- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je daar een bron voor? Ben er wel benieuwd naar@Cools:
Ik heb last van mijn aanhechtingen in mijn borst en schouders.
Nu denk ik aan Deca ipv primo gecombineerd met TestE
Ik denk ook dat je met Deca ook meer massa opbouwt dan met Primo. daarbij is Deca safer voor de prostaat en haren.
Als nakuur ook 10 dagen clomid?
Dus Test-Deca 250-200
Bedankt!
---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 19:08 ----------
Helpt anavar only ook om blessures sneller te doen herstellen?

Cools,
Ik heb nog steeds, 3 weken na de laatste inject, 4kg over.
Wat me wel opviel is dat ik niet zo heel veel krachtwinst heb geboekt.
Daarom dacht ik aan een volgende kuurtje, ook voor 6 weken:
Test-e 375mg
Anavar 40mg/dag 6 weken
Ik hoop hiermee toch dezelfde winst te boeken als test-e/primo.
Het is meer belasting voor je lever, dat wel, maar je hoeft ook niet zoveel olie in je lichaam te duwen...
anavar is duur, maar kost evenveel als primo voor die zelfde aantal weken.
In je openingspost stel je zelf dat een kleine dosis testosteron en anavar gelijk is aan een megadosis testosteron.
Volgend kuurtje kan dit wel zijn, hangt van veel factoren af.
Maar ivm dosis klopt wel ja. 250test e en 30mg anavar dan.@Cools:
Ik heb last van mijn aanhechtingen in mijn borst en schouders.
Nu denk ik aan Deca ipv primo gecombineerd met TestE
Ik denk ook dat je met Deca ook meer massa opbouwt dan met Primo. daarbij is Deca safer voor de prostaat en haren.
Als nakuur ook 10 dagen clomid?
Dus Test-Deca 250-200
Bedankt!
---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 19:08 ----------
Helpt anavar only ook om blessures sneller te doen herstellen?

Heb je daar een bron voor? Ben er wel benieuwd naar![]()
In de tabel zie je effect op prostaat.Wat voor soort actie zou er genomen moeten worden indien er toch gyno ontstaat tijdens de cycle? Test omlaag?
Wat voor soort actie zou er genomen moeten worden indien er toch gyno ontstaat tijdens de cycle? Test omlaag?
Dus 200test-250primo. Indien nog teveel oestrogeen 150test-300primo.wil niet voor me beurt spreken maar vlgns mij is het zo dat wanneer je gevoelige tepels krijgt en schijfjes beginnen te vormen onder je tepel, dat je het beste dan 10 mg (weet dosis niet zeker) nolva kan mee laten lopen met je kuur...
Cools,
Kun je de anti oestorgenen werking van primo en mast met elkaar vergelijken?
Zijn deze ongeveer gelijk?
Behalve dat primo anaboler is dan mast.
Heb je geen studies waar je zelf onderzocht hebt welke invloed mangosteen nu juist heeft op de resultaten van een kuur?
Als je last krijgt van die sides (gyno of vocht) die veroorzaakt worden door teveel oestrogeenomzetting en je neemt mangosteen, wat mag je dan verwachten?
Cools,
je ziet vaak dat Masteron wordt aangeraden bij een cut kuur. Is dit door de hechting aan het aromatase enzym? Kan dit dan ook vervangen worden door een gelijke dosis primo bijvoorbeeld? Welk van de twee is anaboler? Of maakt dat weinig uit in cut kuur?
Ik bedoel een kuurtje als volgt
1-12: 250mg test e pw
1-12: 400mg masteron pw
1-10: 200mg tren e pw
Zou het dan slim zijn om de masteron te vervangen door primo? Misschien dat je zo wat meer masse kan pakken?
Cools,
je ziet vaak dat Masteron wordt aangeraden bij een cut kuur. Is dit door de hechting aan het aromatase enzym? Kan dit dan ook vervangen worden door een gelijke dosis primo bijvoorbeeld? Welk van de twee is anaboler? Of maakt dat weinig uit in cut kuur?
Ik bedoel een kuurtje als volgt
1-12: 250mg test e pw
1-12: 400mg masteron pw
1-10: 200mg tren e pw
Zou het dan slim zijn om de masteron te vervangen door primo? Misschien dat je zo wat meer masse kan pakken?
Cools, welke maca is 't beste om prostaatbijwerkingen tegen te gaan en waar haal je die vandaan? Bij de DA hier geweest maar die vent keek me aan alsof ik een pratende slingeraap was.

@Cools: Je hebt het vaak over Red Maca. maar Red Maca helpt helemaal niet tegen dht verlagingen.
Red Maca helpt je libido een beetje, voor de rest toch niks
Heb je ander bewijs hiervoor?
Zie onderstaande link
http://en.wikipedia.org/wiki/Lepidium_meyenii
Komt eraan.