AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Waarschijnlijk heb je dan (te) hoog gedoseerd :treuren:

Hehe valt mee. Gewoon de procedure gevolgd. 3 dagen 50mg/dag. Eerste dag was het nog te doen. Na 3 dagen niet meer.

Volgende keer 25mg maar dan wat langer nakuren ..so simple :)

Hehe valt mee. Gewoon de procedure gevolgd. 3 dagen 50mg/dag. Eerste dag was het nog te doen. Na 3 dagen niet meer.

Zulke bijwerkingen op 50mg? Eerste keer dat ik dat hoor, zo zie je maar dat iedereen er anders op reageert.

Lager doseren dan?

Ik gebruik nu voor het eerst clomid en al na de eerste keer waren mn ogen knalrood en compleet uitgedroogd. Ik wil de clomid nu laten vallen en uitsluitend nakuren op hcg. Weet iemand wat voor schema ik hiervoor kan volgen?

nakuren met HCG? je onderdrukt zo je eigen herstel.... gewoon 25mg clomid gebruiken... en genoeg drinken.

nakuren met HCG? je onderdrukt zo je eigen herstel.... gewoon 25mg clomid gebruiken... en genoeg drinken.
Ik weet idd dat het herstel dan langer duurt aangezien eigen test dan langzamer op gang komt. Maar zo is ook geen doen. Heb volgende week sollicitatiegesprek. Loop er nu bij alsof ik 3 jonko's gerookt heb :D Ben idd ook ff wat extra gaan drinken. Thx voor de tip.

Tja je zou eerder denken dat hij 100mg heeft gebruikt :dunno:
Ik had er idd wel even bij moeten vertellen dat ik de afgelopen 10 jaar sowieso al geworsteld heb met droge ogen en het pas sinds 2 jaar onder controle heb met oogdruppels. Echter nu met de clomid erbij valt er zelfs daarmee niet meer tegenop te boksen.

Laatst bewerkt:
Ik gebruikte al vaak tren, niet vaak last van gehad.

1 x best heftig, dagen pijn aan mijn longen gehad van het hoesten (dat was de eerste trenhoest die ik had :)) en dan nog een aantal kleine hoestaanvallen gehad. Korte esters lijken de kans te verhogen.
Captain obvious omdat je prik frequentie omhoog gaat :roflol:

Captain obvious omdat je prik frequentie omhoog gaat :roflol:

Ik begrijp je opmerking maar bij korte esters ligt het procentueel gewoon hoger :)

Ben trouwens niet meer van plan om nog korte esters te zetten, ik word gek van dat vele prikken. Je bent op den duur enkel nog bezig met aftellen naar je volgende prik :p

Ik begrijp je opmerking maar bij korte esters ligt het procentueel gewoon hoger :)

Ben trouwens niet meer van plan om nog korte esters te zetten, ik word gek van dat vele prikken. Je bent op den duur enkel nog bezig met aftellen naar je volgende prik :p
Het komt toch puur doordat er tren in je bloedbaan komt? Dan zie ik niet hoe korte esters procentueel hogere ligt. Buiten het fijt om dat je frequenter prikt.

Het komt toch puur doordat er tren in je bloedbaan komt? Dan zie ik niet hoe korte esters procentueel hogere ligt. Buiten het fijt om dat je frequenter prikt.

Ik begrijp het zelf ook niet bro, bij lange esters heb ik echt zelden last gehad van trenhoest. En ik heb echt al vaak tren e gezet :P

Als ik dan bij korte esters plots 2x (om maar een voorbeeld te geven) last heb op 10 injecties dan is dat procentueel een stuk hoger dan met lange esters. Misschien omdat ik bij korte esters vaker afwissel van injectiespot en niet overal gewend ben om zo vlot te injecteren. Misschien ligt het daar aan :)

Daarom je injectiespots markeren :roflol:

Daarom je injectiespots markeren :roflol:

Ik heb een aantal spots waar ik graag/vlot injecteer maar andere die ik liever niet doe... Met korte esters ben je wel genoodzaakt om af te wisselen.

Maaaar, laat me raden: je hebt nog nooit zelf een injectie gezet?

Geintje man...
Als je mn topic gelezen hebt weet je dat ook weer..

Toevallig ook 2 kuurtjes Tren E gehad en 1 keer Tren A. Alleen bij de Tren A kuurtjes wel eens hoest of prikkels in vingers en lippen enz.

Maar kan natuurlijk toeval zijn idd

Ik gebruik nu voor het eerst clomid en al na de eerste keer waren mn ogen knalrood en compleet uitgedroogd. Ik wil de clomid nu laten vallen en uitsluitend nakuren op hcg. Weet iemand wat voor schema ik hiervoor kan volgen?
3 keer per week HCG zetten. Vermits je kuur niet te lang was, denk ik dat drie weken voldoende zou zijn.
3 x 1500iu, 3 x 1000iu, 3 x 1000 iu bijvoorbeeld. Eigenlijk had je dat beter tijdens je kuur gezet maar na je kuur zal het ook voor beter herstel zorgen. Je hypofyse zal wel drie weken langer stilliggen maar je ballen zullen al een boost krijgen. Het zijn de ballen die het meestal moeilijk hebben om na een kuur weer op volle toeren te draaien.
Je kan eventueel daarna clomid op 25mg proberen. 50mg per dag is helemaal niet nodig.

Welke voorkeur geeft iedereen hier m.b.t. huid wel of niet spannen wanneer je injecteert? Nog redenen voor de keuze?

De injectiefilmpjes op internet doen ze het allemaal zonder te spannen. Ik span zelf altijd, ben wel benieuwd wat jullie doen :)

Welke voorkeur geeft iedereen hier m.b.t. huid wel of niet spannen wanneer je injecteert? Nog redenen voor de keuze?

De injectiefilmpjes op internet doen ze het allemaal zonder te spannen. Ik span zelf altijd, ben wel benieuwd wat jullie doen :)
Niet spannen, zelf traag de naald in brengen (glutes dan) en traag injecteren.

Schouder idem maar de naald dan snel erin gezien de naald kort is :p

Terug
Naar boven