- Waardering
- 2.952
Hey cools, mss een domme vraag, maar ik vroeg me af of je op een of andere manier kan bepalen of je gear correct gedoseerd is adhv je vrije testosteron waarde in je bloed. Of is het vooral genetisch bepaald hoeveel free test je zal hebben? Ik heb op 500mg test + 2x 500iu hcg bloed getrokken (wel 4dagen na de injectie, eind 3e week) en had een vrije testosteronwaarde van 51ng/dl.
adhv je totaal testosteron is makkelijker en correcter. Vrij testosteron is een berekening ipv meting.
Free & Bioavailable Testosterone calculator
Free Testosterone Calculator - Nebido - Testosterone Undecanoate
Je kan omgekeerd berekenen naar totaal testosteron met gemiddelde waardes van SHBG (is dan lager) en albumine tijdens een kuur.
Testosterone dose-response relationships in healthy young men
AJPENDO : Am J Physiol Endocrinol Metab
weekly injections of 25, 50, 125, 300, or 600 mg of testosterone enanthate for 20 wk. Energy and protein intakes were standardized. The administration of the GnRH agonist plus graded doses of testosterone resulted in mean nadir testosterone concentrations of 253, 306, 542, 1,345, and 2,370 ng/dl at the 25-, 50-, 125-, 300-, and 600-mg doses, respectively.
Conversie testosteron waardes.
Testosterone ng/dL nmol/L Unit Conversion -- EndMemo
En dan nog eens je hcg in rekening brengen.
Low-dose human chorionic gonadotropin maintains intratesticular testosterone in normal men with testosterone-induced gonadotropin suppression. - PubMed - NCBI
Laatst bewerkt: