XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Inderdaad Dihydroboldenone

Dht variant van Bold, heerlijk spul alleen de PIP is niet te harden :p

Ik betwijfel alleen of het een anabole waarde heeft, maar het kan.
 
dus cools bij een test250 deca200 kuur kan winstrol geen synergetisch effect geven?
Ik denk dan vooral aan SHBG verlaging(kan ook met proviron) en ook aan dat winstrol goed met test werkt(bewezen combinatie)
Bij voorbaat dank!

Alle aas verlagen SHBG.
 
Hoi cools. Vanwege werk heb ik 1,5 week geen hcg kunnen zetten (durfde t niet mee te nemen naar het buitenland). Er voor altijd 500iu e3d. Merk toch wel atrofie vd ballen nu. Hoeveel IU stel jij voor om nu te zetten? Gewoon 500 weer aanhouden of iets hoger? Kuur duurt nog 4 weken.

Is niet erg, gewoon verderzetten zoals voorheen.
 
Nu zit ik in week 4 en ben de laatste week maar 0.2 kg aangekomen.
Ik heb de dosering test ietsjes verhoogd.

-Test 375
-Deca 125
-Mast 200

Waarschijnlijk gooi ik de mast op 300 om iets droger te kunnen worden.

Niet teveel willen :p Ook naar je vetpercentage kijken (meten=weten) want je kan in die 4de week goed vet verloren zijn en dat wil zeggen spiermassa in de plaats als je niet afvalt of bijkomt.
 
Niet teveel willen :p Ook naar je vetpercentage kijken (meten=weten) want je kan in die 4de week goed vet verloren zijn en dat wil zeggen spiermassa in de plaats als je niet afvalt of bijkomt.

Nah ik ben ietsjes vetter/vochtiger geworden. Het is een beetje vreemd dat ik droger en zwaarder ben geworden (een kleine 3 kg, in 2 weken) en in week 3 wordt ik iets "vochtiger/vetter" en kom ik maar 0.2 kg aan? Juist in week 3 zou het pas echt moeten gaan aanslaan toch?
 
Nah ik ben ietsjes vetter/vochtiger geworden. Het is een beetje vreemd dat ik droger en zwaarder ben geworden (een kleine 3 kg, in 2 weken) en in week 3 wordt ik iets "vochtiger/vetter" en kom ik maar 0.2 kg aan? Juist in week 3 zou het pas echt moeten gaan aanslaan toch?

Eerste weken is hoop vocht dat je opbouwt, na ongeveer 3 weken stabiliseert dit zich zolang je niet meer gaat zetten.

Alleen door met een huidplooimeter je vet% te meten kan je zeker zijn, de tang iets langer op de huidplooi laten zodat vocht niet meegerekend wordt. En in de spiegel kijken natuurlijk.
 
Die deficit ligt dan anders. Net zoals je op zelfde aantal kcal/onderhoud kan groeien met aas.
Je onderhoud op aas gaat niet op eens magisch honderden kcals meer zijn.

Punt blijft van aas word je niet droog van een deficit wordt je droog.
 
Je onderhoud op aas gaat niet op eens magisch honderden kcals meer zijn.

Punt blijft van aas word je niet droog van een deficit wordt je droog.

Klopt maar wanneer je dat deficit met androgenen combineert is je resultaat beter :)

Met een 'natte' kuur is het effect toch minder.
 
Klopt maar wanneer je dat deficit met androgenen combineert is je resultaat beter :)

Met een 'natte' kuur is het effect toch minder.
Jup dat zeg ik ook niet.
 
Je onderhoud op aas gaat niet op eens magisch honderden kcals meer zijn.

Punt blijft van aas word je niet droog van een deficit wordt je droog.

Nogmaals androgenen stimuleren de vetverbranding. Dit wel zeggen dat je vet kan verliezen zonder je voeding aan te passen net zoals bij clenbuterol of hgh bv. maar dan anders.

Op onderhoud zal je bij aas gebruik (zelfs zonder trainen) spiermassa aankomen.
 
Laatst bewerkt:
Klopt maar wanneer je dat deficit met androgenen combineert is je resultaat beter :)

Met een 'natte' kuur is het effect toch minder.

Dan werkt nog beter inderdaad.

En een natte kuur bevat altijd meer oestrogeen wat het effect van androgenen op de vetverbranding tegenwerkt.
 
Hallo Cools,

Wat raad jij aan als nakuur, na 10 weken sust op 500 mg en 9 weken tren 400/600 mg.

Ik heb nog 24 tabs clomid liggen maar ook nog tamoxifen die eigenlijk eerst op moet ivm datum.
Dus combi mogelijk.

Graag hoor ik jou gedachte hierover.
 
Hallo Cools,

Wat raad jij aan als nakuur, na 10 weken sust op 500 mg en 9 weken tren 400/600 mg.

Ik heb nog 24 tabs clomid liggen maar ook nog tamoxifen die eigenlijk eerst op moet ivm datum.
Dus combi mogelijk.

Graag hoor ik jou gedachte hierover.

Niet combineren, maar achter elkaar kan wel.

Met clomid kom je ook toe als je 25mg/.dag neemt. 4 weken is voldoende zonder hcg, maar je kan verlengen indien nodig.
 
Niet combineren, maar achter elkaar kan wel.

Met clomid kom je ook toe als je 25mg/.dag neemt. 4 weken is voldoende zonder hcg, maar je kan verlengen indien nodig.

Bedankt,

Zal ik dan 14 dagen tamoxifen 20 mg en daarna nog 14 dagen clomid aanhouden, de rest van clomid kan ik later weer gebruiken.
 
Back
Naar boven