Ik ook niet. Ik snap hem ook niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook niet. Ik snap hem ook niet.
Mag hopen dat dat met de cools kuurtjes wel meevalt. M'n bloeddruk en hematocryt zijn tijdens het kuren gewoon binnen acceptabele waarden.
Die kuurtjes zullen inderdaad meevallen maar dat zijn niet de kuurtjes die bodybuilders gebruiken. Dat zijn geen kuurtjes waar je groot zal van worden. Bodybuilders gebruiken constant (kuren afgewisseld met periodes waar ze 250mg test per week zetten). Mijn bloeddruk is ook altijd goed maar dat wil niets zeggen. Hartstilstanden en andere hartproblemen komen ook voor bij mensen met normale bloedwaarden.Mag hopen dat dat met de cools kuurtjes wel meevalt. M'n bloeddruk en hematocryt zijn tijdens het kuren gewoon binnen acceptabele waarden.
Dan heb je mijn berichten nooit goed gelezen. Ik heb wel degelijk gebruikt maar ben nu geen voorstander meer van AS. Ik ben mij nu ook veel meer bewust van de schadelijkheid voor je hart, enz... waar veel te lichtzinnig over gedaan wordt. TRT omdat het nodig is, vind ik wel nuttig maar dat is voor mij een heel andere zaak die niets te maken heeft met kuren.
Mag hopen dat dat met de cools kuurtjes wel meevalt. M'n bloeddruk en hematocryt zijn tijdens het kuren gewoon binnen acceptabele waarden.

Wanneer een bloedtest aantoont dat je testosteron te laag is, wordt door de meeste dokters testosteron voorgeschreven. Het verschil is dat een bodybuilder al vindt dat zijn waardes te laag zijn wanneer hij geen hoge maar normale waarde heeft. Een normale dokter gaat geen HRT voorschrijven aan iemand met 13 nmol/l. Enkel een HRT dokter die daar zijn brood mee verdient, zal dat doen maar dan ga je je ook blauw betalen.Begrijpt er eigenlijk iemand waarom er nog veel dokters zo huiverig staan tegenover TRT?
Dat is toch uiteindelijk gelijk aan de testosteronproductie van een normale gezonde man. Waarom is men dan toch nog zo conservatief in het voorschrijven hiervan?
Wanneer een bloedtest aantoont dat je testosteron te laag is, wordt door de meeste dokters testosteron voorgeschreven. Het verschil is dat een bodybuilder al vindt dat zijn waardes te laag zijn wanneer hij geen hoge maar normale waarde heeft. Een normale dokter gaat geen HRT voorschrijven aan iemand met 13 nmol/l. Enkel een HRT dokter die daar zijn brood mee verdient, zal dat doen maar dan ga je je ook blauw betalen.
Waar heb ik dat geschreven? Ik heb ooit TRT voorgeschreven gekregen in de periode dat ik kuurde maar ben daar na 6 maanden mee gestopt. Meer dan 10 jaar geleden. Heb dan terug regelmatig lichte kuurtjes gedaan (meestal 500mg test per week soms met iets anders erbij) en wat geëxperimenteerd en heb de laatste jaren op eigen houtje een TRT dosis gebruikt.
Ik heb de laatste 3 jaren TRT gedaan maar heb daarvoor regelmatig gekuurd.
Duidelijk geen ervaring hiermee.
1. Je hebt éénmaal gekuurd en dus kan je wat ervaring betreft daar niet over meespreken. Arrogantie is vooral doen alsof je veel ervaring hebt met iets terwijl dat niet zo is.Ik heb wel gekuurd en je hoeft niet arrogant te doen, jij zet een trt doses omdat je test niet herstelt dus jij bent niet de aangewezen persoon om over herstel te praten.
Dat jij traag herstelt wil niet zeggen dat anderen ook traag herstellen.
Bedankt voor je reactie. En stel ik wil de test-e op 500mg houden. Hoeveel mast-e zou ik er dan bij moeten zetten?
Ik heb de laatste 3 jaren TRT gedaan maar heb daarvoor regelmatig gekuurd.
Duidelijk geen ervaring hiermee.
Volgens mij komt er ook nooit wat zinnigs uit jou he? Zie echt dat je alleen maar mensen tegen jezelf op zet op dit forum. Dat je niet moe wordt van jezelf..Hahah trt omdat je je gewoon een beetje test wilde zetten? Ben je gestoord geworden?
Je herstelde voor geen moer en daarom zette je trt hou vooral jezelf niet voor de gek.
Ik zie ook dat ik mensen tegen mezelf opzet alleen dit is niet mijn bedoeling ik geef mijn mening.Volgens mij komt er ook nooit wat zinnigs uit jou he? Zie echt dat je alleen maar mensen tegen jezelf op zet op dit forum. Dat je niet moe wordt van jezelf..
5. Ik herstel niet trager dan een ander. Doe jij maar vooral alsof je veel vlugger dan een ander herstelt.

Hercules is een godenzoon. Logisch dat hij sneller herstelt dan ieder ander.5. Ik herstel niet trager dan een ander. Doe jij maar vooral alsof je veel vlugger dan een ander herstelt.