Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das een normale reaktie omdat je eigen test plat ligt lijkt mij overbodig..
(kan wel maar houd dan rekening met meer sides of anders je test omlaag en/of primo omhoog)
Die sommige die er wel gevoelig voor zijn hebben wellicht ook hoger gedoseerd dan Cools kuurtjeThanks voor de snelle reactie. Zit nu op 250/250 en heb een frontload gedaan bij eerste inject. Dacht inderdaad dat het wel een normale reactie zou zijn, maar ook gelezen dat sommige er gevoeliger voor zijn. Wanneer merk je dat je gevoeliger voor bent? Ballen opmeten? Is er een maximaal % toegestane krimp?
@Cools
Ik zit nu in me laatste week van me nakuur .eerste 2 weken clomid 100 Mg en 40 Mg nolva en 2 keer 500 IU hcg
Nu 50 Mg clomid en 20 Mg nolva en 2 keer 500 IU hcg .me nakuur stopt zaterdag .wil maandag bloed laten prikken .heb nu de hele dag hoofdpijn en al mijn gewrichten kraken de hele dag .trainen gaat daar moeilijk door .
Waar zou dit door komen en wat kan ik er aan doen ?
Test only is zwak zeker vergeleken met een combinatie
Stel je wilt switchen van test e naar prop. Hoe pak je dit het beste aan? Moet je rekening houden met een stapeleffect? En daarom de eerste week een relatief lagere dosis prop zetten?
@Cools ik volg je primo / test kuur en 3de injecties afgelopen zaterdag gezet. Loopt allemaal prima maar merk dat mijn testikels wel wat minder vol zijn. Ik heb gelezen dat dit per persoon kan verschillen. Moet ik hier nu iets mee doen? Geen HCG gezet ivm korte en relatief milde kuur.
Thanks voor de snelle reactie. Zit nu op 250/250 en heb een frontload gedaan bij eerste inject. Dacht inderdaad dat het wel een normale reactie zou zijn, maar ook gelezen dat sommige er gevoeliger voor zijn. Wanneer merk je dat je gevoeliger voor bent? Ballen opmeten? Is er een maximaal % toegestane krimp?
Tja, veel teveel clomid en nolva. Nooit combineren of dosissen aanpassen (bv. 5mg nolva en 25mg clomid combi is max). Dat is je oorzaak, oestrogeen is nodig voor bescherming gewrichten.
100mg clomid of 40mg nolva is op zichzelf al teveel en dan combineer je het nog eens. Hcg erbij is geen goed idee wat dat onderdrukt je hypofyse ook.
Dus ik zou met nolva stoppen en alleen clomid op 50mg nemen.
Natuurlijk ben ik nog lang niet hersteld maar heeft het zin om te kijken hoe het er voor staat direct na me nakuur
Als je een frontload hebt gedaan (onnodig) is het zeker normaal.