XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Denk zeker niet dat ik hoge test waarde zal hebben denk eerder test op diepte punt ,
Andersom. Halfwaardetijd van clomid is 5 dagen, dus is nog werkzaam. Daardoor verhoogde LH levels en dus verhoogde testosteronproductie.

Op een later moment bloedtest doen laat juist zien wat je endogene productie is zonder exogeen toegediende middelen, omdat clomid dan uit je systeem is.

Andersom. Halfwaardetijd van clomid is 5 dagen, dus is nog werkzaam. Daardoor verhoogde LH levels en dus verhoogde testosteronproductie.

Op een later moment bloedtest doen laat juist zien wat je endogene productie is zonder exogeen toegediende middelen, omdat clomid dan uit je systeem is.

Wil zo snel mogelijk bloed test doen voel me echt beroerd nu .wanneer denk jij dat het beste om dit te laten doen ?

Jij weet er echt niks van he een nakuur verhoogt je testosteron soort van een tijdelijk door de nakuur geinduceerd herstel
Begrijp je het nu?

Als je nu een test doet zijn je waardes te hoog

ik heb pas gekuurd met Test-e 500mg 12 weken met daarnaast 10 weken Tren-e 400mg / T3 12 weken / week 6-12 winstrol 50mg/anavar 50mg.

nu is mijn vraag hoe moet ik nakuren en met welke middelen zou dit moeten ik dacht eraan om hcg te nemen 10 dagen na mijn laaste injectie elke dag 1000iu 10 dagen lang en daarna wou ik beginnen aan mijn SERM's Clomid/Nolvadex 1/2 weken 100mg Clomid 40 mg nolvadex week 3/4 50mg Clomid 20mg Nolvadex zou dit voldoende zijn? advies is altijd welkom.. is dit voldoende?

ik heb pas gekuurd met Test-e 500mg 12 weken met daarnaast 10 weken Tren-e 400mg / T3 12 weken / week 6-12 winstrol 50mg/anavar 50mg.

nu is mijn vraag hoe moet ik nakuren en met welke middelen zou dit moeten ik dacht eraan om hcg te nemen 10 dagen na mijn laaste injectie elke dag 1000iu 10 dagen lang en daarna wou ik beginnen aan mijn SERM's Clomid/Nolvadex 1/2 weken 100mg Clomid 40 mg nolvadex week 3/4 50mg Clomid 20mg Nolvadex zou dit voldoende zijn? advies is altijd welkom.. is dit voldoende?

In de toekomst HCG tijdens je kuur mee laten lopen tot aan je nakuur. Nakuur clomid op 50 mg is voldoende, 4 weken.

maar die 10 dagen 1000iu per dag na 10 dagen starten na me kuur neem ik aan en zodra de hcg voorbij is beginnen aan de clomid? dus 20 dagen na laaste injectie gaat de eerst clomid erin?

maar die 10 dagen 1000iu per dag na 10 dagen starten na me kuur neem ik aan en zodra de hcg voorbij is beginnen aan de clomid? dus 20 dagen na laaste injectie gaat de eerst clomid erin?

Je kan meteen na je kuur met een HCG blast beginnen tot aan je nakuur. Voorbeeld van een HCG blast: 3*1500 IU per week.

Beter dus in de toekomst tijdens je kuur HCG mee laten lopen.

en meteen na me kuur bedoel je de volgende dag na me laaste injectie met enanthate?? dus 3x1500iu per week 2 weken lang voor me nakuur neem ik aan.

Wat heb je uit de kuur gehaald?

zit nu eerlijk gezegd in week 7 net begonnen met de winstrol en anavar woogde rond de 88 kilo rond de 13/14% ben op dit moment 83 kilo leege maag 11% vp hopelijk kom ik onder de 10% maar kwa uiterlijk:O mensen zien dat ik juist groei terwijl ik echt 5kilo kwijt ben....

Vind je dit iets Cools? Reden van bold erbij te zetten is voor de gezondheid van mijn pezen en gewrichten en betere conditie. Test en mast zouden collogeen syntese verzwakken en met bold ga je dit tegen en of zelfs verbeteren.

Ben alleen bang voor te hoge oestrogeen die ik met mast probeer onder controle te houden , als je verbeter punten hebt in men schema hoor ik het graag.

1-8 test p 100mg eod
1-8 mast p 100mg eod
1 eq 400mg
2-5 eq 200mg e4d
1-9 hcg 500iu e3.5d
9-10 nolva 20mg ed
10-11 clomid 20mg ed( werkt de volgende 5dagen na gebruik door)
11-12nolva 20mg ed

Nakuur ziet er apart uit, maar wil genieten van de voordelen die beide producten te bieden heeft.

Waarom bold maar 5 weken? En waarom al deze korte kuren denk je echt dat dat optimaal is.
Ik ken cools kuurtjes maar voor maximaal effect zou ik het anders aanpakken

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.056
Oké dan ga ik dat doen bedankt voor je reactie
Heeft het zin om maandag al bloed te prikken als ik zaterdag stop met me nakuur ?

Voor hormonaal herstel te checken, nee. Andere bloedwaardes? Dat kan om de impact van je kuur te checken, maar hou er rekening mee dat verschillende waardes wss zullen afwijken.

• #10.057
Vind je dit iets Cools? Reden van bold erbij te zetten is voor de gezondheid van mijn pezen en gewrichten en betere conditie. Test en mast zouden collogeen syntese verzwakken en met bold ga je dit tegen en of zelfs verbeteren.

Ben alleen bang voor te hoge oestrogeen die ik met mast probeer onder controle te houden , als je verbeter punten hebt in men schema hoor ik het graag.

1-8 test p 100mg eod
1-8 mast p 100mg eod
1 eq 400mg
2-5 eq 200mg e4d
1-9 hcg 500iu e3.5d
9-10 nolva 20mg ed
10-11 clomid 20mg ed( werkt de volgende 5dagen na gebruik door)
11-12nolva 20mg ed

Nakuur ziet er apart uit, maar wil genieten van de voordelen die beide producten te bieden heeft.

Omzetting van bold naar oestrogeen is laag. Effect van aas op collageen synthese ligt iets moeilijk, zal zo de post quoten (als ik die vind).

Clomid en nolva werken op dezelfde manier (blokkeren oestrogeen door zich aan de oestrogeenreceptor vast te maken), maar plaats waar het oestrogeen blokkeert en soms zelfs imiteert verschilt. Dit heeft geen effect op je testosteronstimulatie, nolva is sterker per mg maar daar hou je rekening mee. 10mg nolva/dag is al meer dan voldoende voor een man.

• #10.058
en meteen na me kuur bedoel je de volgende dag na me laaste injectie met enanthate?? dus 3x1500iu per week 2 weken lang voor me nakuur neem ik aan.

1500iu om de 4 dagen voor 2 weken, 3x1500iu/week is net wat teveel en kan voor oestrogene sides zorgen.

Hcg 1 week na je laatste injectie aas beginnen om diezelfde reden. Clomid zou ik 2 weken 50mg doen en dan 2 weken 25mg, maar 4 weken 50mg kan ook.

• #10.059
zit nu eerlijk gezegd in week 7 net begonnen met de winstrol en anavar woogde rond de 88 kilo rond de 13/14% ben op dit moment 83 kilo leege maag 11% vp hopelijk kom ik onder de 10% maar kwa uiterlijk:O mensen zien dat ik juist groei terwijl ik echt 5kilo kwijt ben....

Niet de moeite om tren te nemen en zulke doseren icm orals.

Waarom bold maar 5 weken? En waarom al deze korte kuren denk je echt dat dat optimaal is.
Ik ken cools kuurtjes maar voor maximaal effect zou ik het anders aanpakken

Ik hou van korte kuren, zeker met prop. Ik doe het vooral vanwege snel herstel.
Een lange kuur of blast cruise is iets wat me fascineert, maar de nadelen zijn me het niet waard.

Eq is idd kort, maar ik heb het niet toegevoegd omwille van het anabool karakter die Eq heeft.

Terug
Naar boven