MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Cools. Ik heb sinds vorig jaar mei blast cruised met ongeveer iedere aas. Nu heb ik sinds 2-3 maanden eindelijk hcg in bezit en twijfel of voor de zekerheid toch te blasten en daarna normaal protocol te doen. Geld doet me er niet toe, wil met de blast bereiken dat ik daarna op normaal protocol niet te weinig zet. Ik zet nu al 2-3 maanden 2x 500iu maar merk weinig aan m'n knikkers (was die gene zonder krimping na een jaar on

Als je teelballen niet gekrompen zijn tijdens ga je weinig merken van de hcg.

En wat is de vraag? :p
 
Ohja, en wat is jouw gedachte over sups als glucosamine? Het is variërend in prijs en bij de laagste twijfel ik aan de kwaliteit en de hoogste aan t feit of t wel het geld waard is. Evt andere sups tegen blessures

Ben je beter af met collageen hydrolysaat en vitamine c
 
Beste Cools, op dit moment ben ik iets meer dan een jaar aan het blasten en cruisen. Ik gebruik dagelijks 3*1000 mg pompoenpitolie om haaruitval tegen te gaan. Een lagere dosering versnelt de haaruitval, op deze dosering lijkt het status quo te blijven...

Binnenkort ga ik OFF en ik vroeg me af wat jij me zou adviseren mbt de pompoenpitolie tijdens de PCT en daarna?

Alvast bedankt voor jouw advies!

Ok, goed om te weten.

Zeker tijdens pct en even erna blijven nemen (minimum 3 weken).
 
Als je teelballen niet gekrompen zijn tijdens ga je weinig merken van de hcg.

En wat is de vraag? :p
Of het nuttig zou zijn om voor de zekerheid een HCG blast te doen en vervolgens 2x500iu verder blijven zetten
 
125 test - 300primo gaat beter werken. Hoe lager oestrogeen hoe beter je kan cutten.
Ik had precies dezelfde vraag. Echter was ik van plan om er HCG bij te gebruiken om onderdrukking tegen te gaan. Met 125 test krijg ik nu de indruk dat ik naast de HCG dus enkel nog maar 300 primo hoef te doen. Klopt dat?
 
0mg omdat 300 mast toch wel wat doen, maar 75mg/week zou ik als minimum houden bij 300mg voor een beetje goede ratio, 125mg is ook een goede dosis.

Thnx cools!
Wat kan ik ongeveer verwachten als ik 500kcal onder onderhoud eet aan winst vvm en verlies van vet?
 
Thnx cools!
Wat kan ik ongeveer verwachten als ik 500kcal onder onderhoud eet aan winst vvm en verlies van vet?

Als het niet je eerste kuur is dan zal je je vvm gewoon behouden en beetje vet verliezen. Massawinst zal zo goed als onbestaand zijn.
 
Dat wordt te androgeen samen met parabolan. Voor de rest zit het goed.
Wat zou je dan doen? Test naar beneden?, Proviron eruit?

125 test e6d
300 primo e6d
parabolan 100 e3d

Had ook gedacht in de 5e week de primo te vervangen door mast
 
Of het nuttig zou zijn om voor de zekerheid een HCG blast te doen en vervolgens 2x500iu verder blijven zetten

Dit houd je zaakje actief en versneld mogelijk herstel als je stopt (nakuur). Het wil niet zeggen omdat je teelballen nog op formaat zijn dan LH en FSH geproduceerd worden, maar mogelijk blijven je leydig en sertoli cellen wel beter op formaat wat goed is voor je herstel.
 
Ik had precies dezelfde vraag. Echter was ik van plan om er HCG bij te gebruiken om onderdrukking tegen te gaan. Met 125 test krijg ik nu de indruk dat ik naast de HCG dus enkel nog maar 300 primo hoef te doen. Klopt dat?

Met hcg onderdruk je ook, zelfs harder (hypofyse dan). Enigste wat je doet is leydig cellen aanzetten tot aanmaak van testosteron. Dit houd de cellen actief waardoor ze mogelijk beter en sneller reageren op de nakuur en dus voor sneller herstel zorgt.

Als je hcg erbij zet moet je rekenen op 200mg totaal test, maar ook hoger oestrogeen vergelijkbaar met 250mg test. 300 primo erbij is dan voldoende.

Voor een betere cut kan test op 75mg icm hcg en indien gewenst primo wat verhogen.
 
Thnx cools!
Wat kan ik ongeveer verwachten als ik 500kcal onder onderhoud eet aan winst vvm en verlies van vet?

Dat is heel moeilijk om te zeggen, hangt ook van je activiteit af (cardio enz..).
 
Wat zou je dan doen? Test naar beneden?, Proviron eruit?

125 test e6d
300 primo e6d
parabolan 100 e3d

Had ook gedacht in de 5e week de primo te vervangen door mast


Ik zou geen parabolan doen :P

Primo vervangen door mast kan en maakt het wat androgener weer, elke 7 dagen injecteren is gewoon primo trouwens.
 
Lees nog steeds vaak dat lange esters (al dan niet beter) e5d of 2x /week worden gezet ivm stabiele bloedwaarden = minder sides. Lange esters zijn toch JUIST ideaal om 1x /week te pinnen..? Waar komt dit vandaan en we heeft gelijk Cools..?
 
Lees nog steeds vaak dat lange esters (al dan niet beter) e5d of 2x /week worden gezet ivm stabiele bloedwaarden = minder sides. Lange esters zijn toch JUIST ideaal om 1x /week te pinnen..? Waar komt dit vandaan en we heeft gelijk Cools..?
Teken zelf een grafiekje dan wordt het direct duidelijk. Niet dat het superveel uitmaakt denk ik.
 
Voor een betere cut kan test op 75mg icm hcg en indien gewenst primo wat verhogen.
Bedankt voor je uitleg. Je zou HCG dus afraden bij een cut? En je zegt daarnaast, indien ik HCG gebruik, dat ik de primo kan verhogen. Hoeveel mg moet ik dan aan denken?
(Indien ik voor de rest dan op jouw advies 75mg test en 2x 500iu HCG/pw pak)
 
Lees nog steeds vaak dat lange esters (al dan niet beter) e5d of 2x /week worden gezet ivm stabiele bloedwaarden = minder sides. Lange esters zijn toch JUIST ideaal om 1x /week te pinnen..? Waar komt dit vandaan en we heeft gelijk Cools..?
Het maakt geen drol uit voor je kuur.
 
Dacht ik dus ook.. M'n volgende blast begint zondag maar red het telkens niet met 1 spuit (lang leven Primo) en verdelen over 2x /week is ook een beetje kut (1.5ml Test verdelen over 2x week = error) Daar zat ik dus een beetje mee. Pin dan alles gewoon in 1x over 2 spots en spuitjes en klaar.
 
Cools, hoe is de A/E op 125/250 sust - 500 primo -1000 hcg /week? Hoeveel test heeft jouw voorkeur?
 
Back
Naar boven