- Waardering
- 2.952
Weet jij een naam of merk die de test ondersteund tijdens onderdrukking? ik bedoel geen wortelensap of een ui maar een serieues supplement.
Bedankt alvast heh!
l-dopa, mucuna pruriens.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet jij een naam of merk die de test ondersteund tijdens onderdrukking? ik bedoel geen wortelensap of een ui maar een serieues supplement.
Bedankt alvast heh!
Hmm, ik weet niet of hij een te lage test level heeft. Hij heeft geen te laag libido, en volgens mij heeft hij ook geen last van andere low-testgerelateerde aandoeningen. We zullen het meemakenIs het niet zo dat de kans er heel dik inzit dat ie dan na de tijd dat wat ie heeft gewonnen ook zo'n beetje weer verliest? Zeker als ie echt heel lage testlevels heeft?

"Niet naar kcal alleen zien, maar wat je eet"? Wat bedoel je?Nou je gaat sowieso meer honger krijgen door sterke verhoging van de anabole processen. Ik raad aan zoveel als je kan eten te eten. Niet naar kcal alleen zien, maar wat je eet.
Hoe meer je eet (en traint natuurlijk), hoe meer spiermassa.
Hmm, ik weet niet of hij een te lage test level heeft. Hij heeft geen te laag libido, en volgens mij heeft hij ook geen last van andere low-testgerelateerde aandoeningen. We zullen het meemaken
"Niet naar kcal alleen zien, maar wat je eet"? Wat bedoel je?
moet je na de kuur hetzelfde blijvende eten aan hoeveelheid?
Honger verminderd sowieso na je kuur.Daar ben ik het niet mee eens. Als voorbeeld geef ik mijn broertje. Hij heeft een snelle stofwisseling (denk aan 4000 kcal op 76kg). Om spieren aan te komen is het bij hem voordelig om 4500 kcal te eten. Dit krijgt hij nooit elke dag voor elkaar zonder te cheaten met bijv. chocolademelk. Als hij qua honger naar zijn lichaam zou luisteren, zou hij gemiddeld gezien niet boven de 4000 kcal per dag uitkomen en dus minder spiermassa kweken. Laat staan als hij AAS zou gaan gebruiken en dus nog meer zou moeten eten.Je kan dezelfde kcal uit een hoeveelheid wit brood bv halen of uit meergranen. Maar gezondheidsgezien is de keuze voor de hand.
Zelfde is ook voor soorten vetten, fruit, groenten, enz... Walnoten bv bevatten de hoogste hoeveelheid omega 3 van alle noten (andere bevatten vrijwel niets). Gezien omega 3 goede effecten op de vetverbranding hebben is dt de betere keuze.
Dus zoveel eten als je kan, maar gezond en high protein.
---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 19:45 ----------
Eten zoveel je kanHonger verminderd sowieso na je kuur.
Er is een reden waarom een mens honger heeft en dat dit gestimuleert wordt door hard werk, training en aas.
Het is een hormonaal proces. Hormonen worden afgescheiden die je lichaam (hersenen) vertellen dat je honger hebt.
Deze hormonale processen hangt af van metabolisme en anabole processen. Meer eten dan je honger hebt is niet positief, want je lichaam heeft ook rust nodig (de tijd nodig) om alles te verwerken.
Dus ik raad altijd aan, zoals bij alles, te luisteren naar je lichaam.
Daar ben ik het niet mee eens. Als voorbeeld geef ik mijn broertje. Hij heeft een snelle stofwisseling (denk aan 4000 kcal op 76kg). Om spieren aan te komen is het bij hem voordelig om 4500 kcal te eten. Dit krijgt hij nooit elke dag voor elkaar zonder te cheaten met bijv. chocolademelk. Als hij qua honger naar zijn lichaam zou luisteren, zou hij gemiddeld gezien niet boven de 4000 kcal per dag uitkomen en dus minder spiermassa kweken. Laat staan als hij AAS zou gaan gebruiken en dus nog meer zou moeten eten.
Heb je een link waar je deed 2 producten voordelig kan aaanschaffen? Bedankt alvast!

Als hij een snelle stofwisseling heeft zal hij ook meer honger hebben![]()
En cheaten hoort er gewoon bij. Algemeen gezond eten, dus goede basis, en regelmatig gewoon wat lekkers eten. Kan geen kwaad.
En aas zorgt voor een betere opname van voeding plus natuurlijk verhoogde anabole processen. Dus dan kom je bij met hetzelfde aantal aan kcal dan je normaal zou eten.
Los daarvan kan je altijd het beste je meeste kcal uit gezonde voeding halen. Deze bevatten gewoon meer gezonde voedingsstoffen die veel voordelen voor je lichaam hebben. Dus daarom is kcal niet zo belangrijk.
---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 22:00 ----------
L-dopa zit in mucuna pruriens.
ajb
http://www.deonlinedrogist.nl/bonusan-mucuna-pruriens-capsules-p-1647.html
Nou nee dus, want met zijn honger zou hij ongeveer 3500 kcal eten, terwijl hij 4500 kcal binnen moet krijgen. Groot verschil. Bovendien eet hij alleen maar troep want dat vult minder. Als hij gezonder zou eten (voornamelijk koolhydraten uit "goede bronnen" zoals rijst etc.), zou hij nog minder kunnen eten. Conclusie, je kunt je hongergevoel niet altijd koppelen aan hoeveel je moet eten. Er zijn zat mensen bij mij op de sportschool die niet goed groeien. Ik zeg hun dan dat ze meer moeten gaan eten, maar dan zeggen ze "maar ik eet al meer dan dat ik honger heb". Dit terwijl het wel duidelijk is dat ze niet boven onderhoud eten. Ik vind het dan onzin om je behoefte te koppelen aan je hongergevoel. Je kunt beter je intake koppelen aan je verbranding.Als hij een snelle stofwisseling heeft zal hij ook meer honger hebben![]()
En cheaten hoort er gewoon bij. Algemeen gezond eten, dus goede basis, en regelmatig gewoon wat lekkers eten. Kan geen kwaad.
En aas zorgt voor een betere opname van voeding plus natuurlijk verhoogde anabole processen. Dus dan kom je bij met hetzelfde aantal aan kcal dan je normaal zou eten.
Los daarvan kan je altijd het beste je meeste kcal uit gezonde voeding halen. Deze bevatten gewoon meer gezonde voedingsstoffen die veel voordelen voor je lichaam hebben. Dus daarom is kcal niet zo belangrijk.
---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 22:00 ----------
L-dopa zit in mucuna pruriens.
ajb
http://www.deonlinedrogist.nl/bonusan-mucuna-pruriens-capsules-p-1647.html
Nou nee dus, want met zijn honger zou hij ongeveer 3500 kcal eten, terwijl hij 4500 kcal binnen moet krijgen. Groot verschil. Bovendien eet hij alleen maar troep want dat vult minder. Als hij gezonder zou eten (voornamelijk koolhydraten uit "goede bronnen" zoals rijst etc.), zou hij nog minder kunnen eten. Conclusie, je kunt je hongergevoel niet altijd koppelen aan hoeveel je moet eten. Er zijn zat mensen bij mij op de sportschool die niet goed groeien. Ik zeg hun dan dat ze meer moeten gaan eten, maar dan zeggen ze "maar ik eet al meer dan dat ik honger heb". Dit terwijl het wel duidelijk is dat ze niet boven onderhoud eten. Ik vind het dan onzin om je behoefte te koppelen aan je hongergevoel. Je kunt beter je intake koppelen aan je verbranding.
Met gezonde voeding zou hij met zijn metabolisme meer eten om het hongergevoel te stoppen.Cools is het niet een idee dat je een website maakt met een duidelijke structuur en daar je bevindingen upload. Dit topic wordt alleen maar groter waardoor je het overzicht verliest

@Cools: Je geeft best veel goede info, maar naar je lichaam luisteren qua voedselbehoefte?
Als ik 20 komkommers eet zit ik vol, als ik 1 magnum eet heb ik nog honger, wat Kcal betreft is een magnum toch een stuk meer....

Vind het ook jammer dat hij dat zegt, want het is de grootste onzin@Cools: Je geeft best veel goede info, maar naar je lichaam luisteren qua voedselbehoefte?
Als ik 20 komkommers eet zit ik vol, als ik 1 magnum eet heb ik nog honger, wat Kcal betreft is een magnum toch een stuk meer....

cools had even een vraag.
als je 8 weken 400 deca spuit ipv 200 gaat je herstel dan ook langer zijn?
Ik denk persoonlijk van niet aangezien het toch plat ligt maar denk dat jij meer weet..
Vind het ook jammer dat hij dat zegt, want het is de grootste onzin![]()
Hoe meer en/of hoe langer je gebruikt, hoe trager en moeilijker het herstel.
De theorie plat is toch plat klopt niet.
---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 18:31 ----------
Vergelijk het met dat een mens aanvoelt wanneer zijn lichaam moe is, wanneer je voldoende getraind hebt en rust nodig hebt, wanneer stress teveel wordt en natuurlijk wanneer je honger hebt.
Als je goed leert luisteren dan weet je (met de nodige info en ervaring ook) wat je nodig hebt.