tepels na, geen last heb van gyno op 500mg test (incl. de 125mg van de HCG) kan ik er dan vanuit gaan dat ik simpelweg niet gyno gevoelig ben of kan dit na meerdere kuurtjes uiteindelijk toch ontstaan? Bij voorkeur zou ik het het liefste namelijk gewoon bij 1 middel houden (test-only dus). Zijn er andere redenen om toch de volgende keer voor een compound te gaan? (op wat extra kracht en minder vocht na). Ik vraag me namelijk af of zo'n kuur van Cools van bijv. 20mg Anavar - 250 test netto meer oplevert dan een 500mg test (ik begrijp inmiddels dat Cools dat laatste niet aanraadt). En daarnaast moet ik eerlijk bekennen, dat er toch een zekere angst is voor nieuwe bijwerkingen als ik er een 2e soort AAS (bijv. Anavar waarover ik lees: verhoogde hartslag, vermoeidheid, onrust etc.) bij ga nemen terwijl dat misschien helemaal niet nodig is.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Gast je hebt het over 20mg anavar... die bijwerkingen heb je pas op 80mg ofzo.

Even serieus, mijn tip: doe niet zo fucking p*ssy. Alsof je op 20mg anavar ed of 200mg primo ew hele zieke bijwerkingen krijgt. Nee. En al krijg je wel bijwerkingen dan drop je gewoon die compound. Iedereen reageert er toch anders op.

Hier wordt nooit 500 test aangeraden....
Maar gezien je vraag naar wat sterkers lees je ook niet.
Toon wat respect naar de man en lees & zoek in het topic
(rechts boven zit de zoek functie, vink aan; zoek alleen in dit topic)

Ik heb de kuur gedaan die in de eerste post stond, ik heb 'm toen zelf besloten te verhogen, en toen raadde Cools me aan de mast tot 250 te verhogen als ik zelf de test ging verhogen.
Excuus, dat had ik erbij moeten zetten. Ik zal ook inderdaad even zoeken, niet gedaan.

Dat bepaal ik zelf wel. Mijn tip: maak je eens wat minder druk om andere mensen.
Alsof Cools zin heeft om op dit soort onzinvragen te reageren:roflol:, man man man erger me kapot aan je vragen aangezien met een beetje inleeswerk ze allemaal al beantwoord waren.

Heren,

Als ik na 2 maanden, op wat stijve tepels na, geen last heb van gyno op 500mg test (incl. de 125mg van de HCG) kan ik er dan vanuit gaan dat ik simpelweg niet gyno gevoelig ben of kan dit na meerdere kuurtjes uiteindelijk toch ontstaan? Bij voorkeur zou ik het het liefste namelijk gewoon bij 1 middel houden (test-only dus). Zijn er andere redenen om toch de volgende keer voor een compound te gaan? (op wat extra kracht en minder vocht na). Ik vraag me namelijk af of zo'n kuur van Cools van bijv. 20mg Anavar - 250 test netto meer oplevert dan een 500mg test (ik begrijp inmiddels dat Cools dat laatste niet aanraadt). En daarnaast moet ik eerlijk bekennen, dat er toch een zekere angst is voor nieuwe bijwerkingen als ik er een 2e soort AAS (bijv. Anavar waarover ik lees: verhoogde hartslag, vermoeidheid, onrust etc.) bij ga nemen terwijl dat misschien helemaal niet nodig is.

Alvast bedankt.
Niet kuren zou het beste zijn voor jou. Verder wat JochemB zegt.

Niet kuren zou het beste zijn voor jou. Verder wat JochemB zegt.
Niet iedereen heeft zin om zonder na te denken direct 10ml in zn reet te spuiten. Ik zag laatst een topic van jou voorbij komen en dat ging ook nergens meer over wat daar allemaal in ging.

Niet iedereen heeft zin om zonder na te denken direct 10ml in zn reet te spuiten. Ik zag laatst een topic van jou voorbij komen en dat ging ook nergens meer over wat daar allemaal in ging.
'10ml in zijn reet te spuiten' :roflol:. Voel je niet zo aangevallen Pietje, je moet dit weekend nog wel een beetje je party humeur behouden :)

1) Je hebt het over Test E only vs een tweede compound erbij. Dat is wat anders dan van Test E only (stel 500mg á 2ml) naar 10ml AAS. Mits je er 800mg Primo bij zou zetten. Dus je 10ml in zijn reet spuiten argument gaat al niet meer op. Je kan makkelijk 500 Test E + 400 Bold zetten bijv. Nou dan kom je op 3ml. Wow. Daarbij; je moet niet naar het aantal ml kijken. Eerder naar de totale hoeveelheid stof.

2) Ik denk dat je mijn meest recente topic bedoeld; 450 Test/500 Primo. 400mg Test C/600mg Bold. 450 Test E/300 Deca/400 Primo. Waarom gaat dat nergens over, leg eens uit? Dat zijn gewoon mooie gangbare combi's waar over is nagedacht. Als je dit al nergens over vind gaan raad ik je aan niet teveel in de AAS-sectie te komen. Dan val je van je bureaustoeltje vrees ik.

3) Je hebt het over een zekere angst voor bijwerkingen over bivoorbeeld Anavar. Pietje, ik herhaal Anavar. De zowat meest veilige AAS. Laat me niet lachen gast. Als je daar angst voor hebt, kuur gewoon niet.

Imo moet jij niet teveel richting anderen, waaronder mij ivm mijn blast (dat licht je nog even toe toch?), bashen zonder enige onderbouwing oid. Wij zijn hier om je te helpen. Ik zag laatst ook iets van je voorbij komen waar je advies kreeg, maar je te eigenwijs was om de kritiek te verwerken waarop je antwoordde; laat maar. Dat zegt genoeg over jou als persoon en je kennis.

Edit; als je verder in discussie wilt gaan PM me maar, niet Cools topic vervuilen ;)

Laatst bewerkt:
Ik ben even verder gaan lezen dan pagina 1 en er ging een wereld voor me open. Alle vragen zijn inmiddels beantwoord. Sorry voor als ik iemand tegen het zere been gestoot heb. Ik hou voorlopig mn bek dicht :D

460 pagina's dat doe je goed....nou niks vergeten dan
(lees nog maar een keer)

Terug
Naar boven