MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools wat is een goede verhouding Test deca (mast?) icm hgh.

Weeg op het moment 100kg 8% maar het is dit jaar tijd om echt flink massa aan te zetten.

Herstel hoef ik niet naar te kijken want zit aan TRT.

Kun je verder wat sterke cycles opnoemen met een goede a/e verhouding voor iemand met al flink wat massa. Tren uitgesloten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.702
  • #9.703
Cools wat is een goede verhouding Test deca (mast?) icm hgh.

Weeg op het moment 100kg 8% maar het is dit jaar tijd om echt flink massa aan te zetten.

Herstel hoef ik niet naar te kijken want zit aan TRT.

Kun je verder wat sterke cycles opnoemen met een goede a/e verhouding voor iemand met al flink wat massa. Tren uitgesloten.

350 test - 200 deca - 200 mast

Als je liever hoger doseert kan test en mast hoger, deca zou ik niet te hoog doen icm hgh.

De cycles die ik aanraad zijn niet de doseringen die jij wil nemen vermoed ik :p Maar ik kan altijd een goede verhouding tussen middelen aanraden.

350 test - 200 deca - 200 mast

Als je liever hoger doseert kan test en mast hoger, deca zou ik niet te hoog doen icm hgh.

De cycles die ik aanraad zijn niet de doseringen die jij wil nemen vermoed ik :p Maar ik kan altijd een goede verhouding tussen middelen aanraden.

Super, dankje man!

En wat trouwens tegen de prolactine stijging van deca?

Wat is het verband tussen hgh en deca dan? Ben benieuwd! :)

• #9.709
En wat trouwens tegen de prolactine stijging van deca?

Wat is het verband tussen hgh en deca dan? Ben benieuwd! :)

Alle aas hebben een effect op dopamine en serotonine wat een effect op prolactine heeft. De androgene en oestrogene werking oa bepalen wat voor uitwerking er uiteindelijk is.

Increased dopaminergic and 5-hydroxytryptaminergic activities in male rat brain following long-term treatment with anabolic androgenic steroids

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiw4vPP67bVAhUOfFAKHV6TA-cQFghqMAc&url=https://uu.diva-portal.org/smash/get/diva2:172399/FULLTEXT01.pdf&usg=AFQjCNEX79V-pNfXJhM6lX7xW-KHa5v8lQ

Stimulatie van de groeihormoonafgifte en toedienen van groeihormoon verhogen mogelijk ook prolactine (en receptors).

Effects of growth hormone secretagogues on prolactin release in anesthetized dwarf (dw/dw) rats. - PubMed - NCBI

Effect of growth hormone on prolactin receptors and on estrogen receptors in the liver of prepubertal rats - ScienceDirect

Als je middelen gaat combineren wordt het weer moeilijker te bepalen wat de uitwerking is.

Effects of anabolic-androgens on brain reward function

Heb m'n bloedwaarden laten testen.
Zie dat de leverwaarden licht verhoogd zijn als ook een verminderde nierfunctie.
Vallen deze waardes mee? Of toch best verder laten herstellen?

9cf9f580f500fcad8617af3daa89a964.png

053c3dabf5234fc6f82855054b845a4d.png

110a4693416b84ab4d69b73173952da0.png

Zie dat de leverwaarden licht verhoogd zijn als ook een verminderde nierfunctie.

Je complete NAW gegevens staan in die PDF, lijkt me niet zo handig om dit open en bloot op het internet te gooien, zeker niet gezien je uit BE komt... :eek:

En de bloedtest was hoelang na je cruise inject?

9cf9f580f500fcad8617af3daa89a964.png

053c3dabf5234fc6f82855054b845a4d.png

110a4693416b84ab4d69b73173952da0.png
toevallig tren gebruikt? uit wat bestond je blast?

Terug
Naar boven