XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.663
Cools je zegt dat ik winstol maar 4 weken mag pakken ivm levertoxiciteit maar is 20mg voor 7weken wel te doen aangezien dit een zeer lage dosering is?
Ik drink namelijk geen alcohol en gebruik geen drugs.

Met alcohol en drugs 4 wkn ...anders 14..

Met alcohol en drugs 4 wkn ...anders 14..
Cools je zegt dat ik winstol maar 4 weken mag pakken ivm levertoxiciteit maar is 20mg voor 7weken wel te doen aangezien dit een zeer lage dosering is?

Iemand die een beetje om zijn lichaam geeft, gebruikt ook geen drugs, rookt niet en drinkt ook geen alcohol.

AAS is al schadelijk genoeg. Dat is mijn mening.

mrrajs(2).jpg
your my kind of guy....see you at the bar

Laatst bewerkt:
Cools,

Ik zit in de 5 week 400 DHB-500 test-200 mast (mast sinds donderdag gedropt) en de 4e week van hgh 5iu maar heb extreem last van vocht. Ik weet dat hgh wat bloat kan geven maar het is nu extreem, denk eerder dat dit door te hoog e2 komt. Ik let wel op m'n kalium en natrium inname maar heeft er minimaal effect op. Linker tepel heeft gyno.

Ik heb ook aro liggen. Welke doseringen raad jij aan en heb je wat extra tips tegen deze bloat?

• #9.670

6 weken kan ook, maar niet gecombineerd met andere middelen. Orals only geef ik altijd 4 weken aan omdat je dan niet hoeft na te kuren en sneller hersteld.

En als je toch al injecteert waarom zou je dan nog orals erbij doen.

• #9.671
Cools,

Ik zit in de 5 week 400 DHB-500 test-200 mast (mast sinds donderdag gedropt) en de 4e week van hgh 5iu maar heb extreem last van vocht. Ik weet dat hgh wat bloat kan geven maar het is nu extreem, denk eerder dat dit door te hoog e2 komt. Ik let wel op m'n kalium en natrium inname maar heeft er minimaal effect op. Linker tepel heeft gyno.

Ik heb ook aro liggen. Welke doseringen raad jij aan en heb je wat extra tips tegen deze bloat?

DHB? Dihydroboldenone?

Test verlagen naar 350mg en mast op 300mg (verhoudingen kan je verder aanpassen indien nodig), maar eerst moet ik zeker weten wat die DHB is.

DHB? Dihydroboldenone?

Test verlagen naar 350mg en mast op 300mg (verhoudingen kan je verder aanpassen indien nodig), maar eerst moet ik zeker weten wat die DHB is.

Inderdaad Dihydroboldenone

Dht variant van Bold, heerlijk spul alleen de PIP is niet te harden :p

Laatst bewerkt:
dus cools bij een test250 deca200 kuur kan winstrol geen synergetisch effect geven?
Ik denk dan vooral aan SHBG verlaging(kan ook met proviron) en ook aan dat winstrol goed met test werkt(bewezen combinatie)
Bij voorbaat dank!

Hoi cools. Vanwege werk heb ik 1,5 week geen hcg kunnen zetten (durfde t niet mee te nemen naar het buitenland). Er voor altijd 500iu e3d. Merk toch wel atrofie vd ballen nu. Hoeveel IU stel jij voor om nu te zetten? Gewoon 500 weer aanhouden of iets hoger? Kuur duurt nog 4 weken.

Helemaal niets aan veranderen, gaat perfect.

Nu zit ik in week 4 en ben de laatste week maar 0.2 kg aangekomen.
Ik heb de dosering test ietsjes verhoogd.

-Test 375
-Deca 125
-Mast 200

Waarschijnlijk gooi ik de mast op 300 om iets droger te kunnen worden.

-Test 375
-Deca 125
-Mast 200

Beter gewoon je calorieën opschroeven ipv je gear

-Test 375
-Deca 125
-Mast 200

Ik denk niet dat je zichtbaar droger word van 100mg mast

Terug
Naar boven