AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Wat bedoel je hiermee? ik ben niet zwakbegaafd zoals jullie.

Mensen beledigen is een teken van zwakbegaafdheid. Mensen gaan namelijk mensen beledigen en/of agressief gedrag vertonen wanneer de frustratie de hersencapaciteit overstijgt en terug gegaan word op primitieve hersenfuncties.

:trollface:
 
kom dan met een argumentatie waarom je het oneens bent met wat ik zeg.
 
Hercules27 : vecht het effe via PB uit, dit topic is leerzaam en we gaan dat niet verpesten met dit soort onzin he ;-)
 
kom dan met een argumentatie waarom je het oneens bent met wat ik zeg.

Ik zeg niet dat ik het oneens met je ben ik wijs je alleen op het feit dat je met beledigen je jezelf verlaagt tot het niveau waar zij zich op bevinden? :roflol:

Overigens ligt ergens de grens dus kan maar zo dat 10 mg het verschil is tussen wel gyno en geen gyno. Alleen die grens is van heel veel factoren afhankelijk dus beide hebben gewoon een punt alleen als je het niet als een 12 jarig kind brengt en fatsoenlijk onderbouwd zal je veel serieuzer genomen worden. :o
 
kom dan met een argumentatie waarom je het oneens bent met wat ik zeg.
Hoe kun je nu weten dat je met 450mg testosteron geen last krijgt van gyno en van 500mg wel? Leg mij eens uit hoe je dat hebt getest?
 
Boys,
Net nolvadex opgehaald 20mg per dag pakken tot gyno weg is, (na 1 week bijvoorbeeld) en dan een week wachten. Dan starten met "officiële" nakuur?
 
Dat is kunnen op 100mg test :p Volgende keer misschien naar 75mg verlagen om eens te proberen. Je aromatisatie enzym werkt iets sneller tijdens een kuur en je kan dus gevoeliger zijn.

Maar wat ook kan is dat je mast geen mast is of geen 100% mast.

Dat de mast geen 100% mast was kan ik natuurlijk niet uitsluiten, maar ik verwacht niet dat dit het geval is.
Ik deed deze kuur vooral om harder te worden, maar wil de volgende keer wat minder mast gebruiken. Test op 75mg, mast op 200, maar ik zou er dan primo bij willen voegen. Hoeveel mg zou ik er dan bij kunnen nemen?
 
Hoe kun je nu weten dat je met 450mg testosteron geen last krijgt van gyno en van 500mg wel? Leg mij eens uit hoe je dat hebt getest?

Ik heb zowel op 500mg en 450mg gezeten voor meerdere weken achtereen zo heb ik het getest(ook zelfde merk)
 
Hoe lang op 500mg en hoelang op 450mg?

Heb jij ook de indruk dat hij de halfwaardetijd over het hoofd ziet en dat de hoeveelheid testosteron in zijn lichaam steeds hoger wordt tijdens de eerste weken?
 
Cools; Ik ga nu mijn 3e week in van Test 250+ Deca 125+ Masteron 200.
Ik merk een beetje maar nog niet veel. Ik ben in 2 weken tijd ongeveer 2 kg bijgekomen. Ik ben niet vetter geworden en vocht is echt minimaal (als het er is)
Ik ben aan het denken om de doses een beetje te uppen.
Zelf dacht ik eraan om de Test en Mast met 0.5 ml te verhogen.
Dus dan wordt het Test 375 + Deca 125+ Mast 300.
Is dit een goede verhouding of zal ik de mast op 200 mg houden?

Thanks Master
 
500mg 4 weken 450mg 8weken, ik was 10 maanden onn
 
Cools,

Wat vind je eigenlijk van EQ?
 
Vraag mbt schijfje achter tepel. Gisteren laaste inject gezet maar nu dus 3 weken wachten tot nakuur. Als nakuur gebruik ik clomid. Kan ik vandaag starten met clomid om de dag om het oestrogeen te verlagen ? Of dien ik nolvadex te nemen? Groetjes alvast erg bedankt.

Je hoeft geen 3 weken te wachten tot je nakuur. In de meeste gevallen kan je na 10-14 dagen al beginnen
 
cools ik zit te denken aan mijn 2de kuur eind van het jaar test 250
nandrolon 250
winstrol 20mg per dag
dit voor 9 weken winstrol 50 dagen.

Wat vind jij van deze kuur ik heb al ervaring met test winstrol en dit gaf mooie resultaten op 300mg test en 40mg winstrol per dag.
Hoe is de balans tussen anabool androgeen en oestrogeen hiermee?
Van 500mg test krijg ik gyno verschijnselen van 450mg niet.

200 nandrolone is voldoende bij je 250 test. Winstrol max 4 weken.

Verhouding is vrij goed, maar niet teveel nandrolone dus ivm gyno.
 
Cools hoe sta je tegenover sarms gebruik? Heb je je daarin al verdiept toevallig?

Ja, maar er valt momenteel weinig in te verdiepen. Te weinig onderzoek naar verschillende middelen. Onderdrukking, androgene waarde, belasting lever of nieren kan allemaal hoger zijn dan beschreven.
 
Boys,
Net nolvadex opgehaald 20mg per dag pakken tot gyno weg is, (na 1 week bijvoorbeeld) en dan een week wachten. Dan starten met "officiële" nakuur?

Ik zou 10mg doen per dag tot je nakuur begint. Lagere dosis clomid beginnen omdat het deels overlapt door halfwaardetijd en je kan dus na 14 dagen al met nakuur beginnen.
 
Cools; Ik ga nu mijn 3e week in van Test 250+ Deca 125+ Masteron 200.
Ik merk een beetje maar nog niet veel. Ik ben in 2 weken tijd ongeveer 2 kg bijgekomen. Ik ben niet vetter geworden en vocht is echt minimaal (als het er is)
Ik ben aan het denken om de doses een beetje te uppen.
Zelf dacht ik eraan om de Test en Mast met 0.5 ml te verhogen.
Dus dan wordt het Test 375 + Deca 125+ Mast 300.
Is dit een goede verhouding of zal ik de mast op 200 mg houden?

Thanks Master

2kg op 2 weken is gewoon heel goed..
 
Back
Naar boven