- Waardering
- 2.952
Niet veel, betwijfel of het een goede anabole waarde heeft bij mensen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik ben ook droger geworden, meer definitie. Borst gaat goed vooruit qua massa en vorm. Wellicht dat het goed reageert op het beetje deca.2.7 kg in 2 weken tijd. Ik ben ook droger geworden, meer definitie. Borst gaat goed vooruit qua massa en vorm. Wellicht dat het goed reageert op het beetje deca.
Cools je zegt dat ik winstol maar 4 weken mag pakken ivm levertoxiciteit maar is 20mg voor 7weken wel te doen aangezien dit een zeer lage dosering is?
Ik drink namelijk geen alcohol en gebruik geen drugs.
Cools je zegt dat ik winstol maar 4 weken mag pakken ivm levertoxiciteit maar is 20mg voor 7weken wel te doen aangezien dit een zeer lage dosering is?
Ik drink namelijk geen alcohol en gebruik geen drugs.
Cools,
Ik zit in de 5 week 400 DHB-500 test-200 mast (mast sinds donderdag gedropt) en de 4e week van hgh 5iu maar heb extreem last van vocht. Ik weet dat hgh wat bloat kan geven maar het is nu extreem, denk eerder dat dit door te hoog e2 komt. Ik let wel op m'n kalium en natrium inname maar heeft er minimaal effect op. Linker tepel heeft gyno.
Ik heb ook aro liggen. Welke doseringen raad jij aan en heb je wat extra tips tegen deze bloat?
DHB? Dihydroboldenone?
Test verlagen naar 350mg en mast op 300mg (verhoudingen kan je verder aanpassen indien nodig), maar eerst moet ik zeker weten wat die DHB is.

Nu zit ik in week 4 en ben de laatste week maar 0.2 kg aangekomen.
Ik heb de dosering test ietsjes verhoogd.
-Test 375
-Deca 125
-Mast 200
Waarschijnlijk gooi ik de mast op 300 om iets droger te kunnen worden.
Nu zit ik in week 4 en ben de laatste week maar 0.2 kg aangekomen.
Ik heb de dosering test ietsjes verhoogd.
-Test 375
-Deca 125
-Mast 200
Waarschijnlijk gooi ik de mast op 300 om iets droger te kunnen worden.
sinds wanneer word je droger door aas?Ik denk niet dat je zichtbaar droger word van 100mg mast

Ik denk niet dat je zichtbaar droger word van 100mg mast