AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Resultaten test e 250mg – primo 200mg kuur (6weken, nakuur 10dagen clomid op 50mg)

+Hope2again:-Start 85kg op 13%

-Einde 88,3 op 11% (na nakuur)

-Winst 5kg (spreken over pure spiermassa dan)

+SHaDoWLanDZ: -Start 103,4kg op 23%

-Einde 106,2kg op 22%

-Winst 4kg

+CobyBE:-Start 91,5kg op 19,8%

-Einde 93kg op 17,81% (6weken)

-Winst 3,5kg

-Na 10 weken 95Kg op 17.50% (dosis verhoogd in week 7 naar 500mg test en 300mg primo, merkt zelf sterke stijging in vocht op)

-Week 12 ? (resultaten na nakuur volgen ook)

+Gebruikuur:-Start 80kg op 11,9%

-Einde ?-week 5: 86kg op 13% (voorlopige winst 5kg)

+Annoniem 1:-Start 80,5kg op 16%

-Einde 84,8 op 15%

-Winst 5kg

+Annoniem 2:-Start 93kg op 15%

-Einde 92kg op 11%

-Winst 3kg

+Annoniem 3:-Start 90,5 kg op 11%

-Einde 93,5 kg op 11%

-4weken na nakuur 93 kg op 12%

-Herstel normaal tot snel, testikel atrofie na 3 weken (gevoeliger persoon),

-Winst 1,5kg

Andere kuren:

+Annoniem 4 (test e 250 mg-anavar 30mg/dag): -Resultaat 4,5kg winst en daling van 1%

-Start en eindgewicht nog opvragen

+Cutman (250mg test e-300mg primo):- Start 96kg op 14%

-Einde ?

Laatst bewerkt:
  • #1.002
Pdf volgt als het compleet is ;)

Heb je juist PM gestuurd met mijn resultaten tot nu toe.

Edit: Moet er wel aan toevoegen dat ik de eerste 6 weken eigenlijk gecut heb om daarna mijn kCals omhoog te gooien en te gaan gainen. Vond het cutten toch niet zo leuk :p

Ah, dat is een heel verschil van 13 naar 11% betekent nog eens een 2kg extra spiermassa.

Wat komt op 5kg spiermassa ongeveer. Ga het zo aanpassen.

Cools toch nog een reactie van mij. Ik heb zijn foto's in zijn log bekeken en eerlijk gezegd kan ik niet zeggen welke foto's van voor en na zijn kuur zijn. Ik zie geen verschil en dan wil ik zijn foto's ook nog is zien binnen twee maanden. Vroeger werden hier regelmatig foto's gepost van voor en na. Dat waren dan echte kuren van 12 weken met minstens 500mg test per week als basis gestackd met nog een ander AS en daar zag je duidelijk een verschil. Die vertpercentages zeggen ook niet veel als het niet zichtbaar is want dat wordt toch nooit nauwkeurig gemeten. Dat zijn ook maar schattingen. Ik durf te wedden dat Hope2again ook niet echt vind dat het de moeite was om te kuren als hij zijn eigen foto's bekijkt en dan mag je zeker zijn dat hij nog wat zal verliezen na zijn nakuur want nu komt de periode dat je lichaam zich het meest in catabole toestand bevindt. t' Is maar één reactie van mij in jou topic.

Tuurlijk heb je doorgaans meer kilo's gewonnen op een test 500 en deca 400 kuur. Alleen hoeveel hou je hier van vast. Pas twee/drie maanden na een kuur kun je pas zeggen wat je aan de kuur hebt gehad vind in.

@skydirk.

Ikzelf zie wel degelijk verschil en mensen in mijn omgeving ook.
Ik moet je wel gelijk geven dat 500mg test-e + een andere AAS meer resultaten zal geven.
Het argument wat je aanhaalt wat ervan gaat overblijven in 2 maand telt ook voor die groep en dat zal er in die topic's ook niet aangehaald worden.
Mijn vrees is dat ik in 3 weken voor 2 weken op vakantie ga waar ik geen mogelijkheid heb om te trainen.
Wat ga ik in die periode verliezen?

Al bij al heb ik wel goede resultaten.
Eerlijkheidshalve moet ik ook vermelden dat ik de laatste 2 weken zonder primo zat en 450mg test-e per week zette. Beginnersfoutje van mijn kant, had maar 1 vial van 12ml en test-e had ik nog over.

De lokroep is wel aanwezig om volgende kuur 8 weken te doen en 500mg test + 400 primo (of bold).

• #1.007
Cools toch nog een reactie van mij. Ik heb zijn foto's in zijn log bekeken en eerlijk gezegd kan ik niet zeggen welke foto's van voor en na zijn kuur zijn. Ik zie geen verschil en dan wil ik zijn foto's ook nog is zien binnen twee maanden. Vroeger werden hier regelmatig foto's gepost van voor en na. Dat waren dan echte kuren van 12 weken met minstens 500mg test per week als basis gestackd met nog een ander AS en daar zag je duidelijk een verschil. Die vertpercentages zeggen ook niet veel als het niet zichtbaar is want dat wordt toch nooit nauwkeurig gemeten. Dat zijn ook maar schattingen. Ik durf te wedden dat Hope2again ook niet echt vind dat het de moeite was om te kuren als hij zijn eigen foto's bekijkt en dan mag je zeker zijn dat hij nog wat zal verliezen na zijn nakuur want nu komt de periode dat je lichaam zich het meest in catabole toestand bevindt. t' Is maar één reactie van mij in jou topic.

Hope2again vind dit wel en mensen uit zijn omgeving ook ;) En op foto kan bedriegen op dat gewicht, hangt van veel factoren af.

Zijn winst is 5kilo pure spiermassa ongeveer, beste resultaat tot nu toe. Een hele prestatie.

Zijn nakuur is gedaan en wat hij moest verliezen heeft hij verloren. Dankzij de lengte en dosis van de kuur is zijn herstel zeer snel tov anderen. Hierdoor gaat hij dit vrijwel behouden en heeft de mogelijkheid tussen een kuur nog verder te gaan.

Zelfs al zou zijn vet% meting er 2% langs zitten is er nog 3kg winst.

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 14:32 ----------

Tuurlijk heb je doorgaans meer kilo's gewonnen op een test 500 en deca 400 kuur. Alleen hoeveel hou je hier van vast. Pas twee/drie maanden na een kuur kun je pas zeggen wat je aan de kuur hebt gehad vind in.

Inderdaad. Ik ga nu resultaten van iemand posten die de dosis na 6 weken heeft verhoogt en nu in week 11 zit.

Dit was volledig onnodig en je gaat zien dat zijn extra winst maar een halve kilo max is tov anderen. De winst die hij heeft na die 6 weken is dan ook vooral vocht.

Net zoals hope2again zijn dosis licht verhoogde en 2kilo vocht extra pakte.

Laatst bewerkt:
  • #1.008
Minimum winst van deze kuur is 1,5kg en maximum is 5kg (spiermassa dus). Dit hangt af van je genetica, gezondheid, voeding en training.

Deze resultaten komen dus perfect overeen met mijn eigen testen op andere personen (bruikbaar dus).

Laatst bewerkt:
Even woordje uitleg bij mijn resultaten:

Na 6 weken was ik dus een stuk droger en je kon al duidelijk zien dat ik goed droger was geworden en wat massa had gewonnen (gewicht bleef hetzelfde maar VP daalde). Echter wou ik meer gains, iedereen kent het wel :p ik denk dat dit vooral komt omdat mijn vorige kuren een Dbol only en een Winstrol only waren en ik op deze middelen veel harder knalde. De krachttoename was gewoon veel intenser. Omdat ik dit een beetje mistte heb ik dan maar mijn kCals omhoog gegooit (was eerste 6 weken aan het cutten) + de dosis verhoogt, namelijk naar 500mg test e en 300mg primo.

Dit zorgde weer voor meer groei en ik kwam nog voller te staan, ik ben er dan ook wel van overtuigd dat de verhoging niet ENKEL en alleen vocht heeft gebracht maar toch ook nog wat gains. Echter moet ik wel toegeven dat ik al sinds enkele weken zeer vochtig sta. Als ik 's avonds mijn sokken uit doe blijven de afdrukken er wel een uur ofzo in staan. Idem met mijn horloge + ik heb een serieuze plofkop gekregen. Vrienden die weten dat ik ON ben bevestigden dan ook wel dat ik een vochtkop heb maar ook dat ik een stuk groter ben als eerst.

Tevens merk ik dat ik zeer zwaar adem de laatste tijd, volgens mij komt dit ook door het extra vocht. Ik denk verder ook dat deze kuur mij meer zou hebben gebracht moest ik zijn gestart met een lager VP. Dit omdat ik nu volgens mij nog teveel aromatase heb met de verhoogde dosissen. Want de eerste zes weken was vochttoename zeer minimaal.

Als er nog iemand vragen heeft hieromtrent wil ik ze graag beantwoorden.

Edit: Mijn conclusie is dus dat ik misschien beter gewoon op 250/200 had kunnen blijven en enkel mijn kCals omhoog had moeten gooien ipv beiden.

• #1.010
Het is moeilijk te zeggen of je toenname ook veel spier is. Dit omdat extra vocht kracht verhoogt en niet alleen onderhuids zit, spiercellen etc.

Resultaten tijdens en na de nakuur gaan meer zeggen. Tijdens de nakuur gaat vocht al zeer snel verdwijnen. Hope2again is ook naar 92 gestegen tijdens verhoging, maar die kilo's waren snel weer weg. In mijn eigen kuren heb ik zelfde meegemaakt.

hele topic gelezen en ben verkocht. Ga in oktober 6 weken kuren op 250mg test e/200mg primo.
Zal resultaten hier posten wnn ik klaar ben:)

btw cools, in welke omstandigheden kan het gebeuren dat je de test e moet verlagen en de primo moet verhogen (lees: hoe merk je dit? wat zijn de symptomen?).

wel srs prijzig zie ik, 185 als ik m alleen doe, 140 als ik extra primo en clomid met maat kan delen.

had wel nog 1 vraag.

Waarom Clomid gebruiken als nakuur ipv nolvadex, waar de sides van Clomid zwaarder(kunnen zijn) behalve dan op hairloss na?
Ik ken mensen die met clomid een aardige depressie en acne hebben gehad. Diezelfd mensen hebben vervolgens nolva aangeraden gekregen en hadden toen nergens meer last van.

Een andere reden waarom Nolvadex voor de nakuur eerder wordt aangeraden dan Clomid, heeft te maken met de veiligheid. Dit heeft niet enkel te maken met het effect op vetten in het lichaam, maar ook met de intrinsieke bijwerkingen van Clomid. Vanwege de hogere dosis veroorzaak Clomid een toename van acne, maar het middel kan ook een aantasting van het gezichtsvermogen veroorzaken. Het gebruik over langere termijn veroorzaak zelfs onomkeerbare veranderingen aan het gezichtsvermogen bij de gebruikers (3).

(was n referentieartikel van, maar kan het niet meer vinden, en was wel clomid op 100mg ipv 50mg)

Laatst bewerkt:
wel srs prijzig zie ik, 185 als ik m alleen doe, 140 als ik extra primo en clomid met maat kan delen.

185 is toch niet echt duur???
Je bent er wel meer dan 2 maand mee bezig.
Heb je dan wel geld om je van voldoende eten te voorzien?

185 is toch niet echt duur???
Je bent er wel meer dan 2 maand mee bezig.
Heb je dan wel geld om je van voldoende eten te voorzien?

kan het makkelijk betalen, bedoel ook maar gewoon 'in vergelijking met'. Maat van me heeft 3 kuren gedaan, 2 van 120, 1 van 80. Daar ga ik op af.
Maar ben ondertussen bij mutant gear gaan kijken en daar is het maar 135 voor mij alleen, 115 als ik clomid kan delen met maat. Maakt het al een stuk schappelijker:)

MG is toch het merk wat 12ml vials heeft?
Met 12ml zal je niet je volledige cyclus kunnen doorlopen en ik spreek uit ervaring.
Je hebt altijd wat verlies...

MG is toch het merk wat 12ml vials heeft?
Met 12ml zal je niet je volledige cyclus kunnen doorlopen en ik spreek uit ervaring.
Je hebt altijd wat verlies...

over hoeveel verlies spreken we hier? (als ik mn laatste week maar 1,8ml kan spuiten ipv 2ml is het nu niet bepaald relevant genoeg om 50 euro extra te dokken)

over hoeveel verlies spreken we hier? (als ik mn laatste week maar 1,8ml kan spuiten ipv 2ml is het nu niet bepaald relevant genoeg om 50 euro extra te dokken)
Elke injectie +0,1ml dus als je steeds tot 1,9ml optrekt dan red je het wel. Dan zet je dus 190mg primo ipv 200mg, maar bespaart je wel de aankoop van een hele vial.

• #1.019
had wel nog 1 vraag.

Waarom Clomid gebruiken als nakuur ipv nolvadex, waar de sides van Clomid zwaarder(kunnen zijn) behalve dan op hairloss na?
Ik ken mensen die met clomid een aardige depressie en acne hebben gehad. Diezelfd mensen hebben vervolgens nolva aangeraden gekregen en hadden toen nergens meer last van.

Nolvadex is zwaarder. In het verleden hebben bb een abstract gelezen waarin 150mg clomid testosteron even sterk verhoogt als 20mg nolvadex. Maar deze studie was onvolledig.

Dus begonnen bb 150mg clomid te nemen, maar dit is veel te veel. Clomid hecht andere plaatsen waardoor de hogere dosis voor oogproblemen zorgde. Maar 20mg nolvadex kan dit dus zeker ook. Met 50mg clomid zit je safe.

Onderzoek toont aan dat 25mg clomid om de 2 dagen al zeer goed werkt.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 23:54 ----------

hele topic gelezen en ben verkocht. Ga in oktober 6 weken kuren op 250mg test e/200mg primo.
Zal resultaten hier posten wnn ik klaar ben:)

btw cools, in welke omstandigheden kan het gebeuren dat je de test e moet verlagen en de primo moet verhogen (lees: hoe merk je dit? wat zijn de symptomen?).

Dit merk je na een week en moet je van week tot week zien. Dus zeker genoeg primo bij de hand. Als je merkt dat je teveel vocht ophoud en/of opgezette tepels krijgt is het tijd om bij de volgende inject test met 50mg te verlagen en primo met 50mg te verhogen. Indien nog aanwezig weer hetzelfde, lager zal je meestal nooit moeten gaan.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 23:58 ----------

Ik zou genoeg primo en test bij de hand hebben ;) Die paar tientjes meer maken het niet.

Je verliest 0,2ml in je spuit dacht ik. Dit kan je testen door olijfolie ofzo in een spuit te trekken. Dan leegspuiten, zuiger naar achter en even ergens op zijn achterkant zetten. Zo zie je hoeveel ml achterblijft.

Ik zuigde altijd 0,1ml van elke stof extra op.

Laatst bewerkt:
@Cools: ik wil met een anavar only beginnen 30 mg per dag voor 30 dagen.
Daarbij neem ik Red Maca

Kun je stellen dat wanneer ik toch ongewenste dht bijwerkingen zal krijgen ik dit met Test/Primo 250/200 erger zal gaan ervaren?

Natuurlijk zijn de stoffen niet identiek aan elkaar maar het zegt wel iets over de persoonlijke gevoeligheid toch op anabolen?

Wat denk je hiervan?

Terug
Naar boven