MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
Onderdosering is een veronderstelling waar je niet vanuit kan gaan.

30mg per dag, heb dit genoeg getest.

Best 10mg per inname verdeeld over de dag. Ga je het meeste aan hebben gezien de active life van 8u. Zo heb je constant actieve stof beschikbaar.

Oestrogeen zal inderdaad verlaagt worden. Niet alleen vanwege binding aan aromatase, maar je eigen testosteron daalt dus minder omzetting.

Gewoon standaard kuurschema.
Thx bro, ik waardeer je hulp. Ik zal laten weten wat zn resultaten zijn, maar veel zullen we er niet aan hebben want het is niet bepaalt een gevorderde. Hehe. Het is iemand die amper spiermassa aankomt, no matter what. Dem genetics... Zal erg ongevoelig zijn voor insuline en lage test of w/e. Hij wilt nu eindelijk wat resultaat zien voor zijn harde werken.

Thx bro, ik waardeer je hulp. Ik zal laten weten wat zn resultaten zijn, maar veel zullen we er niet aan hebben want het is niet bepaalt een gevorderde. Hehe. Het is iemand die amper spiermassa aankomt, no matter what. Dem genetics... Zal erg ongevoelig zijn voor insuline en lage test of w/e. Hij wilt nu eindelijk wat resultaat zien voor zijn harde werken.

Is het niet zo dat de kans er heel dik inzit dat ie dan na de tijd dat wat ie heeft gewonnen ook zo'n beetje weer verliest? Zeker als ie echt heel lage testlevels heeft?

Cools,

Je bent natuurlijk geen dokter, maar ik vind het toch wel interessant om dit aan jou te vragen.
2weken geleden op zaterdag heb ik mijn 4 injectie gezet (250mg test/200mg primo).
Die zelfde dag heb ik op een festival buikgriep opgelopen, een bacterie in me darmen.
De maandag erna heb ik me helemaal leeg gekotst/gescheten.
Niks kunnen eten, de dagen erna waren ook helemaal kloten.
Elke keer als ik gegeten had zat ik gelijk vol, heel de dag een opgeblazen gevoel.
Die zaterdag voelde ik me al iets beter, dus heb ik met me eigenwijze hoofd toch de 5e injectie gezet.
De maandag erna was het nog steeds niet veel beter, kon nog steeds niet goed eten.
Na een klein btje eten zat ik gelijk 5uur lang vol.

Dinsdag toch maar naar de dokter gegaan, aangezien het al 8 dagen lang duurde.
Van de dokter kreeg ik antibiotica (ciprofloxacine) voor 10 dagen.
4 dagen later op zondag had ik nergens meer last van, eetlust was 100% terug kon elke 2uur weer eten.
Echter duurde dit maar 4 dagen tot afgelopen woensdag.
Donderdag kreeg ik weer last van misselijkheid en een opgeblazen gevoel.
Dit was trouwens mijn laatste dag antibiotica.
Nu op zaterdag ben ik dus 2 dagen gestopt met de antibiotica, maar m'n eetlust is nog steeds k*t.
Totaal geen honger heel de dag een opgeblazen gevoel, als ik iets te veel eet moet ik gelijk kotsen.

Wat ik me afvraag is, waarom blijft het toch zo lang hangen?
Is dat puur om dat ik on ben? En mijn weerstand een stuk lager is?
Kan ik nu wel off gaan en gaan nakuren?
Of is het misschien verstandig om een trt dosis te zetten, tot alles weer helemaal in orde is?

Gewicht is overigens van 106 naar 98 kilo gegaan in die week :(
Gewicht nu 101 kilo.

Cools,

Je bent natuurlijk geen dokter, maar ik vind het toch wel interessant om dit aan jou te vragen.
2weken geleden op zaterdag heb ik mijn 4 injectie gezet (250mg test/200mg primo).
Die zelfde dag heb ik op een festival buikgriep opgelopen, een bacterie in me darmen.
Elke keer als ik gegeten had zat ik gelijk vol, heel de dag een opgeblazen gevoel.
Die zaterdag voelde ik me al iets beter, dus heb ik met me eigenwijze hoofd toch de 5e injectie gezet.
De maandag erna was het nog steeds niet veel beter, kon nog steeds niet goed eten.

4 dagen later op zondag had ik nergens meer last van, eetlust was 100% terug kon elke 2uur weer eten.
Nu op zaterdag ben ik dus 2 dagen gestopt met de antibiotica, maar m'n eetlust is nog steeds k*t.
Totaal geen honger heel de dag een opgeblazen gevoel, als ik iets te veel eet moet ik gelijk kotsen.

Of is het misschien verstandig om een trt dosis te zetten, tot alles weer helemaal in orde is?

Gewicht nu 101 kilo.
Als het lang duurt zou ik off gaan en na een maand weer beginnen, zonde van je lichaam en gear.

Onderdosering is een veronderstelling waar je niet vanuit kan gaan.

30mg per dag, heb dit genoeg getest.

Als je de dosering verdeelt krijg de lever toch ook vaker een opdonder dan 1 keer? als je 30 mg tegelijk inneemt hou je toch na leverpassage meer actieve stof over dan 3x 10?
Ik begrijp niet waarom het ook geen zin heeft om er geen natuurlijke test booster bij te nemen zodat je tenminste je test spiegel niet erg gaat onderdrukken?

Cools,

Gewicht nu 101 kilo.

Het probleem bij aas gebruik is dat dit een negatief effect heeft op het immuunsysteem. Daarom test-flu en meer vatbaar aan bepaalde infecties/ziektes.

Ik raad je aan immunix te nemen, 4 per dag tot het over is en dan 2 per dag de gehele kuur. Dit werkt perfect tijdens een kuur om het immuunsysteem op pijl te houden.

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 18:10 ----------

Als je de dosering verdeelt krijg de lever toch ook vaker een opdonder dan 1 keer? als je 30 mg tegelijk inneemt hou je toch na leverpassage meer actieve stof over dan 3x 10?
Ik begrijp niet waarom het ook geen zin heeft om er geen natuurlijke test booster bij te nemen zodat je tenminste je test spiegel niet erg gaat onderdrukken?

Nee, niet perse. Hierdoor krijgt de lever meer tijd om de stof te verwerken. Met een enkele dosis heeft deze een grotere hoeveelheid te verwerken en is er na 8u geen actieve stof meer aanwezig.

Je kan een test booster nemen, maar dan ben je beperkt. Want meeste werken op het anti-oestrogene principe en dit heeft geen nut bij anavar only of andere aas.

In mijn topic test booster staan andere mogelijkheden.

Het probleem bij aas gebruik is dat dit een negatief effect heeft op het immuunsysteem. Daarom test-flu en meer vatbaar aan bepaalde infecties/ziektes.

Ik raad je aan immunix te nemen, 4 per dag tot het over is en dan 2 per dag de gehele kuur. Dit werkt perfect tijdens een kuur om het immuunsysteem op pijl te houden.

Thnx cools, zal is kijken of ik er aan kan komen.
Kom het vooral tegen bij Belgische apotheken.

In alle Belgische apotheken te verkrijgen of gewoon online bestellen ;)

http://www.farmaline.nl/drogisterij/zoeken/imunixx 100/?gclid=CKKx_OKf1bcCFfMbtAodk0wAnw

http://forum.dutchbodybuilding.com/f135/beta-glucan-stimulates-immune-system-259498/

Wat ook kan is sambucol, een vlierbessenextract. Werkt iets minder sterk weliswaar, maar mss voldoende.

http://www.deonlinedrogist.nl/sambucol-vlierbes-softgel-capsules-p-16303.html

The effect of Sambucol, a black elderberry-based, natural product, on the production of human cytokines: I. Inflammatory cytokines.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11399518

Laatst bewerkt:

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 18:10 ----------

Nee, niet perse. Hierdoor krijgt de lever meer tijd om de stof te verwerken. Met een enkele dosis heeft deze een grotere hoeveelheid te verwerken en is er na 8u geen actieve stof meer aanwezig.

Je kan een test booster nemen, maar dan ben je beperkt. Want meeste werken op het anti-oestrogene principe en dit heeft geen nut bij anavar only of andere aas.

In mijn topic test booster staan andere mogelijkheden.

Ik heb het gelezen Cools maar nu weet ik nog steeds niet wat ik zou kunnen pakken om mijn kans op libido dip door anavar tegen te gaan?
Alleen maar Vit D?

Ik heb het gelezen Cools maar nu weet ik nog steeds niet wat ik zou kunnen pakken om mijn kans op libido dip door anavar tegen te gaan?
Alleen maar Vit D?

Libido dip door anavar komt door verlaging van oestrogeen. Dus in prinipe alleen fyto-oestrogenen kunnen helpen hierbij. Of een test booster die test stimuleert tijdens onderdrukking, geen anti-oestrogenen dus.

Vraag is of dit bij 30mg per dag gaat gebeuren.

Cools,

Hoe vergelijk je winstrol - anavar mg per mg?
Dus androgeen - anabool en herstel/ onderdrukking.
Waarom kies je bvb voor 4 weken anavar 30 mg per dag en niet voor 4 weken winstrol 30 mg per dag?

Ben hier erg benieuwd naar.

Ik zou winstrol zoiezo al links laten liggen voor het effect op je gewrichten alleen al...

Cools,

Hoe vergelijk je winstrol - anavar mg per mg?
Dus androgeen - anabool en herstel/ onderdrukking.
Waarom kies je bvb voor 4 weken anavar 30 mg per dag en niet voor 4 weken winstrol 30 mg per dag?

Ben hier erg benieuwd naar.

Ongeveer hetzelfde, alleen is winstrol zeer slecht voor de gewrichten. Daarom anavar.

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 17:09 ----------

Ik zou winstrol zoiezo al links laten liggen voor het effect op je gewrichten alleen al...

idd.

Best 10mg per inname verdeeld over de dag. Ga je het meeste aan hebben gezien de active life van 8u. Zo heb je constant actieve stof beschikbaar.

Oestrogeen zal inderdaad verlaagt worden. Niet alleen vanwege binding aan aromatase, maar je eigen testosteron daalt dus minder omzetting.

Gewoon standaard kuurschema.
Wat ik me wel afvraag... Hoe kom je 4 kg lichaamsgewicht aan in 4 weken, als je maar 500 kcal boven onderhoud eet? Je kunt dan in theorie toch maar ongeveer de helft aankomen? Is het dan niet slimmer om 1000 kcal boven onderhoud te eten, zeker omdat je bij anavar toch niet snel veel vet aankomt.

Is dat de enige reden Cools?
Ook hoor je vaak dat je anavar hoger moet en langer kan doseren is dit terrecht, maw kan je dit onderbouwen?
Hoeveel tijd raad je min aan tussen Oral kuurtjes van 4 weken?

Wat ik me wel afvraag... Hoe kom je 4 kg lichaamsgewicht aan in 4 weken, als je maar 500 kcal boven onderhoud eet? Je kunt dan in theorie toch maar ongeveer de helft aankomen? Is het dan niet slimmer om 1000 kcal boven onderhoud te eten, zeker omdat je bij anavar toch niet snel veel vet aankomt.

Nou je gaat sowieso meer honger krijgen door sterke verhoging van de anabole processen. Ik raad aan zoveel als je kan eten te eten. Niet naar kcal alleen zien, maar wat je eet.

Hoe meer je eet (en traint natuurlijk), hoe meer spiermassa.

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 20:45 ----------

Is dat de enige reden Cools?
Ook hoor je vaak dat je anavar hoger moet en langer kan doseren is dit terrecht, maw kan je dit onderbouwen?
Hoeveel tijd raad je min aan tussen Oral kuurtjes van 4 weken?

Dat raden mensen altijd aan bij aas die niet omzetten naar oestrogeen (toevallig). Dit omdat vochtmassa stuk beperkter blijft, dus denken mensen minder spiermassa.

2 a 3 maanden rust tussen de kuurtjes. Best 4 a 6 maanden in principe.

Nou je gaat sowieso meer honger krijgen door sterke verhoging van de anabole processen. Ik raad aan zoveel als je kan eten te eten. Niet naar kcal alleen zien, maar wat je eet.

Hoe meer je eet (en traint natuurlijk), hoe meer spiermassa.

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 20:45 ----------

Dat raden mensen altijd aan bij aas die niet omzetten naar oestrogeen (toevallig). Dit omdat vochtmassa stuk beperkter blijft, dus denken mensen minder spiermassa.

2 a 3 maanden rust tussen de kuurtjes. Best 4 a 6 maanden in principe.

Iedereen zegt altijd maar van minder dan 60 mg heeft geen zin of merken er niks van behalve een backpump en wat kracht, geen spiermassa eigenlijk.
Dus dat is niet waar en liegen dus?

Liegen is wat overdreven ;) Misleid zullen we zeggen.

Libido dip door anavar komt door verlaging van oestrogeen. Dus in prinipe alleen fyto-oestrogenen kunnen helpen hierbij. Of een test booster die test stimuleert tijdens onderdrukking, geen anti-oestrogenen dus.

Vraag is of dit bij 30mg per dag gaat gebeuren.

Weet jij een naam of merk die de test ondersteund tijdens onderdrukking? ik bedoel geen wortelensap of een ui maar een serieues supplement.

Bedankt alvast heh!

Terug
Naar boven