XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Beste Cools,

Ik zit te denken aan:
  • 20mg anavar - 75mg test propionaat /2dagen: gedurende 4 weken voor sneller herstel en toch een goede A:E verhouding.

Nakuur 5 dagen 50mg clomid, dit 3 dagen na laatste test inject beginnen. Test kan door hcg vervangen worden

vraagje. Ik heb 100mg test-p ampullen, als ik gewoon 100mg eod zet voor 4 weken. is dan de hele A:E verhouding verpest?
als ik deze ga doen zal ik je de resultaten sturen als je daar interesse in hebt. dank u

Beste Cools,

Ik zit te denken aan:
  • 20mg anavar - 75mg test propionaat /2dagen: gedurende 4 weken voor sneller herstel en toch een goede A:E verhouding.

Nakuur 5 dagen 50mg clomid, dit 3 dagen na laatste test inject beginnen. Test kan door hcg vervangen worden

vraagje. Ik heb 100mg test-p ampullen, als ik gewoon 100mg eod zet voor 4 weken. is dan de hele A:E verhouding verpest?
als ik deze ga doen zal ik je de resultaten sturen als je daar interesse in hebt. dank u

Waarom maar 4 weken kuren als ik vragen mag?
En Anavar op 20 mg? Weleens vaker gekuurd?

De A:E verhouding zou je dan toch recht kunnen trekken door de Anavar ook te verhogen

Waarom maar 4 weken kuren als ik vragen mag?
En Anavar op 20 mg? Weleens vaker gekuurd?

De A:E verhouding zou je dan toch recht kunnen trekken door de Anavar ook te verhogen

* De kuur die ik heb omschreven is geciteerd van pagina 1 van dit topic

Omdat ik vertrouwen in cools heb. Het leek me wel wat om ipv 10 tot 14 weken zwaarder te kuren eens kijken wat 4 weken test prop met wat var oplevert. 4kg overhouden zou ik al blij mee zjjn. Minder sides en gezonder spreekt me ook wel aan

Ja wel is 12 weken test-e gedaan 500pw en keer var only. Ik dacht eerst aan 12 weken test-e en bold. Maar herstel is ook langer en relatief gezien haal ik misschien wel meer gains uit 4 weken test prop.

Of is dit allemaal onzin voor sommige?

4kg overhouden in 4 weken gaat denk ik niet gebeuren vriend.

* De kuur die ik heb omschreven is geciteerd van pagina 1 van dit topic

Omdat ik vertrouwen in cools heb. Het leek me wel wat om ipv 10 tot 14 weken zwaarder te kuren eens kijken wat 4 weken test prop met wat var oplevert. 4kg overhouden zou ik al blij mee zjjn. Minder sides en gezonder spreekt me ook wel aan

Ja wel is 12 weken test-e gedaan 500pw en keer var only. Ik dacht eerst aan 12 weken test-e en bold. Maar herstel is ook langer en relatief gezien haal ik misschien wel meer gains uit 4 weken test prop.

Of is dit allemaal onzin voor sommige?

Nou ja onzin niet, maar 20 mg anavar gaat je niks brengen echt 0,0
Zou de anavar uppen naar minimaal 50 /60 mg
Vergeet niet dat de tabs vaak iets ondergedoseerd zijn en je lichaam breekt ook nog wat af.

En 4 weken kuren is in mijn ogen echt te kort. Weleens 4kg biefstuk gezien bij de slager?
Dat ga je echt niet gainen in 4 weken tijd, no way.
Je pakt elke spiergroep maar een paar keer in zo'n korte tijd, niet meer dan logisch dat je geen 4kg SPIER pakt.

Ik zou er 6 weken van maken en de anavar verhogen naar 60 MG,
Test p op 100 mg eod
maar goed dit is mijn persoonlijke mening.

je gaat niet 4kg gainen bovenop resultaten uit vorige kuur maar als je al groter bent geweest dan nu dan zul je wel snel die verloren massa weer terugkrijgen.
je zult het ook weer snel verliezen.
beter kuur je 12 weken met test bold

Test p op 100 mg eod

De mijne ook maar ik wilde een keer iets anders en leek mij wel verstandig, kort kuren, lage doseringen en wel wat gains.

je gaat niet 4kg gainen bovenop resultaten uit vorige kuur maar als je al groter bent geweest dan nu dan zul je wel snel die verloren massa weer terugkrijgen.
je zult het ook weer snel verliezen.
beter kuur je 12 weken met test bold

Ja was vroeger wel groter. Die kuur was ongeveer 3 jaar geleden en heb ongeveer half jaar niet goed kunnen trainen dus zal zo ook wel wat massa terug winnen.. hmmm lastig test-e en bold klinkt ook wel weer goed..

Heeft almachtige cools een advies voor mij?

Mn doel is: spiermassa aankomen, wat kracht en verbetering uithoudingsvermogen

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.009
Haha lijkt me idd de beste optie :D

Ik zat vooral te denken dat de beweeglijkheid van de spermacellen misschien een indicatie kan zijn van de kwaliteit. Kwestie om de kans op complicaties/afwijkingen in te schatten.

Dat is al een indicatie, misvormde spermacellen zijn minder bewegelijk.

• #10.012
Beste Cools,

Ik zit te denken aan:

Je kan die 100mg ook om de 3 dagen zetten, 100mg om de 2 dagen kan nog net. Nakuur is mogelijk wel iets langer dan.

Resultaten zijn altijd interessant ;)

• #10.014
Nou ja onzin niet, maar 20 mg anavar gaat je niks brengen echt 0,0
Zou de anavar uppen naar minimaal 50 /60 mg
Vergeet niet dat de tabs vaak iets ondergedoseerd zijn en je lichaam breekt ook nog wat af.

En 4 weken kuren is in mijn ogen echt te kort. Weleens 4kg biefstuk gezien bij de slager?
Dat ga je echt niet gainen in 4 weken tijd, no way.
Je pakt elke spiergroep maar een paar keer in zo'n korte tijd, niet meer dan logisch dat je geen 4kg SPIER pakt.

Test p op 100 mg eod

Het gaat dus niet alleen om die 20mg anavar. Nooit naar elke soort aas afzonderlijk kijken in een kuur, het gaat om de combinatie aan aas.

20mg anavar per dag zal voor sommigen weinig opleveren maar in combinatie met test p is het effect groter. Ook als je test p alleen neemt zal anavar op 20mg/dag (140mg/week) erbij meer opleveren. In combinatie met 75mg test p/week is dit in totaal 375mg aan aas, maar bij test p heb je meer actieve stof dan test e per mg.

4 weken is niet te kort met korte ester, je bereikt hier hogere pieken in je bloed mee en zal dus sneller werken (zelfde voor orals).

Als je tabs ondergedoseerd zijn moet je overschakelen op een ander merk. Ervanuit gaan dat iets ondergedoseerd is zou ik niet doen.

Resultaten van 4 weken anavar op 30mg/dag bv. staan op pagina 1, je kan zien dat er meer te behalen valt dan de meeste denken.

Die kan je gerust nog gebruiken. Meestal is het 2 jaar langer goed/werkzaam na vervaldatum, maar dit is bij medicatie waar je de productiedatum en hulpstoffen weet. Maar zolang het droog blijft en er is geen zichtbare verkleuring kan je het meestal nog gebruiken.

@Cools Allereerst bedankt voor de reactie!
De pillen zijn niet verkleurd maar hier en daar zijn ze niet helemaal egaal.
Maar dat was volgens mij ook zo.
Een ding waar ik niet helemaal uit kom is de dosering :-(.
Dus ik vraag me dan ook af wat de meest verstandige dosering is.
Hier en daar lees ik wel wat (2./2.5/3.0) maar het is lastig te bepalen wat nou precies juist is.
Zou jij mij hier meer over kunnen zeggen?

Alvast bedankt!

• #10.016
@Cools Allereerst bedankt voor de reactie!
De pillen zijn niet verkleurd maar hier en daar zijn ze niet helemaal egaal.
Maar dat was volgens mij ook zo.
Een ding waar ik niet helemaal uit kom is de dosering :-(.
Dus ik vraag me dan ook af wat de meest verstandige dosering is.
Hier en daar lees ik wel wat (2./2.5/3.0) maar het is lastig te bepalen wat nou precies juist is.
Zou jij mij hier meer over kunnen zeggen?

Alvast bedankt!

De correcte dosering verschilt wel eens. De een moet hoger doseren dan de ander voor hetzelfde effect. Ik zou zo laag mogelijk nemen en dan aankijken.

@Cools

Ik sowieso een kuurlogje bij houden zodat de mensen hier een idee hebben wat ze kunnen verwachten ( ondanks dat iedereen anders reageert op het middel) hoe lang duurt het voordat je een stabiele bloedwaarde hebt bereikt met fina? Ik heb gelezen dat fina vrijwel direct de dht conversie blokkeert.

Nou vroeg ik mij af:
Ik heb 2 kuren achter de rug:
De eerste; winny 50 mg (6 weken) test e 600 (12 weken).
2e; test p/npp 500/ 400.

Nu ben ik van plan test bold Te pakken.

Op test ging ik echt als een trein, op npp sliep ik slecht en vond de kwaliteit ook minder.
Vind jij bold (ondanks dat je er geen wonderen van moet verwachten)
Toch een goede toevoeging?
Of is het zonde en een onnodige belasting op het lichaam?
En ik hoor dat test only niet echt veel zin meer heeft. Klopt dat?

Laatst bewerkt:
test bold is een bewezen combinatie

• #10.019
@Cools

Ik sowieso een kuurlogje bij houden zodat de mensen hier een idee hebben wat ze kunnen verwachten ( ondanks dat iedereen anders reageert op het middel) hoe lang duurt het voordat je een stabiele bloedwaarde hebt bereikt met fina? Ik heb gelezen dat fina vrijwel direct de dht conversie blokkeert.

Nou vroeg ik mij af:
Ik heb 2 kuren achter de rug:
De eerste; winny 50 mg (6 weken) test e 600 (12 weken).
2e; test p/npp 500/ 400.

Nu ben ik van plan test bold Te pakken.

Op test ging ik echt als een trein, op npp sliep ik slecht en vond de kwaliteit ook minder.
Vind jij bold (ondanks dat je er geen wonderen van moet verwachten)
Toch een goede toevoeging?
Of is het zonde en een onnodige belasting op het lichaam?
En ik hoor dat test only niet echt veel zin meer heeft. Klopt dat?

Het werkt vrijwel meteen.

Waarom zou test only geen zin hebben? Het zijn allemaal aas, combineren doe je gewoon voor doeleinden makkelijker te maken of gezondheid (lager oestrogeen bv.)

Sommigen zijn te spreken over bold. Het kan extra honger geven en minder oestrogeen tov zelfde dosis test.

@Cools
Ik zit nu in me laatste week van me nakuur .eerste 2 weken clomid 100 Mg en 40 Mg nolva en 2 keer 500 IU hcg
Nu 50 Mg clomid en 20 Mg nolva en 2 keer 500 IU hcg .me nakuur stopt zaterdag .wil maandag bloed laten prikken .heb nu de hele dag hoofdpijn en al mijn gewrichten kraken de hele dag .trainen gaat daar moeilijk door .
Waar zou dit door komen en wat kan ik er aan doen ?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven