AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools, Ik zou binnenkort terug een korte kuur methyltren doen. Ik had gedacht om dit zonder test te doen. Er word wel altijd gezegd no tren only, maar wat zou dat uitmaken voor 3-4 weken kuur? Is het niet juist door geen test te doen lopen dat ik minder kans heb op andere bijwerkingen. Het is voornamelijk belangrijk dat ik niet opblaas, vandaar het gedacht om test weg te laten.
En dan denk je. Ik pak het middel met de meeste kans op bijwerkingen

Cools ea.

Ik weet niet goed hoe ik het precies moet verwoorden, maar is het mogelijk om tijdens een kuur soort permanent 'anabool' te zijn? De situatie is namelijk als volgt:
Stats kloppen, onderhoud zou +-2900 Kcal moeten zijn.
Wanneer ik Bulk tijdens een kuur op 3000-4000Kcal kom ik zeer snel en makkelijk massa aan. Als ik probeer te cutten is het altijd een heel ander verhaal.
Vorig jaar 8 weken op 1750-2000Kcal, nog steeds toename vvm maar geen daling van vp.
Nu opnieuw: 2000-2250Kcal, vvm neemt nog steeds doe maar verlies geen vet.

Enig idee hoe dat mogelijk is? Het tart namelijk zowat alle regels.

Cools ea.

Ik weet niet goed hoe ik het precies moet verwoorden, maar is het mogelijk om tijdens een kuur soort permanent 'anabool' te zijn? De situatie is namelijk als volgt:
Wanneer ik Bulk tijdens een kuur op 3000-4000Kcal kom ik zeer snel en makkelijk massa aan. Als ik probeer te cutten is het altijd een heel ander verhaal.
Vorig jaar 8 weken op 1750-2000Kcal, nog steeds toename vvm maar geen daling van vp.

Welke middelen en doseringen gebruik(te) je?

Ben nu 10 weken aan het cutten en twee weken geleden vroeg er iemand die ik frequent zie of ik aan het bulken was :o vet verlies heb ik dan wel weer maar niet op een extreem tempo oid

Cools ea.

Als dat zeer makkelijke en snelle gainen vorig jaar begonnen is moet je nu toch al wel richting de 100 kg + gaan?

Welke middelen en doseringen gebruik(te) je?

Ben nu 10 weken aan het cutten en twee weken geleden vroeg er iemand die ik frequent zie of ik aan het bulken was :o vet verlies heb ik dan wel weer maar niet op een extreem tempo oid
Test 300 Mast 200 Tren 200.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.466
Cools, Ik zou binnenkort terug een korte kuur methyltren doen. Ik had gedacht om dit zonder test te doen. Er word wel altijd gezegd no tren only, maar wat zou dat uitmaken voor 3-4 weken kuur? Is het niet juist door geen test te doen lopen dat ik minder kans heb op andere bijwerkingen. Het is voornamelijk belangrijk dat ik niet opblaas, vandaar het gedacht om test weg te laten.

Voor 3-4 weken kan je een niet aromatiserende aas gebruiken, maar langer is niet aan te raden (zonder test) vanwege een tekort aan oestrogeen. En liefst zonder nakuur omdat je oestrogeen dan nog eens verder onderdrukt wordt.

Maar tren is iets apart, heel androgeen en zou de verhouding met oestrogeen nog sterker kunnen veranderen. Maar op lage dosis voor 3-4 weken te doen.

• #9.468
Cools ea.

Je onderhoud klopt tijdens een kuur niet meer, dit wordt bepaald door je metabolisme wat dan veranderd.

Op lager kcal kun je dus gewoon aankomen in vvm, maar ook rekening houden met vocht.

Je onderhoud klopt tijdens een kuur niet meer, dit wordt bepaald door je metabolisme wat dan veranderd.

Op lager kcal kun je dus gewoon aankomen in vvm, maar ook rekening houden met vocht.
Maar zou de vetverbranding dan niet nog steeds heel goed moeten zijn in zo'n deficit?

• #9.470
Maar zou de vetverbranding dan niet nog steeds heel goed moeten zijn in zo'n deficit?

Als je met weegschaal meet rekent die vocht bij je vet deels. Als je met huidplooimeter meet moet je de tang iets langer op de huidplooi laten staan zodat vocht niet meegerekend wordt.

Cools ben je bekend met DHB?

Het zou een DHT variant van Bold zijn. Redelijk mild en weinig bijwerkingen.

Ik wil deze in mijn bulk gaan doen icm test. Mast lijkt me dan overbodig?

En welke verhouding mast raad je aan naast 500 test?

Cools, hoe lang kan ik anavar pakken zonder dat ik erge onderdrukking/gekrompen testes krijg?

Zo lang

• #9.475
Cools ben je bekend met DHB?

Het zou een DHT variant van Bold zijn. Redelijk mild en weinig bijwerkingen.

Ik wil deze in mijn bulk gaan doen icm test. Mast lijkt me dan overbodig?

En welke verhouding mast raad je aan naast 500 test?

Heeft evenveel zin als DHT gebruiken. Dihydroboldenone is dat en komt van boldenone via 5a-reductase. Testosteron -> dihydrotestosteron, nandrolone -> dihydronandrolone.

• #9.476
Cools, hoe lang kan ik anavar pakken zonder dat ik erge onderdrukking/gekrompen testes krijg?

Persoonsafhankelijk en ligt rond 6 weken, maar als je niet wil nakuren (raad ik niet aan na anavar only ivm verdere oestrogeenonderdrukking) zou ik 4 weken aanhouden.

Heeft evenveel zin als DHT gebruiken. Dihydroboldenone is dat en komt van boldenone via 5a-reductase. Testosteron -> dihydrotestosteron, nandrolone -> dihydronandrolone.

En mijn laatste vraag betreft dosis mast langs 500 test?

Cools ea.

Ik ben in 6 weken cutten op 2200-2600 kcal 6 kg aangekomen en droger geworden, nu aan het bulken op 4k kcal en ben al 2 weken zelfde gewicht:thinking:

Terug
Naar boven