popwar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 282
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het niet je eerste kuur is dan zal je je vvm gewoon behouden en beetje vet verliezen. Massawinst zal zo goed als onbestaand zijn.
Dat is heel moeilijk om te zeggen, hangt ook van je activiteit af (cardio enz..).
Wat vind je van een 4 weken cycle met test prop?
75mg 4keer per week
Hcg week 1 -5
aromasin week 1-4
3dagen na laatste injec 14 dagen 20mg nolva
Spelen met vuur wat jij doet..Dag Cools, graag je advies. Ik wil graag vruchtbaar blijven, ik weet dat mijn productie niet optimaal is.
Dus wil ik graag je anavar kuurtje van 4 weken proberen.
Wat denk jij? Hcg bijzetten of niet?
Of zal ik erna vrij snel hersteld zijn in jouw opinie?
Ik heb overigens tabs van 50 mg..
Op pagina 1 staat een kuur met 4 weken prop.
20mg anavar - 75mg test propionaat /2dagen: gedurende 4 weken voor sneller herstel en toch een goede A:E verhouding.
Nakuur 5 dagen 50mg clomid, dit 3 dagen na laatste test inject beginnen. Test kan door hcg vervangen worden.
Oftewel, hcg hoeft niet. Aromasin ook niet. Voeg anavar toe voor a:e verhouding (dan is Aromasin niet nodig). Nakuur 5 dagen chlomid.
Na wat inlezen wil ik dit doen :
week1-4 of 6 test prop 80mg eod
week 1-4 of 6 mast prop 112mg eod
week 1-5 of 7 hcg 2 x 500iu
3 dagen na laatste injec 20mg nolva voor 7dagen
Ben benieuwd of Cools het eens is met HCG bij zo'n relatief korte en lichte kuur. HCG onderdrukt in principe zelf ook. Lijkt me alleen nuttig (noodzakelijk misschien zelfs) bij langere kuren (>10 weken). Ik ga 6 weken kuren met prop en anavar. Twijfel nog over HCG, maar ik laat het denk ik achterwegen.
Lees nog steeds vaak dat lange esters (al dan niet beter) e5d of 2x /week worden gezet ivm stabiele bloedwaarden = minder sides. Lange esters zijn toch JUIST ideaal om 1x /week te pinnen..? Waar komt dit vandaan en we heeft gelijk Cools..?
Bedankt voor je uitleg. Je zou HCG dus afraden bij een cut? En je zegt daarnaast, indien ik HCG gebruik, dat ik de primo kan verhogen. Hoeveel mg moet ik dan aan denken?
(Indien ik voor de rest dan op jouw advies 75mg test en 2x 500iu HCG/pw pak)
Cools, hoe is de A/E op 125/250 sust - 500 primo -1000 hcg /week? Hoeveel test heeft jouw voorkeur?
Na wat inlezen wil ik dit doen :
week1-4 of 6 test prop 80mg eod
week 1-4 of 6 mast prop 112mg eod
week 1-5 of 7 hcg 2 x 500iu
3 dagen na laatste injec 20mg nolva voor 7dagen
Ben benieuwd of Cools het eens is met HCG bij zo'n relatief korte en lichte kuur. HCG onderdrukt in principe zelf ook. Lijkt me alleen nuttig (noodzakelijk misschien zelfs) bij langere kuren (>10 weken). Ik ga 6 weken kuren met prop en anavar. Twijfel nog over HCG, maar ik laat het denk ik achterwegen.
De kuur zal zoiezo onderdrukken. Daarom dat je ook de test p moet verlagen als je hcg gebruikt, dus komt op het zelfde neer. Alleen je ballen blijven op formaat wat dus positief is voor je herstel. Zo zie ik het toch.
Hcg onderdrukt waarschijnlijk je aanmaak iets sneller en sterker (dosisafhankelijk), maar een hoge dosis test ook. Als teelballen niet krimpen tijdens een kuur en herstel is goed is er weinig meerwaarde buiten wat ik hierboven aangeef. Ook is er mogelijk iets meer oestrogeenvorming door de hcg.
Ok , duidelijk. Tot welke hoeveelheid test kan je beter geen hcg gebruiken?
Bij mijn voorlaatste test primo kuurtje 250 250 , in de 3e week voelde ik men ballen krimpen (geen hcg) . Ben bang dat ik het deze keer ook ga voorhebben zonder hcg. Wat is dan het beste voor herstel, dat je ballen krimpen maar dat je minder onderdrukt of hcg nemen en je ballen krimpen niet maar je onderdruk wel iets meer?
En idd door dat er meer oestrogeen is met hcg had ik de mast verhoogd met 50mg per week.

Rare opmerking. Ik zou juist deken dat test flu veroorzaakt wordt omdat je immuunsysteem te vlug reageert op het middel dat je inspuit. Eigenlijk zou je volgens mij je immuunsysteem moeten temperen zoals bij een allergie.Een ander voordeel dat het heeft is dat het een immuun stimulerend effect heeft en kan test flu voorkomen in sommige gevallen. Maar dat valt vrijwel alleen voor bij hogere dosissen test of sterke androgene middelen zoals tren.
Rare opmerking. Ik zou juist deken dat test flu veroorzaakt wordt omdat je immuunsysteem te vlug reageert op het middel dat je inspuit. Eigenlijk zou je volgens mij je immuunsysteem moeten temperen zoals bij een allergie.